Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 18:33 12.11.25 
Автомобили
   >> Лада
Всички теми Следваща тема *Кратък преглед

Тема Тунинг на лада - като услуганови  
Автор iloveyou (безрезервно)
Публикувано20.06.05 00:16



Здравейте,

искам да попитам дали някъде се предлага подобна услуга - тунинг с цел повишаване на моюността на двигателя и съответните корекции по останалата част?
Става дума за двигател 1300 от 2105.
И ако можете да ми кажете някакви ориентировъчни цени и какви ефекти могат да се постигнат?

Искренно ще съм ви благодарен ако можете да ми отговорите!



Тема Re: Тунинг на лада - като услуганови [re: iloveyou]  
Автор FryscoМодератор (невъзпитан)
Публикувано20.06.05 00:20



Зависи колко пари си готов да дадеш, хора които да направят това има.Но не е обществена тайна просто...

За ефектите-подобряване на мощността, стабилността, управляемоста и вътрешния и външния вид на колата.Както казах, зависи от парите-поне консултацията е безплатна.


Елате повече!


Тема Re: Тунинг на лада - като услуганови [re: Frysco]  
Автор iloveyou (безрезервно)
Публикувано20.06.05 08:37



500-600лв.
и то най вече за мощност - ускорение



Тема Re: Тунинг на лада - като услуганови [re: iloveyou]  
Автор FryscoМодератор (невъзпитан)
Публикувано20.06.05 23:04



За тези пари мисля спокойно можеш да направиш твоя двигател...2105 става перфектно 1600 кубиково зверче.

Ще потърся разни оферти ,но не обещавам...Откъде си?


Елате повече!


Тема Re: Тунинг на лада - като услуганови [re: Frysco]  
Автор iloveyou (безрезервно)
Публикувано21.06.05 00:54



Здравей,
от София съм.
Това което казваш ми звучи доста обнадеждаващо!
Какъв ще ефекта от този обем - коне?
Ще има ли проблеми с охлаждането, с надежноста и живота на двигателя?
То предполагам хванеш ли се на хорото :) после идват доработка след доработка.
Имам и още едно питане - дали може да си продължа да си карам на газ?
И дали ако си карам леко разхода няма да се вдига особено много - в момента съм на 11-12л газ градско - десния ми крак е доста тежък и трудно го повдигам .....


Благодаря ти!



Тема Re: Тунинг на лада - като услуга [re: iloveyou]  
Автор maxpower (мераклия)
Публикувано21.06.05 17:23



http://zsiguli.hu/tuning/tuning_pavel_motor_en.htm
Ето тук можеш да видиш за какво всъщност става въпрос.Аз подкрепям колегата-това според мен също е най-добро като преработка на този двигател,пък и резултатите си ги бива.А отностно карането на газ-след тази преработка даже е препоръчително да се кара на газ,е ako имаш кинти наливаш бенз 100 октана и си свиркашИмай в предвид,че така направен мотор може да се кара САМО с високо октаново гориво,иначе детонациите ще му разкажат играта

Редактирано от maxpower на 21.06.05 22:02.



Тема Re: Тунинг на лада - като услуганови [re: maxpower]  
Автор FryscoМодератор (невъзпитан)
Публикувано22.06.05 21:27



Значи, това което ще препоръчам като план...

Двигател ВАЗ 2105-Смяна на коляновия вал със такъв от ВАЗ 2106 или ВАЗ 2103 (1600/1500).Комплект мотовилки от Фиат Типо 1.6 Двувалов...Съответно трябва да се види дали няма да трябват нови лагери.Евентуално и сегменти за буталата ако са позаминали.Сваляне на блока с около 1 мм е предостатъчно.
Олекотяването вече е по скъпо а и по опасно, не го препоръчвам.
Разпределителен вал 21213, за Нива 1.7-също пасва без преработки-задължителна регулировка на клапаните на 0.15 хлабини.
Нов карбуратор за 2106 (ако твоя не е нов, или прави големи мизерии), ако не, поне смяна на жигльорите като за 1600.
Комплект безконтактно делко-нискоомна бобина-комутатор запалване.Тертип от самара и нива, осигурява много добра искра и е надеждно и усъвършенствано запалване за ладите...

Почистване, проверка, регулиране на всичко което може да се провери-бензинова помпа, маслена помпа, цялата охладителна система (дори препоръчвам промивка и почистване, на каналите и отделно на радиатора).

След изпълнението на този план (не е детайлен), би трябвало да имаш кола с много по голям ряз, при обороти около и над 3000 (този двигател няма да обича да работи на обороти над 6500, а и не е препоръчително), освен това друго предимство на шортрод (такъв е типа на двигателя след тунинга) е доста стабилната и тиха работа в режими на ниски обороти и празен ход, което в комбинация с ремъчното разпределение е доста добре.Със здрави гърнета и регулирани клапани ще учудиш много хора със тихичкия мотор.

Относно сила в коне, предполагам че поне 85-90 коня в зависимост от изпълнението ще имаш под капака.Ускорението чувствително ще нарасне, двигателя ще е много по бързооборотен, и тъй като скоростите на 2105 са къси, вероятно ще имаш добър старт по светофарите и бързо набиране на скорости за града-60-80 км/ч.
Извънградско трябва да се прежалиш и да караш малко по кротко.Но предполагам че след като разработиш мотора, скорост от 160 км/ч няма да е проблем...


Елате повече!


Тема Re: Тунинг на лада - като услуганови [re: Frysco]  
Авторst (Нерегистриран)
Публикувано24.06.05 12:06



Нека да не спекулираме със скоростта. Вдигал съм 140 км/ч по наклона на магистрала хемус и то замалко. След това като пуснах по инерция мотора едвам се държеше да не загасне и присветваше лампата за налягането на маслото. Това според мен се получава поради това, че се кара дълго на високи обороти и по този начин се влошава мазането на двигателя, тъй като маслото става твърде рядко. Значи ако има 5та скорост и с хубаво масло може и да се кара нормално с 140км/ч примерно. Но как ще е разхода? Според мен трябва да се помисли за подобряване на аеродинамиката. А сигурността? Оригиналните колани примерно не ми се виждат съвсем сигурни. В този ред на мисли 120км/ч ми се вижда нормалната скорост за каране.



Тема Аматьорско изпълнение - ама ефектнонови [re: iloveyou]  
Автор Doctor_Makarov (ЖивотоСпестител)
Публикувано29.06.05 22:34



Имам познат,който приспособява карбуратор,клапани и пр. от москвичов двигател точно за двигател 2105 - резултат - от 90 до 130(!) коня под капака,като при максимума средния разход става 14л.Тази модификация е евтина(за момента),като обаче няма да можеш да и се насладиш без 5-степенна трансмисия и поне 15" джанти - все пак имаш 130 доста своенравни коня!А и двигателя свършва бързо - може и да не докараш до 100 000 км за ремонт.

Създавайки снаряда,човек се е доближил максимално до Твореца



Всички темиСледваща тема*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.