Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:10 28.06.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Запалване с четири бобини на ладанови  
Автор Bat_llko (непознат )
Публикувано14.01.05 14:22



Другият месец ще взимам една 2107 1500 кубика и ми се въргалят едни бобини , та въпроса ми е някой има ли схема как се слагат 4 бобини на лада. Мисля тука едни работи, ама нещо не се връзват. Най-вероятно ще си направя една плочка като на вартбурга и ще я вържа към някой вал, ако някой няма по-добра идея. Имам 6-7 ладени бобини, но не е проблем да взема още няколко, ако трябват. Пусковият срок ще е след месец накъде. Имам и друг въпрос дали някой е пробвал да свърже газовата направо към колектора, вместо към карбуратора. Идеята ми е че тогава двигателят ще е по-пъргав. Някой знае ли някакви проблеми, свързани с такова връзване.

Редактирано от Frysco на 14.01.05 14:27.



Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: Bat_llko]  
Авторфpaнцoв (Нерегистриран)
Публикувано14.01.05 22:35



за твоето изобретение незнам . Може да излезе добро . Аз карам 21011 с ДВГ 1700 инжекциа и сам с 4 бобини оригинално .Имам дат4ик отпред на рема4ната шаиба .Технологиата е доста ефикасна. А колкото за гаста в колектора идеиата е добра но в колектора има долиамо разреждане а и ниама как да реголира6 притока на газ ,испоред мен ниама да стане така лестно но идеиата си струва да се доизмисли.






Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: Bat_llko]  
Автор lada_21O7 (умник)
Публикувано15.01.05 11:41



не се занимавай с глупости,трябва да слагаш двуканален комутатор,а те не се славят с голяма надеждност ,освен това ако бобините не са за електронно запалване и 50 да ги сложиш ще бъде все тая.Ама като си решил няма невъзможни неща де ...



Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: lada_21O7]  
Автор млaдeжa* (старо куче)
Публикувано15.01.05 19:47



Бат Илко - удурдисай я да работи префектно с едната бобина пък после се пробвай с четирите.Учехме едно време теория на вероятностите - та колкото повече механизми има едно устройство толкова повече вероятности има за авария.
Интересно ще ми е да видя на живо таз система на захранване с газта направо в колекторите - всмукателните.Май си на път да сдялаш газов инжекцион.Ако си с обикновен изпарител - пожелавам ти голем късмет щото ще ти е много нужен в начинанието.

Което не става с кубатура става с обороти


Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: млaдeжa*]  
Автор Bat_llko (непознат )
Публикувано15.01.05 21:42



Абе и така си работи добре, но ми се иска да има по-силна искра във високите обороти, защото не съм свикнал да карам в ниските. Пък и това, което не ми харесва най-много е тая искра, дето прескача между палеца и дистрибуторната капачка и страшно много повишава съпротивлението в системата. Това за газта в колектора наистина ще е голямо предизвикателство. Все пак си мисля, че май има някаква мембрана в изпарителя, която в зависимост дали има или не разреждане в колектора преценява дали да пуска газ колкото за празни обороти или да пуска с големия черпак. Проблемът тогава не е обогатяването на сместа при пуснат педал за газта, а в това, че ще се получи най-бедна смес при пълна газ. Май ще е най-добре да се остави сегашната система, а да се сложат щуцери в колектора преди всеки от цилиндрите, през които да се впръсква по малко газ при малко разреждане в колектора, като така се постигне по-бърз отговор на двигателя. Може би нещо на принципа на иконостата. Тогава ще може да се кара с икономични настроики нза газ и що годе бедна смес, а при нужда от по-висока мощност да се впръсква допълнително гориво. Доколкото си спомням поне при бензина при постигане на максимална икономичност и на максимална мощност има някаква разлика в качеството на сместа. Би трябвало и при газта да има.



Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: Bat_llko]  
Автор Maшинa_Пoлcka (ебе сичко)
Публикувано16.01.05 00:52



Бат Илко ела утр на срещата .... искам и аз да сложа 4 бобини ... да си полафим...



Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: Bat_llko]  
Автор lvaka (луд фен)
Публикувано16.01.05 12:39



В отговор на:

Абе и така си работи добре, но ми се иска да има по-силна искра във високите обороти, защото не съм свикнал да карам в ниските.




Е това е Wartburg Power!!!



Deutschland Uber Alles!!!

Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: Bat_llko]  
Авторfrantsov (Нерегистриран)
Публикувано16.01.05 13:16



ako,iska6 po silna iskra v visokite oboroti bih te posavetval da sloji6 elektrono zapalvane ot ZIL . Slaga se lestno i ima goliam efekt za6toto dava 25 000 -30 000 volta pri vsiakakav rejim na rabota .To se sastoi ot tri ne6ta : bobina B-114 ,elektronen blok i variator. Ako iska6 moga da ti dam shemata za svarzvane i moga da te upatia ot kade moje6 da se sdobie6 s takova



Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: frantsov]  
Автор млaдeжa* (старо куче)
Публикувано16.01.05 19:08



А как ще елиминираш част от цилиндрите?Нещо не ми изглежда тарикатска тая подмяна.
Съпротивлението на въздуха между пластинката на палеца и съответния метал в дистиб.капачка може да се намали като се намали разст.между тях с припойване на пластинката на палеца.Но трябва да си абсолютно сигурен че няма да се докоснат.Ама и тва съпр. не е чак толкоз високо че да береш ядове.Сложи си обикновенно ел. запалване-комутатор при щатния вариант.Вдига се малко напрежението на искрата въпреки че малко и пада мощността следствие на крайния комутиращ транзистор но и тва не е чак толкоз важно.Все пак не искрата върти мотора.

Което не става с кубатура става с обороти


Тема Re: Запалване с четири бобини на ладанови [re: млaдeжa*]  
Автор Bat_llko (непознат )
Публикувано16.01.05 20:04



"А как ще елиминираш част от цилиндрите?"
Е това ми е въпроса. как да ги елиминирам. Аз ако знаех как нямаше да я пускам тая тема. Мисля си за нещо, вързано към палеца отгоре, ама още мислите ми не са приели някаква определена форма. Kолата си е с ел запалване, ама това постепенно отслабване на искрата при високи обороти нещо не ме радва. Припойването на пластинката ме съмнява да даде чак такъв резултат, защото все пак трябва да има някакво разстояние, пък и с 4 бобини си е по-така когато си в обороти. На срещата не можах да дойда, пък и ладата ще я вземам чак другия месец, а дотогава ще търкалям ханса. Когато се обурудвам по руски ще идвам на срещите, а и сте ми наблизо - аз съм в студентски град, a като гледам вие все тук се събирате - я на техническия, я на полигона. По въпроса за запалването иска ми се да сложа някакво изцяло безконтактно запалване, което да няма триещи се части и следователно да не се износва. Също така ще пробвам да направя и нещо за регулиране на предварението при различни обороти, ама там ми е още по-мъгляво как ще стане. Много ще ми помогне ако някой има графика на градусите предварение, които пуска в различни обороти запалването на самара и на нива. Пък може и да не ми помогне чак толкова, ама давайте. Дано да излезе нещо ползотворно от тая тема.

bat_ilko@mail.bg




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.