Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:02 13.07.25 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови  
Автор Щиpлиц (разузнавач)
Публикувано30.09.04 09:47



... и иска да си купи по-хубава кола? Какво следва да избере? На мен не че жигулатора не ми върши работа, но си е отживял модел. Шумен двигател, покрай стъклата въздуха свисти като карам, задницата така "поема" дупките по пътя, че жал ми става, ... абе, знаете, много са нещата, заради които човек може да желае да смени това вярно возило за нещо такова, дето да го е жал да отиде до лозето с него... В това отношение Мустанга ми е незаменим. ;о) Даже съм решил да го правя на пикап, ама още не мога да се прежаля да сложа ъглошлайфа на тия яки ламарини, дето са ми почти набор, а няма и грам ръжда по тях.

Абе, както и да е. Та към какво возило може да се ориентира един фен на соц.возилата? Към какъв двигател? Дизел, бензин, с карбуратор, с инжектор...? Избор - голям, проблемите - също... Като отиде човек да огледа на авто-плаца, всеки търговец разправя, че те тая кола видиш ли я те тука, е докарата от германия, и там я е карала една стара бабка само из квартала, щото е недовиждала, и виж ти, колата много е запазена. Пък тая гънка тука на калника е щото е одраскана на платформата по път за насам. А и това че задницата е посукана не е заради друго, ама бабката нали е ходила само до супермаркета, та само на ляв завой, и затова... А масло тече не заради друго, ама щото бабката нали недовижда, и е сипала повече отколкото трябва...

Какво да прави такъв човек???


Щирлиц

Тема Re: Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови [re: Щиpлиц]  
Автор M-16 (213)
Публикувано30.09.04 10:12



Ще ти кажа аз какво направх. Взех си Фиат, не че съм го търсил, от едни познати изпадна. Типо, 1.4 карбуратор. В крайна сметка нали Фиатите са предшественици на Великите ВАЗовски Заводи Та Типото е нещо като наследник, през 2-3 поколения на Жигулата. Да ти кажа честно доволен съм. То на каквато и кола да се качиш след руска, ти се струва като Кадилак, ама трябва да се помисли добре. Реши първо колко пари можеш да отделиш. Мойто го взех за 2500, за 9 месеца и 12 000 км съм вложил около 1000 още, сред тях и АГУ-то. На мен и Ладата ми е на газ, за бензин изобщо не става дума. За дизел, особено за стари коли, също няма смисъл според мен. Така че, търси си бензин, най-добре карбуратор, аз много му се радвам на моя че не е инжекцион, защото това отваря още една глава в подръжката Слагаш му газовата уредба, и перкаш по цял ден. Не ме разбирайте погрешно, нито хваля газта, нито Фиатите, просто казвам при мен как е. А и друго нещо, частите в общия случай не са много скъпи, някои неща - да, но рядко. Сменил съм комутатора на запалването (електронно запалване или както там му викат) - 60 лв., ауспуха - задно и средно гърне под 110 лева не можах да намеря, пък за ВАЗ бях свикнал на 20 лв. на гърне, та ми е нанагорно . Накрайник кормилен - беше нещо 18-20 лв. Проблем са шарнирите - вървят заедно с носача - а комплекта е 55 лв., сега трябва да ги сменям двата, та ще отидат 110 лв. и за това. Останалото са дреболии. Комплект гарнитури за карбуратора беше 9 лв. Разни такива джаджи. Комплект ангренажен ремък с ролки - Гудиър и ИНСА май бяха ролките - вървели комплект, ми излезе 60-70 лв. с работата!!! Един приятел по същото време си взе Рено 19 - над 200 лв. му взеха за неговия ремък, пък и ролките там три били, и били по-скъпи. Специално за Типото, за града е идеално, макар че аз съм висок и ми е малко тясно, но за паркиране е екстра - сутринта се намуших между една кофа и една астра пред офиса, където никой друг ме би спрял. Мися си обаче следващата ми кола дае по-голяма, или поне с по-голям двигател. 1.4 си е малко, не че съм състезател, ама още 20-30 коня отгора ще ме направят по-спокоен. Та прави си сметката, разпитвай и гледай. Каквото изпадне и ти хареса, взимаш и караш, в крайна сметка кола е това, аз го ползвам за да се движа с него.

Satan watches all of us!!!



Тема Re: Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови [re: Щиpлиц]  
Автор Aвaтapчe (pow(d)ered user)
Публикувано30.09.04 11:55



В отговор на:

и иска да си купи по-хубава кола? Какво следва да избере?




q podobre kazi kwi pari si gotow da otdelish za "nowata" kola - che da e po-predstawitelna izwadkata na otgoworite :)

az po 3 pati naden si wikam che e wreme za edno BMW - ama... kat pomisla che celata prednica mi e 60 lw a na bimmer-a 600 i mi se otshtqwa... kat si pomisla che trea se zanimaam sus zastrahowki i alarmi i treperene dali nema q otkradnat - i pak mi sa otshtqwa... ta taka.. inak imam si nekwo mnenie de - ama ajde kazi kolko pari si gotow da otdelish i shti kaza az ko misla po waprosa :))



Тема Re: Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови [re: M-16]  
Автор Mapтo (машината)
Публикувано30.09.04 12:35



________________________________________________________________

То на каквато и кола да се качиш след руска, ти се струва като Кадилак,....

________________________________________________________________

... ти на кадилак качвал ли си се ?



Тема Re: Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови [re: Щиpлиц]  
Автор Mapтo (машината)
Публикувано30.09.04 12:38



Зависи колко пари си подготвил - ако имаш възможност вземи нова, дори и на изплащане .....



Тема Re: Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови [re: Mapтo]  
Автор Aвaтapчe (pow(d)ered user)
Публикувано30.09.04 14:04



aa... e tuka nesam saglasen ama nikak...

pari zaludo sa twa - a pa shsi wisi po serwizite... sled 5 godini she e izplatil 30 hilki a she moe da q prodade za 5... prosto ne e za nas oshte twa izplashtane...

licno mnenie se pak - bazirano na nabljudenia nad poznati det si zeha nowi...



Тема Re: Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови [re: Щиpлиц]  
АвторRFF (Нерегистриран)
Публикувано30.09.04 14:57



Чисто нова ЛАДА2107 излиза около 8000лева ! За такива пари едва ли ще се намери друга нова кола ! А пък и оставаш верен на марката, и потдръжката е доста евтина ! При нормално каране поне пет години няма да ти се наложи да пипаш нищо, освен масла, бензин и други консумативи които както споменах са на добри цени !
УСПЕХ !



Тема За новата ни Лада или как си промених мнението...нови [re: RFF]  
Автор PRESSURE (газ до пода!!!)
Публикувано30.09.04 17:54



Фирмата където работя купиха чисто нова Нива, късата база за 10,800 май беше. За 6-700км на мен лично ми скъса нервите. Това е клуб Лада и смятам, че е редно да си пишем дори и неприятните неща. Двигателя сечеше яко и беше почти невъзможно да се кара под 2500 об/мин. Има гаранция една година и за 3-4 седмици (откакто я карат/ме активно) ходиха до сервиза горе-долу толкова пъти ЗА ТОЗИ ПРОБЛЕМ САМО. Тук НАР се изложиха тотално. Сервиза както ми го описа колегата представлява гараж някакъв. Няма ЕЛКОН, няма газ-анализатор, няма нищо. Някакъв шмекер там оправял колата "на ушенце". Върти тук, върти там - карай да кажеш върви ли. Колегата кара, но за 100м му се сторило, че върви и онзи го отпратил. След две вечери се връщаме към София около 12ч вечерта и колата вече така сечеше и придърпваше, че се уплаших насериозно, че ще ни остави. Прибрахме се за щастие. При от Сандански до София изхарчи половината резервоар. Онзи дрисльо сложил капачка на делкото от 3лв!!! Колегата му казал: "Каква е тая капачка?" обаче му казали, че такава ще сложат - ТОВА Е. За сравнение - за Жигулата си купих капачка "Цитрон" за 12лв и изкара поне едно 20хил (може и 30). После я смених защото си купих нова - пак същата. Колата работеше перфектно през цялото време.
Накрая навих шефа да закарат колата на ИСТИНСКИ сервиз и я оправили за 2 часа. Повредата била в електромагн. вентил на карб. и още нещо, не помня какво. Обаче колата върви перфектно. Още не сме засекли разхода.
Няма да говорим, за доста запъващата се задна седалка докато се сгъне, за трудно затварящата се врата на шофьора, за инатливото лостче за задния капак, за палячовските гуми с които се продават, за не винаги връщащите се лостчета на сгъването на предните седалки. Някой ще каже - това е козметика. Щеше да бъде ако колата беше стара. Обаче това е ЧИСТО НОВ АВТОМОБИЛ. Човек си купува нова кола за да я кара, не да тръгне веднага по сервизи или да отстранява разни повреди и заяжданици.
Трябвало е да сменят маслото в сервиза на 2500км. Колегата като отишъл не са го сменили. Човека не е длъжен да разбира те какво правят. Въпреки, че разбира.
Шефа така се беше ядосал, че сериозно се беше замислил дали да не им я върне, ама нали я оправиха и едва ли, пък и то не е проста работа.
Нова Лада не бих желал да си купя със сигурност. Старата ми Жигула няма такива проблеми.

Редактирано от PRESSURE на 30.09.04 18:03.



Тема Re: Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови [re: Щиpлиц]  
Автор PRESSURE (газ до пода!!!)
Публикувано30.09.04 18:06



Каквато и кола да си купиш, оглеждай добре. Ако вземеш стара, едва ли ще намериш не удряна. По-скоро гледай да е добре оправена. Иначе знаеш - да не хлопа окачването, да няма съмнителни луфтове в кормилния механизъм. Закай я на сервиз да я огледат. Има слисъл доста в това действие. И после си гледай козметиката - интериор, работещи/неработещи неща, екстериор.



Тема Re: Ако лададжия реши да смени имиджа си...нови [re: Щиpлиц]  
Автор tender_tom (antidote)
Публикувано30.09.04 18:22



Преди години по същия начин по който казваш ти, ми продадоха едно Уно. Покарах го една година, пак се върнах на Лада.
След още няколко години , хем знам какво си ме влече, скочих на една Вектра 2.0 4х4. Готин автомобил наистина, но като започна да се чупи по малко по малко, и за три години стана леш.
И к'во като беше самолет в сравнение с ладата, питам аз?
Нищо. Едвам го размених пак за лада. която обаче мога да поддържам почти идеално.
Истината е - карай колата, която можеш да поддържаш (финансово).
Не можеш ли, все трошка ще караш.

Убедих се в това за пореден път.

Томи Тодоров
-------
Целта е нищо. Пътят е всичко.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.