|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Скъсах носач...
|
|
Автор | Az (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.09.04 12:13 |
|
Скъсах ляв долен носач... Предна лява гума застана напряко на пътя... За щастие го усетих и намалих преди да се случи мизерията... Годинките и влагата са си казали думата...
Възможно ли е смяната да се направи в любителски условия? Кои други части ще ми препоръчате да сменя профилактично при ремонта? Може би шарнири?
| |
Тема
|
Re: Скъсах носач...
[re: Az]
|
|
Автор |
Aвaтapчe (pow(d)ered user) |
Публикувано | 20.09.04 12:23 |
|
mi si4ko det e staro she trea da smenish - shtot te taka staat belite..
az moe da ne sam merodawen - am na twoe mqsto - 100tina kinta - i celata prednica nanowo - shtot shega nebiwa... :(
| |
Тема
|
Re: Скъсах носач...
[re: Az]
|
|
Автор |
PRESSURE (газ до пода!!!) |
Публикувано | 20.09.04 12:38 |
|
Ама от изгниване ли? Аз два пъти късам. Единия път един ме засече, аз кривнах и минах през тротоарна плочка, не знам как я настъпих, излумка едно яко отдолу, скъсала едното болтче на шарнира, покарах 2-3 км и тръгвайки от университета заорах в уличката - бяха се скъсали и другите две. Втория път усетих, че нещо ми се клатушка колата, спрях и гледам - цъфнало ухото на стабилизиращата щанга (там има една планка) и тя се вее според вятъра.
Смени и другия, да не е и той на същия хал и да даде ядове.
| |
|
На носача има монтирани селенови втулки и шарнир.Добре е да ги смениш и тях.За болтчета на шарнира сигурно са ти изгнили и няма да стават за нищо търси усилени такива 10-11 да пише на главата на болта-не помня точно как бяха якостите.В никакъв случай обикновенни.
От къде се откъсна тоз носач - дай повече инфо - интересно ще ми е.
Което не става с кубатура става с обороти
| |
Тема
|
Re: Скъсах носач...
[re: Az]
|
|
Автор |
Frysco (CISCO) |
Публикувано | 20.09.04 18:45 |
|
Абе по-скоро шарнира е да ти кажа.Много хора си викат еии носача, като видят колелото застанало начорчик и колата тъжно климбуцнала на пътя...
Ама е най вероятно шарнира скъсан на две.
Наистина е добре да се смени всичко-но трябва да внимаваш при купуването , щото е много вероятно да ти набутат смотани гадни боклуци.
Най добре да се сложи сега един евтин шарнир и в събота да купиме здрави, хубави и да смениме всичко.
Иначе ако е наистина скъсан носача, значи е имало голямо усукване.Това е лошо.Тогава е добре да я закараш на маистор да ти я види, да погледне коша, гредите...
-там можеш да видиш схемата на окачването за да ти стане ясно кое какво е, ако не знаеш...
| |
Тема
|
Re: Скъсах носач...
[re: Frysco]
|
|
Автор | Hari (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.09.04 20:06 |
|
Как се къса този носач? Аз преди време минах през един бордюр около 30 см. с около 50 км\ч. Как изглеждаше джантата няма да ви казвам. задната джанта от тази страна се беше спукала . предната гума направо на две беше долния шарнир скъсан горния разглобен ботуша 2 см. смачкан накраиника изкривен амортисьора скъсан само горния носач беше малко крив и го лекувах с чука иначе още бяга с оргиналните.
| |
Тема
|
Re: Скъсах носач...
[re: Az]
|
|
Автор |
3ъл_Дyx (вестоносец) |
Публикувано | 21.09.04 03:48 |
|
Каквото и да тръгнеш да сменяваш,гледай да е възможно по-близо до оригинала...И да не е видимо преправяно.Краткия опит с ладата ме научи да бягам като дявол от тамян от грубо изработели чарколяци с наклепани с боя резби...100 процентови ментета или в най-добрия случай регенерати,събирани по моргите и после наслоявани криво-ляво...
| |
Тема
|
Отговарям на всички
[re: Az]
|
|
Автор | Az (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.09.04 14:48 |
|
Ще гледам този постинг да отговори на всички ваши...
Наистина е носач - скъсан е точно зад ръба на шарнира, така, че шарнирът с парче от носача виси на колелото...
3-4 километра преди "лайното да удари вентилатора", чувах стържене - на моменти на прав път, на моменти на завой. Слязох и видях, че гумата е малко навътре с долния си край. Ама реших, че ще изкара до вкъщи - от Бриколаж до Суха река. Така или иначе ремонтът не ми мърдаше. Но още на 4-ти километър се счупи. Добре, че не беше на Цариградско, щяха сума ти коли да се набият в мен. Също, добре че валеше - от мокрия път колата спря без почти да се завърти. То аз и не карах бързо де.
Като се замисля, не се сещам за сериозен удар преди това. Единствено остъргах един бордюр - ама не беше силно, даже драскотини по джантата няма. Щото джантите са ми достатъчно ръждиви и личи.
И не знам как е при вас, но разни такива удари по гума, джанта, че и отдолу, все отдясно ми се случват (а този носач е ляв).
Утре ще разглобявам да видя как е - за носача ясно, но мисля и шарнир - поне долен да сменя. Селеновите втулки, както ме е посъветвал младежа*, макар, че не знам кои са точно. Може и кормилни щанги да се сменят.
А в "Аз ремонтирам ЛАДА" точно този възел е много накратко описан.
| |
Тема
|
Re: Отговарям на всички
[re: Az]
|
|
Автор |
white_shark (москвиЧИСТ) |
Публикувано | 21.09.04 15:59 |
|
брех да е*а мама му не знам на мен ли така ми се струва ама това е доста голяма болежка на повечето Лади....много такива съм виждал аварирали в бордюрите за щастие без големи щети,ама пак си е опасно.....Извинявам се че не съм по темата но защо така се получава....малко кух въпрос но би трябвало да си има обяснение нещо неправилно конструиране ли има?нещо не е доизмислено ли?
412 power
| |
|
Много често е скъсан шарнирен болт (долен). Той всъщност не се къса, а ябълката му се вади от прекомерно износване когато шофьора си кара, колата хлопа, а той се прави, че не чува. Това не е дефект на колата, а на шофьорите дето им се свидят 6-12лв за шарнир + 20 за смяна + 15 за реглаж.
Е има изключения - като при "Аз", при мен след откъсването на единия болт на шарнира другите два бяха напъвали ламарината на носача неравномерно и тя се беше изчекнала и прокъсала преди да се скъсат окончателно болтчетата и шарнира си беше здрав на колелото. Иначе и други коли съм виждал в същото положение - Рено5, Джета.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|