Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 06:13 21.09.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема 100 OKTANAнови  
АвторDUCl (Нерегистриран)
Публикувано18.09.04 17:13



Moga li da razsipa dvg na ladata ako sipa 100 oktanov benzin za da varvi pove4e.



Тема Re: 100 OKTANAнови [re: DUCl]  
Автор white_shark (москвиЧИСТ)
Публикувано18.09.04 17:20



И още как...
Те хората са си дали кое е оптималния вариант мощност<->поносимост от ДВГ-то...инженери са го мислили и не мисля че не знаят какво правят!
Поне аз така си мисля...Една Лада върви с 92Н и да скочиш на 100 е мноу ама мноу според мен...Аз бих си центровал карбуратора и да си стегна всичко да е тип топ вместо да му давам всякви високи октани и т.н.
Мое си мнение де


412 power


Тема Re: 100 OKTANAнови [re: white_shark]  
Автор млaдeжa* (пристрастен)
Публикувано18.09.04 18:46



Колко октана е пропан-бутана?
И защо обикновенно изгарят изпускателните клапани при конвертиране на газ?-и на мен ми изгоря един
И защо при пропан - бутан гърнетата заминават/изгарят/ в пъти по бързо?-горяти моите
Защо при пропан-бутан работната температура на мотора се покачва?-температурата-работната ми е по висока от това на бензин.
Това са вредните последствия от по високооктановото гориво.Ако се кара кратко време не вярвам да има чак толкоз вредни последствия.А и защо трябва да се налива такова чудо?Освен ако не е пилена главата или е праснат турбокомпресор.

Което не става с кубатура става с обороти


Тема Re: 100 OKTANAнови [re: млaдeжa*]  
Автор white_shark (москвиЧИСТ)
Публикувано18.09.04 18:52



Нашата е на газ и сериозно се замислям вече...Жал ми е за нея,но от друга страна на бензин е супер лакома пък и ми мирише отзад...И вече си обясних защо на газ като я ръчкам на къси отсечки и след това намалям и пак газзз ми прегрява....Ще се ограничавам да го правя или на бензин ще я преминавам тогава....Лоша работа е т'ва..Ма тоз бензин 1,40лв не е работа
Еххх мама му стара все трябват компромиси


412 power


Тема Re: 100 OKTANAнови [re: white_shark]  
Автор млaдeжa* (пристрастен)
Публикувано18.09.04 19:03



Решението е да я направиш такава че да кльопа и тва гориво.Тоест да и повишиш степента на сгъстяване - вариантите са два
- пилена глава
-турбокомпресор
Може и трети да има ма аз него знам.
Иначе вредностите от кране на газ ще ги имаш и ще се примиряваш както се примирявам и аз.Едно е да пълниш на газстанция и съвсем друго на бензиностанция.

Което не става с кубатура става с обороти


Тема Re: 100 OKTANAнови [re: DUCl]  
АвторPRESSURE (Нерегистриран)
Публикувано18.09.04 20:50



****************** *************************** ***************************** ******************



НЕ ПИШИ С ЧУЖДИ НИКОВЕ!!!

Редактирано от Frysco на 19.09.04 01:14.



Тема Re: 100 OKTANAнови [re: DUCl]  
АвторДидo (Нерегистриран)
Публикувано18.09.04 20:56



Сипвай, ама не забравяй да бутнеш малко и центровката на запалването към по- голямо изпреварване.



Тема Re: 100 OKTANAнови [re: млaдeжa*]  
Автор PRESSURE (газ до пода!!!)
Публикувано18.09.04 21:12



Не съм съвсем съгласен. Едно време имахме предмет "ДВГ" и специално го питах преподавателя дали е по-вредно за колата ако се кара с по-високооктаново гориво от посоченото. Човека каза: Октановото число показва склонността към детонационно горене само т.е. колкото по-високооктаново гориво сипваш, толкова повече ще увеличиш живота на двигателя защото сместа ще се възпламенява по-близо до момента (или точно тогава) когато се подава искрата. Това което разрушава двигателя е детонационното горене от по-нискооктанови бензини от посочените. Не вярвам човека да не е разбирал какво приказва! Да си видял на някоя кола да пишат примерно 98max??? Пишат 95мин или друго, но мин, не макс!
Сега ако в бензина има добавки за да върви повече колата - това е съвсем друго. Тези добавки повишават температурата на изгаряне откъдето идва прираста на мощност, няма отдругаде откъде да дойде, нали! Те вече могат да доведат до вредни последствия от повишено ТОПЛИННО натоварване.
Специално за газта не зная дали има по-висока температура на изгарянето, може би да.
Колкото до клапана - не ми се вярва да ти е прегорял точно от това, че си на газ. Аз карам на газ вече почти сто хиляди (9Х 000) и твърдо смятам, че газта е по-подходящото гориво (ЗА МЕН). Двигателя работи по-тихо и плътно, има повече мощност при !еквивалентни реглажи!
И за прегряването също - колата ми е достигала (и надлижавала) червената зона само два пъти. Единия път беше термостата, втория - внезапен теч на на атифриз. Тогава и разбрах какво е да караш на неизпарена (или полу по-скоро) газ.
Обаче 100те октана са пълен ташак!!! Няма сми!Усеща се само на студено.
На Жигата съм и сипвал и 98 - пак не усеща. Вече между 92 и 95 се усеща когато е студена обаче само.



Тема Re: 100 OKTANAнови [re: PRESSURE]  
АвторHari (Нерегистриран)
Публикувано18.09.04 21:28



Навремето баща ми е имал москвич 407 и му изпадал повечко бензин 100 за самолети. Ефекта от далаверата бил изгорели клапани за 20 000 км. След което сложил клапани от жигула ( издържат на малко по високи температури) и сега тоя москвич се движи добре макар да гое продал преди 25 години. Иначе на жигата съм пробвал и 99 реисинг - много малка разлика има основно на ниски обороти на високи обаче повишава температурата. Иначе на газ ми е по ниска температурата даже от на бензин. иначе наистина газта гори малко по бавно от бензина и може да се получи нещо такова като изгаряне на клапан макар да не съм срещал такива случаи. Компенсира се с увеличаване на аванса или по-висока компресия.



Тема Re: 100 OKTANA [re: Дидo]  
Автор млaдeжa* (пристрастен)
Публикувано18.09.04 22:04



Прешър знаеш тактико техническите ми данни.Веднъж в казармата ми подписаха книжката гарнизон.Бегом в склада и виждам всички подходящи номера на обувки за мен са иззети.Останали са само един чифт 46 номер.Срам не срам обух ги и прекарах в цивилизацията известно време.И сега си мисля ами ако бяха останали маломерните 39 номер какво щях да правя просто щях да си остана.Та в Т.Т. данните ми е записано минимален размер обувки 40 номер.Изпитах неудобство от плавниците дето шляпах по улиците с тях ама излезнах.Примера е леко казано тенденциозен относно минималните октани за необходимото гориво.
А даскала ти е бил прав на двигателя му няма нищо от високите октани просто проблемите отиват по нагоре в главата и клапаните и изпускателната система.
Интересно защо ли дизела се прави с такава жестока степен на сгъстяване а не простото промяна на ъгъла на предварение и хоп сипваш нафта променяш си ъгъла и си караш така до следващото налично гориво.

Което не става с кубатура става с обороти



Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.