Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:13 28.06.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Лади  
Автор Koфтият (непознат )
Публикувано13.06.04 06:51



Как мисли българинът, ще отмине ли скоро легендата на старата Лада в България? Нещата отидоха невероятно доста напред в автомобилостроенето, производителите излизат с все нови и нови технологии, прогресивни разработки, решения и играчки. Новото навлиза и в България.Въпроса е защо новото не измества старото, както е другаде по света, защо не пада легендата на този морално остарял автомобил, с демодирани технически решения, с мазохистичен раzxод на гориво, с хиляди недостатъци и няколко преимущества ?? Защо тя все още се третира като основен автомобил за почти две поколения българи?



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Лади [re: Koфтият]  
Автор PRESSURE (не точно новак.)
Публикувано13.06.04 08:59



Po sastata pricina, poradi koiato e taka i v Asia, kakto i v Afrika za Pejo 504 - lipsata na pari, prinudata sam da oprawias kolata si (za celta triabwa da e prosta kato ustroistwo), nepretencioznost otnosno uslowiata, ewtina poddrajka. Smiatas li, ce ima cowek w toia klub (i izobsto) s mecta da kara 20 godisna (primerno) kola wmesto nowA ili na 1-2 godini primerno i niama znacenie ot kakwa marka?!



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули , [re: PRESSURE]  
Автор Mapтo (машината)
Публикувано13.06.04 09:11



Ако имаше кинти немаше да тракаме коли от преди няколко поколения, абсолютно верно. Независимо каква дори и Лада от новите поколения, новата кола си е нова и като технология и като материяли и като изработка.

Enjoy the True Spirit


Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,нови [re: Mapтo]  
Автор white_shark (без спирачки!!!)
Публикувано13.06.04 12:12



аз и да имах пари за нова бих си взел една западна с екстри,но никога няма да запусна старата си кола/в моя случай е москвич но няма значение това/просто ми е кеф с нея,колко спомени имам,изживявания,интересни случки на път...според мен и тя няма да ме напусне защото както знаете руските коли са доста издържливи...сега говоря ако се поддържат де..то е ясно че ако само караш без да се грижиш ще се прецака рано или късноиначе на теория би било добре...но са х100 по здрави от западните няма спор...

Той е малък,но вече знае!!!


Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: Koфтият]  
Автор 3ъл Дyx_ (непознат )
Публикувано13.06.04 13:00



Заради поддръжката.Имал съм няколко западни коли и по най-груби сметки разликата в парите е десет пъти.
Лошото при ладата е,че няма никакво ниво на безопасност и е адски примитивна като устройство.Останалото са положителни черти.



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: 3ъл Дyx_]  
Автор млaдeжa* (пристрастен)
Публикувано13.06.04 20:32



Начи примитивността е плюс е верно за безопасност нема да говорим.
Моето мнение-ами тя си е нова спрямо въведения стандарт на новия внос автомобили от запад-става реч за по широкия-да се продават возила над или около 150 000 км. пробег. тъкмо минали границата на започващите проблеми от техническо естество.А да уточня за моята щото е в тия параметри относно пробег.За съжаление на години е дърта и от там ламарините са като от едра шарка заразени след почити всяка зима.Какво да кажа още мисля че ремонтните ми дейности са свързани с по малко финансови средства,возенето ми харесва повече,по пътищата дето си позволявам да я кандилкам-не бих прекарал нещо по така е сигурно има и още но по темата е писано много и не ща да се повтарям за кой ли път.
Финансиите ми в момента са за жигула и това си карам/ в скобите пиша че не е нещо което е пред разпад и да е опасно за движение по пътщата във всяко едно отношение с изключение на моята личност поради лошите меко казано краш тестове/

Което не става с кубатура става с обороти


Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: млaдeжa*]  
Автор SCRAPHEAP (бивш админ)
Публикувано16.06.04 01:02



Като говорим за безопасност, мисля че най важният компонент е задкормилното устройство. Много хора загинаха в последни модели мерцедеси и аудита със всичките им странични защити, еърбегове, краштестове и пр. Въпреки всичките приказки за "опасните 20 годишни лади" аз, с моята 27 годишна жигула, все още се смятам за по-безопасен на пътя от пишлиметата в 10 годишни голфове и бмв-та.

_________________________
Чук, тел, клещи и "Мамата!"


Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: Koфтият]  
Автор tender_tom (antidote)
Публикувано16.06.04 09:26



Защо не пада легендата ли питаш :)
Ами заради няколкото преимущества вероятно.
Има и емоционален елемент, разбира се - возя се на Лада от 82-ра година, от 12 годишен. Като взех книжка, пак се качих на Лада.
Обичам ги тия коли и това си е.

Опростеното им устройство е причина да са разбираеми и лесни за поддръжка дори и от лаици. Чак да им е мазохистичен разходът на гориво не съм забелязал - на газ особено си е поносимо като цена, не е много повече от която и да е кола в класа си. А за евтината поддръжка да не говорим - там вече везните силно се накланят в полза на ЛАДА.

Карал съм и Фиат Уно 1.1, и Опел Вектра 2.0i 4х4 - хубаво е докато караш подобна кола, но поддръжката!... - заден лагер на главината - 104 лева + труд, дистр. капачка - 72 лева, палец - 25 лева, кабели - 112 лева, каре - 125 лева (а тя има 8 карета отдолу...), странично огледало (менте) - 72 лева, предни амортисьори - 250 лв без труда... И така караш, докато се поразхлопа, после караш разхлопана кола.
С тая вектра съм си позволявал да карам много по-неизправна технически кола, отколкото с която и да е ЛАДА, която съм имал. При ЛАДАТА поне всичко по техническата поддръжка се прави на момента и човек знае какво кара и на какво може да разчита.
Със сигурност много от западните коли по пътищата са в много по-лошо техническо състояние от повечето Ладички. Не е маловажен и въпросът какви парвенюта се возят на нови или почти нови коли със самочувствието, че новата кола ги прави добри шофьори. Да, ама не. И тези "недосегаеми" са много по-опасни за движението, отколкото някой който си кара Ладата с ясното съзнание за своите и нейните възможности, и в добро техническо състояние.

Томи Тодоров
-------
Целта е нищо. Пътят е всичко.



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: tender_tom]  
Автор SCRAPHEAP (бивш админ)
Публикувано17.06.04 01:42



Напълно подкрепям.
Имам приятел с OPEL OMEGA 1989г.
Спирачна помпа Лада 24 лв. Омега 200$ +чакане на доставка 1 месец (а през това време?) + монтаж, защото иначе не важи гаранцията на помпата (3 месеца)
Заден габарит (не дискутирам какво му е участието в безопасността) Лада 2лв. за двете стъкла, Омега 150 лв. (пластмаса)

_________________________
Чук, тел, клещи и "Мамата!"


Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Лади [re: SCRAPHEAP]  
Автор alex_matrix (2101 SPORT)
Публикувано17.06.04 02:26



ЛЕГЕНДАТА, хммм нека я видим от другата страна

Колкото и някои хора например да ми се чудят какво съм се вманиачил и постоянно се занимавам със синята гадина, някак си не могат да ме разберат

Ще ви разкажа едно нещо от деството ми което преобърна виждането ми за тази кола.

Имахме шкода 120л бил съм много малък интересното е в случая че не помня шкодата а помня как един ден баща ми ме заведе при дядо ми и за пръв път се качих на ладата, разбирате ли нямам спомени за друго освен за колата как меришеше, цвета на колата, усещането за седалките, красивите дупки на таблото, БЕЛИЯ километраж - абе воъбще някак тази кола ми направи огромно впечатление щом е останало запечетано в паметта ми толкова ясно

през годините я гледах на паркинга пред блока и тайно си мечтаех да седна вътре и отново да се почуствам "у дома"

след това колата я взе баща ми и връзката ми /незнам някак е странно но я чуствам като живо същество/ с тази прекрасна кола стана още по добра
стараех се като я мия и тн да влизам в детайли защото колкото повече лъсваше тази кола толкова повече ми харесваше

звука от мотора е песен за моите уши, малко груб и дрезгав но истински звук , звук на здрав и сравнително мощен мотор

има груби черти но въпреки това меки, може да се движи леко по пътя, но също така когато се налага може да "хапе"

така гледам на нея, малко съм я позанемарил напоследък но тази година много неща се промениха и вън и вътре по нея , а остават и още да се правят
хубава кола си е и хубава кола ще си остане

по принцип мога да си позволя и западна кола, но не искам да си купувам такава, по едно време се бях замислил дали да не си купя, но предпочетох да карам лада която се отличава и е поддържана за разлика от другите на пътя от колкото да карам един от западните боклуци дето ги изхвърлят тук /нямам предвид че колите са лоши просто тези които идват в бг са много зле и само само за да се бия в гърдите че карам западна кола/

и както се казва "НЕ Е ВЪПРОСА КАКВА КОЛА КАРАШ, А КАК Я КАРАШ"

Редактирано от alex_matrix на 17.06.04 02:36.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.