Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:57 01.07.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: alex_matrix]  
Автор Radocar (непознат )
Публикувано17.06.04 13:04



ЛАДА-та е автомобил,който обикновеният българин може да си позволи,и най-важното-МОЖЕ ДА УСЪВЪРШЕНСТВА,ТАКА ЧЕ ДА БЪДЕ УНИКАЛЕН(bez mnogo wlojeni sredstwa)!ЛАДА-та не харчи толкова много бензин,колкото някои хора си мислят,и има лесна и евтина поддръжка(някой може да не повярва,но това е така).ЛАДА-та има много здрав двигател,който търпи на "пилене" и "пържене"...............И още много,много,много предимства,които не му е сега времето да споменавам.
Затова Тя се кара,и ще продължава да се кара по Българските,а и не само по Българските пътища.Тя се е доказала с годините(като ракията е),и заслужава да бъде легенда.



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: alex_matrix]  
Автор Nik55 (любопитен)
Публикувано17.06.04 13:25



Браво! И мен ми радват окото поддържаните коли. Най лесно става с нова, Но дружко си е да ти мине през ръцете и да я чувстваш като свое дете. Миналото лято купих поредната си кола - 2105, понеже нямам условия за тенекеджийска работа и бояджилък я дадох на майстор, е повлачи ме 2 месеца, но това не беше проблем тъй като разполагах с др. кола. И после всичко ми мина през ръцете, само дето не съм свалял двигател, слава богу той се оказа най доброто в тази кола/дето се вика да чукам на дърво/. Сега няколко пъти ме питат дали я продавам, дори на бензиностанцията ми се случи, но като знам колко пари и труд ми коства, "и на жена си няма да я продам на безценица", така че ще си я карам докато мога или ми писне да я сменя с поредната, аз не обичам да се увековечавам с конкретен автомобил, като ми дойде музата и хайде следващата, не че поредната е счупена, но просто от спортна страст и да върви търговията, а иначе Ладичката си я уважавам.


Човек съм и нищо човешко не ми е чуждо

Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: Koфтият]  
АвторDR. (Нерегистриран)
Публикувано18.06.04 22:20



МММдааааа!
То това за Ладите си е цяла история,ама да кажа и моята.Бил съм малък (средата на 70,началото на 80),....боже като минеше нова лада как я гледах ,чак очите ми се насълзяваха,звука на мотора галеше слуха ми ....и мечтите се появяваха,едни такива несбъднати,МЕЧТАТА да ИМАШ ЛАДА,света се свиваше само до това ,ЛАДА,ЛАДА.......навърших 18г и
Шофьорските курсове изкарах на 2101
90г си купих ПЪРВАТА КОЛА тя беше 2101'Жигули',но както и първата любов,така и първата кола не се забравя.,после имаше 2102,2105,пак 2101,2109.
Много спомени имам и то с /от ЛАДА



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: Koфтият]  
Автор PRESSURE (не точно новак.)
Публикувано21.06.04 16:04



E, towa sa dwata motiwa nai-wece.
Finansowia i emocionalnia. Zaradi wtoria predpolagam ce ne ia prodawam moita, a dosta sa me pitali s godinite (pak i 400-500lw nisto ne resawat - daje parnoto niama da mi pokriat). Ot niakolko godini karam i razni drugi koli, ama taia ne se prodawa. I kakto ima nedostataci, taka ima i predimstwa:
1. Dosega ne sam karal i ne sam se wozil w druga kola, koiato da e po-dobra za "blizki sresti":) -sedalkite padat s edno dwivenie i watre kato se sirne... a na golfa poslednia pat zamalko dewoikata da scupi barceto, daje i zadnata mu sedalka ne stawa ako ne si akrobat.
2. Za celta Jugata niama problemi s prosweta si okolo 20sm w nai-niskata cast da se dobere i do nai-zabutanite polianki i katceta ot prirodata podhodiasti za tocka 1. Na golfa spoilera mu e na 3-4 prasta ot asfalta i daje bordiurite sa problem, kamo li cernite patista (wapreki ce "merak cudesa prawi").
3. Harci 10lw/100, a golfa kam 15lw/100.



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: PRESSURE]  
Автор alex_matrix (2101 SPORT)
Публикувано21.06.04 17:44



хи хи хи ... ладата като катализатор за размножаване... даааам има такова нещо...

при мен с тези седалки монтирани от нисана, той нали е с три врати - те са от тези дето се прибират маскимално напред /долната и горната част/ отзад става едно теренче - цяла групичка може да вършее.... хи хи хи направо си умирам от смях като си го представя

абе само факта че има такива екземпляри на толкова години с толкова малко поддръжка говори за самия автомобил с главно А

много модерни събратя вече по рядко се рещат по пътищата или вече живота им е приключил по моргите

типичен пример е арджентата кола базирана на фиат 124-131-132 направо не може да откриеш такива броят се на пръсти части за тях, нътц... или са в окаяно състояние

само аз да си намеря едно читаво двигателче, 1800 двувалка карбуратор от фиат, амче ако намеря и абартовия вариант, не могат да ни спрат после със синята гад...



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: alex_matrix]  
Автор 3ъл Дyx_ (вестоносец)
Публикувано21.06.04 22:28



Абартовия вариант по-добре го забрави.Аз имах един съсед с такова животно...това не е кола...това е някаква изродщина...на купе от Ритмо мотор сто и няколко коня...като го настъпи по-рязко да ускорява и до трета не можеш да си вземеш въздух...ненормална работа.Иначе не вдигаше кой знае колко,ама като настъпиш рязко газта е добре поне 50 метра пред тебе да няма други коли...не набира до много,но има просто ненормално ускорение....
За щастие ФИАТ отдавна се отказаха да правят подобни мотори и за още по-голямо щастие такива са си вече антикварна рядкост.Новите са доста по-прецизни и не позволяват чак такива преживявания.



Тема Re: Легендата за Ладата (старите модели, Жигули ,Ладинови [re: 3ъл Дyx_]  
Автор tender_tom (antidote)
Публикувано22.06.04 10:51



Ненапразно преди няколко години за най-опасната кола в света беше призната Фиат Уно 1,3 75ie.
Малко купе, липса на пасивна безопасност, относително мощен мотор, ускорява като за световно...Казват, че нямало такава кола, ударена отзад.
Но и почти нямало оцелял водач при удар с нея отпред.

Томи Тодоров
-------
Целта е нищо. Пътят е всичко.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.