|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема
|
Jigula vs golf 3 1,4mi
|
|
Автор | SASHO (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.04.04 13:57 |
|
zna4i vuprosa mi e svurzan s tova 4e edin tupak ot moia klas ima golf 3 1,4mi i sum mu obe6tal 4e do mesec 6te go napravq sme6en s jigata 1,3S.daite nqkoi suvet kakvo da pipna po soc voziloto taka 4e da mu eba mamata
| |
|
На този ГОЛФ килцата са му меко казано множко за това скромно двигателче
А какво да пипнеш по возилото...ами има страшно много възможности ама са свързани с пари най вече.
Иначе знай че на ГОЛФ-а са му много слаби показателите
Нека да ме мразят, стига да се боят от мен!
| |
Тема
|
Re: Jigula vs golf 3 1,4mi
[re: vw_golf_2_Memphis]
|
|
Автор | мaлkия (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.04.04 15:42 |
|
еми махаш-гърнето да няма съпротивление а пък и ше се съберат много семкаджии да зяпати наливаш готин бензин да не се прецакаш с нещо кофти.и се пускаш-няма страшно.с този двигател както каза vw_golf_2_memphis няма да стане неговата.аз по начало като ги гледам как набират.рейсовете ги оставят в пушека на стартаа мене ми е интересно за ей това.извинявам се за невежеството ми но не знам какво е наименованието на ладата с 4 те фара.та искам да знам има ли шанс такава лада с/у астра 1,8 инжекция??????и второ до колко коня може да се разпили такъв звяр?
| |
Тема
|
Re: Jigula vs golf 3 1,4mi
[re: мaлkия]
|
|
Автор | Todor (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.04.04 16:03 |
|
Ami ladite s chetirite fara sa pone nqkolko vida,kato zapochnem ot 2103, sus modifikaciite 21032 i 21035, posle i 2106 ,a moje i da si gi chuval i taka:1500,1500s,1600 .Obshto vzeto tova sa modelite s chetirite fara.Motorite sa ot 1200 do 1600 kub. sm. Principno po-dobhriq za men pone motor e 1500 kubikoviq, 76k.s. . Ako razpolagash s takuv model ,znaj che durpa dobre,no nqmash pochti nikakuv shans sreshtu astra 1,8- budi siguren.Karal sum i dvete mashini. Ladata durpa dosta no za da izlezesh sreshtu astrata i da ne te ostavi na pone 40 m sled neq ,iska dosta seriozna podgotovka (ne kazvam che e nevuzmojno ...) Ami tova e, i karaj po bavnichko
| |
Тема
|
Re: Jigula vs golf 3 1,4mi
[re: Todor]
|
|
Автор |
Mapтo (машината) |
Публикувано | 21.04.04 16:14 |
|
Ха, чак пък 40 метра - дори и с Трабант да се дърпа на 400м няма да изостане толкова ........................
Enjoy the True Spirit
| |
Тема
|
Re: Jigula vs golf 3 1,4mi
[re: Mapтo]
|
|
Автор |
Eack (Москвичист) |
Публикувано | 21.04.04 16:29 |
|
Незнам само тоя трабант от къде го измисли?
И как може да сравни6 Астра с Трабант?
Абе за6то си мислите 4е трабантите като са 2тактви вървят много?
| |
Тема
|
Re: Jigula vs golf 3 1,4mi
[re: Eack]
|
|
Автор | мaлkия (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.04.04 17:18 |
|
трабанта само старта да му имам.а за астрата на 28 февруари имаше разни гонки в бургас и се сетих на за ей такова ладе кото се пусна с/у една астра не знам колко беше ама най малко 1,6 и я изяде с около една кола разстояние.та и астрата имаше според мен пипнати работи ама ладата беше с адския двигател-тотално всичко сигурно беше взето от него.а пък и шофьора и лудото ускорение направи
| |
|
ми според мене може да направиш следното
1. сваляш пасажеската седалка
2. сваляш задната седалка и облегалката
3. изхвърляш резервната гума
4. изхвърляш инструментите и всички боклуци от багажника
5 изпразваш газовата бутилка /ако имаш/
6. сипваш бензин примерно 95 и отиваш да ти регулират клапаните, изпреварването и да ти пуснат малко по богата смес
7. да ти прегледат и почистят карбуратора
8. сменяш въздушния филтър
9. махаш задното гърне и слагаш тръба или копие на ремус не се маха средното /някъде четох иследване на изпускателната уредба - махането на средното при ладата предизвиква детонации в тръбите съответно променливо налягане в тях и последвалото - неравномерен ход на двигателя това при положение че имаш задно гърне тип ремус или подобно резонантно /
10.може да се преработи филтърната кутия така че да дърпа повече въздух но ще се наложи отново реглаж на сместта
окачването и гумите също са важни но това е доста по сложен процес на преработка и скъп
и тренираш предварително стартове и виждаш горе долу къде е най добре да сменяш предавките при новите настройки за макс ускорение и вече в зависимост от шофьорските ти умения може да му скриеш шапката
П.С. не е лошо да се види съединителя в какво състояние дали не трябва да се регулира или да се подмени
това е доста работи са но за да изправиш 60те години срещу 90те и нужно малко занимавка
| |
Тема
|
Re: Jigula vs golf 3 1,4mi
[re: Eack]
|
|
Автор |
Mapтo (машината) |
Публикувано | 21.04.04 19:19 |
|
НАЗДРАВЕ
Enjoy the True Spirit
| |
Тема
|
изяде ме един...
[re: Mapтo]
|
|
Автор | kвo cтaнa (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.04.04 11:25 |
|
Като подхванахте темата преди около 2 седмици на един светофар до мене спира някакъв москвич 2140 и гледам в него някакъв младок.аз с лада 2106 с 1500сс мотор и смея да кажа че върви мноо добре и бързо ускорява.Напреде ми права отсечка и решавам да го лапна тоя до мене на старта.Светва зеленото и давам яко газ ,но москвича още е до мене и като взе че ми дръпна едно рязко напред минавам някъде 80 а оня някъде с 3 дължини ме яде яко.Гоних го до 100 км/ч и после го зарязах.Онзи видимо не беше правил нещо по него щото нали по принцип кайто си прави колата малко по-спортна поне сменя джантите и слага по-широки гуми , а тоя си беше сериен москвич.Незнам какво е имал под капака ама си звучеше като мсоквич.
Нормално ли е така да ме яде , при положение че ладата ми е на 100 хил. и като съм я давал на приятели са ми казвали че много въврви?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
|
|
|