|
Тема
|
avans
|
|
Автор | komi (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.01.04 00:06 |
|
ot 98 godina karam lada 1500s i imam sledniya problem:
4ukami avansa.Obikolil sam vsi4ki servizi v V.Tarnovsko i Gabrovsko.Minalsam prez vsi4ki moderni stendove za regolirovka i centrovka i av avansa vse si 4uka.Ste bada bezkrajno blagodaren ako nyakoi mi pomogne.nadyavamse 4e ste moga da bada polezen na nyakogo zastoto rabotya v AvtoGaz serviz.
| |
Тема
|
Re: avans
[re: komi]
|
|
Автор |
burner (Бръммм...) |
Публикувано | 15.01.04 09:26 |
|
Странно е на ЕЛКОН да неможе да се оправи проблема защото аванса си иска ценотрвка и нищо повече.
ПС: С по силен бензин би трябвало да спре да чука аванса ама това не е решение ... престъпление е да се слага по-скъп бензин на такава лада (и аз карам същата барака)
| |
Тема
|
Re: avans
[re: komi]
|
|
Автор | Nicky (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.01.04 15:33 |
|
Аванса на бензин или на газ ти чука.Ако е на газ проблема не е в центровката на запалването а на друго място.Ако е на бензин:
1.Смени бензиностанцията
2.Прегледай си карбуратора за детонациите има и други причини-бедна смес,неподходящи свещи или повишена степен на сгъстяване ако си пилил главата.
Разбирам че си от Търново мини през СБА,от там имам добри отзиви за диагностиката.Аз съм от Търново и съм карал 3год. Лада 2105-45000км и ако искаш може да изпием по водка .Тел 0887861807-Ники Тотев
| |
|
Може да е от газта, от бензина или от ъгъла на запалването. Не бива да се бърка детонацията с ранното запалване на горивната смес, поради което чука аванса. Детонацията е самопроизволно самозапалване на сместа при много горещ двигател или ниско октаново число на бензина за степента на сгъстяване на ладата. Детонационното горене е доста опасно за двигателя, защото сместа не изгаря програмирано и постепенно, както би трябвало, а взривно, като енергията на горивото не отива за разширение на обема, а се превръща в топлина. В резултат двигателят прегрява и работи с понижена мощност. Разбира се това е доста опростено обяснение на процеса, но иначе е много дълго. За да не чука аванса трябва:
1. Свещите да са в норма.
2. Клапаните да са правилно регулирани.
3. Ъгълът на изпреварване на запалването да е 5-7 градуса преди ГМТ. на първи цилиндър.
Ъгълът се регулира лесно и не е необходим елкон. Изобщо центровка на Ладата се прави ВИНАГИ ПРИ СПРЯН МОТОР. Защото дори и на малки обороти центробежния регулатор оказва влияние върху изменението на ъгъла.
Как става това? Ако искаш ще ти обясня. Само пиши.
Искам да знам всичко за колата си!
| |
Тема
|
Може
[re: komi]
|
|
Автор |
jamie (Bad to the bone) |
Публикувано | 15.01.04 22:38 |
|
и да е пълен мотора с нагар.
Най-лесно - карай 50-60 км с мръсна газ във високи обороти - нагара по челата на буталата изгаря. Иначе - отваряне мотор (сваляне глава).
UB40 !
| |
Тема
|
Re: Може
[re: jamie]
|
|
Автор |
Mapтo (машината) |
Публикувано | 15.01.04 22:55 |
|
Напълно възможно - веднъж ми се случи да сипя кофти газ - видях се в чудо - така тресеше и повече от 110-120 не можеше да вдигне. В резултат явно се получи нагар - оправи се след 2-3 зареждания с читава газ и повечко настъпванка. Иначе ефекта беше точно такъв - подобни на детонация чукания.
Enjoy the True Spirit
| |
|
|
|
|