|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Problem
|
|
Автор |
AUTO_FORUM (ВАЗ 21063) |
Публикувано | 06.12.03 19:27 |
|
От няколко дни имам един проблем. Колицата ми въобще нещо не може да ускорява. Потегля добре втора добре и на трета почва да върви на тласъци пускам гъста колата продължава да придърпва. На четвърта е същотата работа. Това го прави докато загрее до 90 градуса после изчезва. Но на светофарите се усеща, че ще загасне цялото купе се тресе, а оборотите са си нормални. Та според вас какво може да е и дали е от средното гърне понеже ми е супер изгнило поне на 2-3 места. Иначе свещите са ми нови, кабели въздушен филтер.
| |
|
Благодарско за кирилицата.
Но въпроса е зададен много общо. Кажи на газ или на бензин караш, дали си правил някакви ремонти наскоро, какви свещи си сложил, и трябва да си сигурен, че въздушния филър не е менте. От калпав филтър може да станат много странни неща. Иначе от гърнето няма как да е. Щом е изгнило, ще ручи много, но чак пък да тормози двигателя...
Едва ли може да ти се даде отговор, но все пак ти обръщам внимание да провериш ъгъла на запалване, и ако се намери половин час време, да провериш (не регулирай сам) клапаните. Карбуратора дали е чист, дали няма нагар по палеца и капачката на делкото, някакво наслояване на масло и боклучета по изолатора на чукчето и т.н. Също така си вземи един резервен кондензатор за делкото, и ако имаш мерак, просто го закачи пробно. Преди време имах подобен яд с мойта. Работеше нестабилно, като си рече да угасне - никой не можеше да я убеди в противоположното, и тръгваше също така странно както е спряла. Е, на кондензатора дължах това... Друго важно нещо е, ако караш на бензин дали платното на бензиновата помпа и платното на ускорителната са читави. Като поостарее, започва да се влияе от топлината.
Абе, нови части си трябват, ама да са си оригинални. Че на мен ми писна от турски боклуци.
----------------------------------
помислих, хареса ми, помислих пак...
| |
|
Колата е на бензин. Ремонти никакви не съм правил. Свещите са Bosch а колкото за филтера баща ми го взе лятото от някакъв магазин на Лада.
| |
|
bosh ne sa za lada ( ako ne e samara ) inache shampion vish temperaturnoto chislo
Alfa 155 2.0 16V Super
| |
|
Свещите са с топлинно число W 7 DC и ги взех по каталог отзад на самата кутия си пише 1200-1600 48-53 kw каквато е моята
| |
|
Развивал ли си свещите? Според мен са много студени и не могат да се самоочистват. Ако има прекалено много нагар по тях значи не работят правилно. За ладата си трябват свещи с топлинно число 9 (или 8 при по-голямо ръчкане)
Вземи да провериш дали не работи на 3 цилиндъра като при запален двигател издърпваш един по един кабелите на свещите. (Вадиш единия и после пак го слагаш) Ако всичко е ОК трябва да ти намаляват оборотите до едни също положение на всяка свещ. Ако някоя свещ не сваля оборотите при тая операция или ги сваля съвсем малко значи не работи или работи лошо.
Кажи дали проблема се е появил след някаква операция по колата или както си е добре и хоп не работи. Вдигнала ли е много разхода? Изобщо постарай се да опишеш колкото можеш по-точно ситуацията и мисля, че ще се оправим.
Чук, тел, клещи и "Мамата!"
| |
Тема
|
Re: Problem
[re: aдмин]
|
|
Автор |
Mapтo (ex. Munio) |
Публикувано | 08.12.03 22:55 |
|
W7DC на BOSCH са си точно свещите за Лада 2101-06.
По нагара наистина може да се ориентира как работи двигателя - при нормална работа трябва свещите да имат керемидено кафяв цвят без налепи по изолатора на централния електрод.
След като проблема изчезва при загрят двигател според мен трябва да се търси причината в карбуратора. Най-добре ако не може да се ориентира - на стенд.
Enjoy the True Spirit
| |
|
Сега като почистих чукчето и налях нов бензин е по-добре но мисля да мина през стенд.
| |
|
Ново наблюдение в сряда налях бензин към 20 и кусур литра проблема зчезна, но сега като светна резервата пак започна. Та въпроса ми е дали в резервуара няма някакви буклуци натрупани от бензина и като падне нивото на бензин под 10 л. да придърпма. Спамням си, че преди време някой беше разправял за такъв подобен проблем. Според вас да разкачам ли резервура, за да го почисвтам или не? Разхода на бензин си е същият, а още нищо не съм пипал по самата кола. Препоръчайте ми сервиз където могат да ми направят добра
диагностика на двигетеля.
| |
|
Отвинтих свещите и бяха на много малко места керемидено червени и по тях имаше черен нагар, който падаше като го избършеш. Старите свещи още ги пазя и са с кремиден цвят. Кабелите са чешки на Tesla. Въздушният филтер е здрав. А за съмнението ми, че в резервуара има буклуци, които пречат какво ще кажете? Един приятел ми каза да налея спирт за горене в резервуара и всичко щяло да се изчисти вярно ли е? И другия ми въпрос е какво да правя със свещите дали това е нормално или не?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|