Тема
|
Кое е по-добре за напомпване на мотора?
|
|
Автор |
Nikiboy (познат/непознат) |
Публикувано | 09.07.03 16:44 |
|
Тези дни пак мисля за тунинга на двигателите и стигам до следната дилема.
(говоря за най-честите варианти)
Единия вариант за помпане е като се пилне главата и се увеличи компресията.
Другия вариант е да се увеличи обема на мотора.
И така кое е по-добро?
|
|
Тема
|
Re: Кое е по-добре за напомпване на мотора?
[re: Nikiboy]
|
|
Автор |
maniqshki (прелитащ) |
Публикувано | 09.07.03 17:55 |
|
инжекциона, намалява( в най-лошия случай запазва същия ) разхода и увеличава мощността без други промени
ха сега де?!
|
|
|
А колко чини една инжекция ... щот смятах за баба Шкода че тряя кихна към 1000ка за да се сдобия със 2 ра употреба голфов инйекцион , а дали ще се получи ... Ба ли го
Пробвай да загладиш смукателния колектор и да го никелираш ... с тва подобряваш пълненето на цилиндрите , после зимаш разпределителен вал от рейсинг лада, само че центровка незнам как се прай щот май се именя ъгъла на запалване и ако още ти се шлайфа блок правиш го на 79 мм и те ти тунинг
Ни мъ глей че съм кат фафла в раминиете знам фатки
|
|
|
А сега се сети .. приятел слага от тез валове на 7 ца и каза , че на 3 един е читав .... български ко да ти кажа
Ни мъ глей че съм кат фафла в раминиете знам фатки
|
|
|
Рзпр. валове на 2107 и на Самара са различни из дъно.
Иначе обикновенно и най евтино се минава с пилене на глава.А и резултата е най бърз.Пиленето на добър фрезист излезна ми 10 лв.Като сметнем нови гарнитури и гумички и някои дреболии излиза до към 50 лв. най много.А отварянето на блока ще има доста повече харч.
Така че можеш да почнеш от едното а ако свикнеш бързо и другото.Най добре е и двете но парици доста ще тръснеш.
|
|
Тема
|
Re: Кое е по-добре за напомпване на мотора?
[re: млaдeжa*]
|
|
Автор |
Nikiboy (познат/непознат) |
Публикувано | 10.07.03 09:15 |
|
Малко ми изпуска гарнитурата на главата та съм решил да я сменям, та по между другото и малко туннинг да направя:))
Мисля за различни варианти, но мотора е на 170 хил и има компресия 10-11, което мисля, че е ОК. Та в този случай май с едно пилване на главата е най-доброто решение.
Другите туннинги като поскапя мотора малко повече.
|
|
Тема
|
Re: Кое е по-добре за напомпване на мотора?
[re: Nikiboy]
|
|
Автор |
млaдeжa* (новак) |
Публикувано | 10.07.03 19:47 |
|
Аз също избрах единия вариант за тунинг да е това.Още повече че становището ми за по висока степен на сгъстяване е много полезна при каране на мотора на пропан-бутан.Даже бих казал препоръчително е да се пилне главата за това гориво.Гарнитурата после да не забравиш да притегнеш гарнитурата след най много 1000 км пробег щото ще почне пак да изпуска както и моята.Ако и малко доработиш каналите на главата и колекторите ще е още по добре.Но ако не си сигурен не пипай там.Иначе си избрал най евтиния път но и най полезния щом джиткаш на газ.
И при мен ще стане тая работа ама по много пътища съм тръгнал та да видим до къде ще стигна.Но май главата ще е най-напред.
Успехи и ще очакваме нещо като материалче хем за тук хем за сайта - нещо като статийка - стига да не те мързи.
|
|
Тема
|
Re: Кое е по-добре за напомпване на мотора?
[re: млaдeжa*]
|
|
Автор |
Nikiboy (познат/непознат) |
Публикувано | 11.07.03 09:30 |
|
Аз ще я правя тази операция в сервиз. Имам едни приятелчета.
То е малко извън темата, но има едни много яки руски сайтове за туннинг - погледни ги от следния авто портал - http://www.carlynx.com/mak/rus.htm
|
|
Тема
|
Re: Кое е по-добре за напомпване на мотора?
[re: Nikiboy]
|
|
Автор |
млaдeжa* (новак) |
Публикувано | 11.07.03 20:09 |
|
Приятелчета ама ти вземай активно участие в дейноста.Едно е човек да си прави нещата за себе си а друго за друг човек.Още повече че безплатно или почити ще бъде услугата.А за безплатните неща знаем какво им е качеството.Питай и наблюдавай пак питай и т.н. за да станат нещата по качествено.
Благодаря за сайтовете.
|
|
Тема
|
Re: Кое е по-добре за напомпване на мотора?
[re: млaдeжa*]
|
|
Автор | plamen (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.07.03 16:25 |
|
ave stiga sas tva pilvane na glavata tva i pra dqdomi go e pravil 4uvalili ste za 4etiri karboratora ami za butala ot niva ami zasedinitel ot niva ami otdelni isposkatelni kolektori ami klapani ot zil ami 6laifane na mahovika ami za sportini valove ot garcia za 100 lv. ami za olekotqvane na kopeto ili vii gledate da si fkarate i muzika kak 6te olekotqvate ili stee gazovi oredbi ne vi se nravi 4 tiri karboratora haimaci oka4vane to se pravi za edin den po stabilno 6otot sa tee raboti ladata vdiga ve4e nad 200 i6te si momelite glavite po nekoi stalb bez oka4vane
|
|