Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:28 23.05.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема Kak da nato4a Zigularataнови  
АвторRacera (Нерегистриран)
Публикувано12.03.03 18:54



Bihte li mi kazali kakvo moze da se pipne po dvigatelq 4e ot 60k.c. da stane pone 75 no da ne kara 2-3 meseca a da iskara pone 5godini?






THE SPEED IS WHAT ONLY MATTER!!!



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
Автор mladejaМодератор ()
Публикувано12.03.03 19:13



ДЗобре дошъл.Много добре ти изглежда Ладата.А за наточването много се е писало в клуба.Поразрови се и в архивите.
А най радикалния начин ако си с 1200 мотор търсиш по моргите един 1600 и проблема ти се решава генерално.Ще изтрае със сигурност.Около 150 кинта ги продават само да го има че е дефицит.Но и 1500 става.
Лошотията е че трябва да се регистрира тоест ако минеш на тоя ход ще трябва да го вземеш с необходимите документи мотора.Ще стане голяма резачка ако не е пипана скоростната кутия и диференцияла.Доста ще се кефиш.А и ако ти е тежък крака на гуми ще смогваш трудно.А за да се приключи доработката както трябва ще трябва да се приведат в съответсвие и предевателните числа в скоростната кутия както е за 1600 а и главно предавателно число в диференциала също.И колата си става 1600 по всички характеристики като се изключи само външния вид.Ако не ме лъже паметта нашето купе е малко по леко та и икономийка на гориво може да се осъществи.
За доработките по твоя мотор попрочети из темите и ако има нещо питай пак.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: mladeja]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано12.03.03 20:36



Другия вариант е да направиш твоя мотор 1600. Така ще спестиш попълването на един тон кенефна хартия и поне 10 часа ходене по нервите с данъчни и ченгета и тн.
Относно издържливоста - явно издържат тия мотори на як пилаж. Ето и пример :
Има една лада 7-ца в Варна която е с мотор от жигули. Доколкото зная е 1700 кубика с бутала и биели от Б4-ка и олекотено квото може . Един бърз вал и става бегачка :-) . Колата си върви здраво и пича си я ползва за всекидневно каране /явно не е направена за ден два/.
Другия вариант е турбото. Трудно скъпо но не и невъзможно :-).
Успех с тунинга ... и ни дръж в течение ако си решил да правиш резачка от жигулатора :-)



Тема Re: Kak da nato4a Zigularata [re: burner]  
Автор mladejaМодератор ()
Публикувано13.03.03 18:58



Дай подробности как става от 1200 -1600.Много ме интересува.



Тема Re:Ami...нови [re: mladeja]  
АвторRacera (Нерегистриран)
Публикувано13.03.03 23:06



A trqbva li da kypyvam druga skorostna kotiq i diferencial ili na tezi ne6to im se pravi za da se promenqt predavatelnite 4isla i kak po-to4no stava tova?



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: mladeja]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано14.03.03 07:48



Ми незная какво е правил и от 1.2 или 1.3 жигула е взел мотора ама сега бил 1.7 . До скоро беше и с инжекция. Сега доколкото зная е с карб.
Ето снимка /8.03.2003/ :


Не че може да се види колко е мотора. Но колата си заслужава да се види!



Тема Re:Ami...нови [re: Racera]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано14.03.03 07:59



Чесно казано невиждъм смисъла да ги сменяш. Единствено има смисъл да си земеш 5 скорости кутия другото е излишно. Мисля жигулитата така или иначе имат скорости и диф. с по големи пред. числа . В крайна сметка ти търсиш ускорение а не макс. скорост така че точно по големи пред. числа ти вършат работа.



Тема Re:Ami...нови [re: burner]  
Автор млaдeжaМодератор ()
Публикувано14.03.03 19:18



Купето на машината на снимкта е 2107 а то е със мотор 1500 не че няма и 1300s но все пак не се тръгва от 1200 да се прави 1700.С разпилване не става стените на цилиндрите ако останат ще са с дебелината на вестник и то не от многолистовите.Вероятно е разстърган мотор 1500 а защо не и 1600.Но има и друга възможност да е сменен коляновия вал с по дългоходов за да се постигне необходимата вместимост но по трудно става в надомни условия.
Скоростна кутия и диференциал по точно предавателните им числа ще се наложи да сменяш ако се ползва колата извън града.Скоростите ще станат още по къси тоест ще се повишат оборотите на определена скорост ще я достигаш по бързо.За града става идеално.Ускорение ще се скъсат гумите.



Тема Re:Ami...нови [re: млaдeжa]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано14.03.03 20:32



Младеж казах го много точно:
"Има една лада 7-ца в Варна която е с мотор от жигули"
Зная много добре с какви мотори е този модел лади НО собственика на тази красавица имаше преди едно жигули и ся ползва неговия мотор който пак казвам е разпилен до 1.7 .Незная тва жигуле 2101 или 21011 беше но със сигурност мотора не е бил повече от 1300кубика.



Тема Re:Ami...нови [re: burner]  
Автор млaдeжaМодератор ()
Публикувано15.03.03 18:57



Не се обиждай де.
Исках да доуточня нещата.Остава да питаш с какъв колянов вал кара човека и евентуално бутала за да се постигне кубатурата която спомена.Иначе нема начин с разстъргване само.Ако не е бегачка а един ден разбира се.
Интересно ми е да узная а вярвам и не само аз.
Колянов вал и бутала. От каква машина са.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.