Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:31 21.09.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема Kak da nato4a Zigularata  
АвторRacera (Нерегистриран)
Публикувано12.03.03 18:54



Bihte li mi kazali kakvo moze da se pipne po dvigatelq 4e ot 60k.c. da stane pone 75 no da ne kara 2-3 meseca a da iskara pone 5godini?






THE SPEED IS WHAT ONLY MATTER!!!



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
Автор mladejaМодератор ()
Публикувано12.03.03 19:13



ДЗобре дошъл.Много добре ти изглежда Ладата.А за наточването много се е писало в клуба.Поразрови се и в архивите.
А най радикалния начин ако си с 1200 мотор търсиш по моргите един 1600 и проблема ти се решава генерално.Ще изтрае със сигурност.Около 150 кинта ги продават само да го има че е дефицит.Но и 1500 става.
Лошотията е че трябва да се регистрира тоест ако минеш на тоя ход ще трябва да го вземеш с необходимите документи мотора.Ще стане голяма резачка ако не е пипана скоростната кутия и диференцияла.Доста ще се кефиш.А и ако ти е тежък крака на гуми ще смогваш трудно.А за да се приключи доработката както трябва ще трябва да се приведат в съответсвие и предевателните числа в скоростната кутия както е за 1600 а и главно предавателно число в диференциала също.И колата си става 1600 по всички характеристики като се изключи само външния вид.Ако не ме лъже паметта нашето купе е малко по леко та и икономийка на гориво може да се осъществи.
За доработките по твоя мотор попрочети из темите и ако има нещо питай пак.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: mladeja]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано12.03.03 20:36



Другия вариант е да направиш твоя мотор 1600. Така ще спестиш попълването на един тон кенефна хартия и поне 10 часа ходене по нервите с данъчни и ченгета и тн.
Относно издържливоста - явно издържат тия мотори на як пилаж. Ето и пример :
Има една лада 7-ца в Варна която е с мотор от жигули. Доколкото зная е 1700 кубика с бутала и биели от Б4-ка и олекотено квото може . Един бърз вал и става бегачка :-) . Колата си върви здраво и пича си я ползва за всекидневно каране /явно не е направена за ден два/.
Другия вариант е турбото. Трудно скъпо но не и невъзможно :-).
Успех с тунинга ... и ни дръж в течение ако си решил да правиш резачка от жигулатора :-)



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
Автор mladejaМодератор ()
Публикувано13.03.03 18:58



Дай подробности как става от 1200 -1600.Много ме интересува.



Тема Re:Ami...нови [re: mladeja]  
АвторRacera (Нерегистриран)
Публикувано13.03.03 23:06



A trqbva li da kypyvam druga skorostna kotiq i diferencial ili na tezi ne6to im se pravi za da se promenqt predavatelnite 4isla i kak po-to4no stava tova?



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: mladeja]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано14.03.03 07:48



Ми незная какво е правил и от 1.2 или 1.3 жигула е взел мотора ама сега бил 1.7 . До скоро беше и с инжекция. Сега доколкото зная е с карб.
Ето снимка /8.03.2003/ :


Не че може да се види колко е мотора. Но колата си заслужава да се види!



Тема Re:Ami...нови [re: Racera]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано14.03.03 07:59



Чесно казано невиждъм смисъла да ги сменяш. Единствено има смисъл да си земеш 5 скорости кутия другото е излишно. Мисля жигулитата така или иначе имат скорости и диф. с по големи пред. числа . В крайна сметка ти търсиш ускорение а не макс. скорост така че точно по големи пред. числа ти вършат работа.



Тема Re:Ami...нови [re: burner]  
Автор млaдeжaМодератор ()
Публикувано14.03.03 19:18



Купето на машината на снимкта е 2107 а то е със мотор 1500 не че няма и 1300s но все пак не се тръгва от 1200 да се прави 1700.С разпилване не става стените на цилиндрите ако останат ще са с дебелината на вестник и то не от многолистовите.Вероятно е разстърган мотор 1500 а защо не и 1600.Но има и друга възможност да е сменен коляновия вал с по дългоходов за да се постигне необходимата вместимост но по трудно става в надомни условия.
Скоростна кутия и диференциал по точно предавателните им числа ще се наложи да сменяш ако се ползва колата извън града.Скоростите ще станат още по къси тоест ще се повишат оборотите на определена скорост ще я достигаш по бързо.За града става идеално.Ускорение ще се скъсат гумите.



Тема Re:Ami...нови [re: млaдeжa]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано14.03.03 20:32



Младеж казах го много точно:
"Има една лада 7-ца в Варна която е с мотор от жигули"
Зная много добре с какви мотори е този модел лади НО собственика на тази красавица имаше преди едно жигули и ся ползва неговия мотор който пак казвам е разпилен до 1.7 .Незная тва жигуле 2101 или 21011 беше но със сигурност мотора не е бил повече от 1300кубика.



Тема Re:Ami...нови [re: burner]  
Автор млaдeжaМодератор ()
Публикувано15.03.03 18:57



Не се обиждай де.
Исках да доуточня нещата.Остава да питаш с какъв колянов вал кара човека и евентуално бутала за да се постигне кубатурата която спомена.Иначе нема начин с разстъргване само.Ако не е бегачка а един ден разбира се.
Интересно ми е да узная а вярвам и не само аз.
Колянов вал и бутала. От каква машина са.



Тема Re:Ami...нови [re: млaдeжa]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано16.03.03 10:06



Буталата и биелите са от Ауди Б4 . За вала незная но мисля си е ладовския . ПС: Щом ти е интересно ще питам какво е сменяно.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
АвторPRESSURE (Нерегистриран)
Публикувано16.03.03 14:45



Сигурно е била 1300. 1.3 и 1.6 имат еднакви диаметри на цилиндъра - 79 мм, а 1.2 и 1.5 - 76 мм. т.е. 1.6 от 1.3 се получава при увеличаване на хода на буталото от 66 на 80мм. Може би после до 1.7 е разстъргвана цилиндровата втулка. Никъде не пише колко е дебелината на тази втулка или на стената на цилиндъра под нея, обаче за да стане 1700, значи вътрешния диаметър трябва да стане 82.2 мм т.е. от дебелината на стената са снети 1.6 мм.
А пък от 1200 за да стане 1.5 ще трябва да се смени коляновия вал с такъв от 1500 или 1600 които би трябвало да е еднакъв. Само, че остава въпросче - ако на 1200 се сложи вал от 1500, то неговите колена ще са по-големи със 7 мм. Понеже все си мисля, че блоковете на 1.2 и 1.5 (респ. 1.3 и 1.6) би трябвало да са еднакви по височина заради еднаквите диаметри както и пълната взаимозаменяемост на всички двигатели (т.е. лагерите на вала пак са на същите места), значи остава мотовилката да е по-къса със 7мм. И като така и така се разчаства целия двигател, по-добре е и да се намали максимално главата, та да намалее "лапаницата"... ако се ограничава шофера с предишната динамика де!
А към burner - този човечец защо се е отказал от инжекциона. И ако знаеш - каква схема за управление е използвал и слагал ли е Ламбда-сонда? Или сигурно просто е взел целия инжекцион от друга кола със сходен обем? И работил ли е нещо по предното окачване.. в смисъл да е рязал пружини примерно?
Та за темата"Kak da nato4a Zigularata" - според обема ти можеш да го увеличиш... теоретично. Тук вече би бил полезен някой с практически опит!



Тема Re:Ami...нови [re: burner]  
Автор млaдeжaМодератор ()
Публикувано16.03.03 16:08



Въпросното Ауди само една модификация мотор ли има?
Питам щото да проверя диаметър на буталото колко е.Мотовилката колко е дълга щото ако е сменян коляновия вал с по голям ход както писа Прежър трябва да отиде тоя ход някъде а най молко желателното место е главата.
Поразпитай и дай подробностите.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: PRESSURE]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано17.03.03 21:15



Зареди разхода. Карба горял 12/100 газ независимо как кара.
А за пружините - да рязани са . но незная дали са ладовските или некви други.



Тема Re:Ami...нови [re: млaдeжa]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано17.03.03 21:16



Представа си нямам. Като питам за повече инфо ще пиша пак.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
Автор Frysco (шашкънин)
Публикувано21.03.03 15:32



Сори че вадя темата почти от архива, но да попитам искам-това ли е прочутата "линейка"?Толко съм слушал за тази лада ама не си представях такава мания...

Браво на Вальо(Вальо ли беше?) Линейката


FRYSCO LADA tuning


Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Frysco]  
Авторleck mich... (Нерегистриран)
Публикувано21.03.03 17:35



neznaia ti dali ia vadi6 ot arhiva no az puk 4akam ot 2 sedmizi da 4uia nai-setne s kakvi butala i kol. val e stanala tazi lada 1700???? No za sujalenie mai s 4akaneto ste si ostana:(((



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: leck mich...]  
Автор Frysco (шашкънин)
Публикувано21.03.03 18:21



Ами що не вземеш да прочетеш цялата тема?Пише си, цитирам:"Буталата и биелите са от Ауди Б4.За вала незная но мисля си е ладовския."


FRYSCO LADA tuning


Тема da ama podrobnostite lipsvat!!!!нови [re: Frysco]  
Авторleck mich... (Нерегистриран)
Публикувано22.03.03 14:45



to tva go pro4etoh ama me interesuva dali tezi 4asti sa originalni-bez promeni v tiah i izmenenia? Ot kakvo to4no Audi sa-kubietura,god.?? I t. n. S pove4e podrobnosti!! A i vala ako e ladovia-stavat li bielite na B4? Praviat li se izmenenia?



Тема Re: da ama podrobnostite lipsvat!!!!нови [re: leck mich...]  
Автор cholich (непознат)
Публикувано22.03.03 23:18



буталата и биелите от Б4 ама с кой мотор 2 или 2.3 бензин?



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Frysco]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано23.03.03 15:33



Да това е колата на линейка.
ПС: не е Валйо а Весо.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
Автор AUTO_FORUM (непознат)
Публикувано24.03.03 07:17



Има ли някаква информация за колата на този Весо във форума.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
Автор Fabio (Fabio Goretti)
Публикувано25.03.03 01:56



ne ja to4i 6toto naj mnogo da se ubie6 nqakude

a devizut ti "THE SPEED IS WHAT ONLY MATTER!!!" nqakak si ne mi se vijda da pasva na Jigula



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
АвторRacera (Нерегистриран)
Публикувано18.04.03 09:05



Ami takuv burz val ot kade moga da nameria i dali sam 6te moga da izpilia ne6to po dvigatelia ili si triabva specialni yredi i stava samo v serviz, a o6te ne6to - nemoga li da sloza dvigatel primerno ot Golf 1.8 bez da promeniam ni6to drygo osven moze bi skorostnata kytia, i kak mogat da se podsiliat spira4kite i dali e neobhodimo





Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано18.04.03 11:33



Попринцип невъзможни неща няма! Но ми е много чудно как ще стане да пригодиш напречно разположен мотор+кутия от FWD кола на мястото на надлъжно разположен мотор и кутия в RWD кола.
За бързия вал кажи от къде си . А за пиленото - определо сам неможеш.
ПС: За спирачките доста се изписа тук. Много е спорно има ли смисъл - няма ли. Въпрос на избор и средства е.
Аз лично ще се изкефя максимално ако видя жигула с лети джанти , дискови спирачки на 4-те колела и емблемката на BREMBO да се усмихва от апаратите



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
Автор WhitePower (kosmonaft)
Публикувано18.04.03 14:21



eiii i az shte se kefja ama z asega njama

Lada, ama ne suvsem



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
АвторRacera (Нерегистриран)
Публикувано18.04.03 22:51



Ot Sofia sam, poneze ne razbiram mnogo bili mi obiasnil niakoi tozi burz val kakvo to4no predstavliava ako moze i snimka



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано19.04.03 14:42



Ми той е същия като твоя който е на жигулатора самоче гърбиците са по различни. Но става на въпрос за разлика в милиметри така че нети трябват снимки.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
АвторF1 (Нерегистриран)
Публикувано20.04.03 19:02



Nai lesno stava,da si kupish 1 500 motor,sturzesh na 79mm,vzimash nedohoda 1,8mm,i spored vala reshavash da vzimash li glavata ili ne,zacepvash ia na nula gradusa a ne na 10(ako niamash razdvizno kolelo,shtoto s nego e po-drugo zacepvaneto),pipash malko carburatora,po tochno triabva da ti pokaza kak.a ako si kupish i vkopani butala shte e oshte po-dobre,zashtoto shte mozesh da vzemesh poveche glavata.ako imash zelanie polirai glavata,no ako ne si go pravish ti shte ti izleze skupichko,napasvai malko izpuskatelnite kolektori,zashtoto ne sum vidial lada,na koiato da pasvat.za skorostite i diferenciala ti preporuchvam ot 1 600,zashtoto kolata shte ima mnogo potencial-kompresia okolo 15-16,a s tova zacepvane niama da ima izobshto zachudvane,no naistina s zigulovite skorosti i dif. shte ima molko po-dobur start,no ne pitai pri 130-140 kakvo shte ti e,i ti preporuchvam nakladki Lockheed,kakto i surdinitel ot sushtata marka,nesravnimi sa s ruskite,uspeh



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
Автор r5gtr (.)(.)
Публикувано20.04.03 23:57



спирачки от поляк не могат ли да станат,абе те по принцип могат ама дали ще се налагат промени-големи
от всите соц коли,най се кефя на фиат-а (125) не само заради 4-те диска,иначе съм виждал един с петолъчки и е доста ефектно с дискове на всекаде,даже много от западните не могат да се похвалят



Тема Mai ot 125 nestavaнови [re: r5gtr]  
АвторRacera (Нерегистриран)
Публикувано25.04.03 20:47



Neznam sus sigyrnost no edin priatel mi kaza 4e pital i sa my kazali 4e e mnogo trudno.Ina4e tova za dvigatelia 1.5 ili 1.6 ot Lada stava i sus razpilvaneto su6to, za burzia val i skorostite iasno oba4e tova za izpilvaneto na glavata i niakakvi 10 gradusa da gi naprava 0 ne go razbrah, kakvo triabva da zacepvam. Imali niakade kadeto da otida i da mi napravat vsi4ki tezi slozni operacii za6toto az ne sam se zanimaval s takova ne6to i naznam kakvo 6te opleskam i dali 6te mi struva mnogo skupo- da kazem nad 300-400lv



Тема Re: Mai ot 125 nestavaнови [re: Racera]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано26.04.03 01:18



Зависи какво ще правиш. Раздвижената запечатка е евтинка . Бързия вал е към стотина кинта. другото е работа-та на майсторите ... а и бутала . там вече сам си решаваш колко живот ще има мотора ти.
Можеш да сложиш оригинални за 50 кинта а можеш и Колбеншмидт за над 500 :-)



Тема rabotataнови [re: burner]  
АвторRacera (Нерегистриран)
Публикувано26.04.03 11:11



za 4asti da dam kum 300lv nai-mnogo, nali taka,a vuprosa e maistorite kolko 6te mi vzemat i znaete li kade v Sofia se izvur6vat podobni yslygi.
Osven tova i skorostna kytia triabva da vzema ot 1600 za spira4kite-niama da gi smeniam, a triabva li da se podsilva kupeto kakto niakade 4etoh v dr. tema s dopulnitelni trubni konstrykcii i kolko biha mi struvali i te.



Тема Re: rabotataнови [re: Racera]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано26.04.03 18:49



На 1600 ск. кутия е съвсем същата като на 2101 само зъбчатките се различават.Купуваш набор за 1600.Не забравяй и диференциала там също трябва от 1600.
А подсилване си е нужно особненно ако се повишат мощностите.Колкото повишаваш толкова подсилваш.



Тема Re: rabotataнови [re: млaдeжa]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано26.04.03 22:51



Не ти трябва кутията от 1600. Или земи с 5 скорости или нея сменяй. За диференциала сам си реши
1- Жигулския -> по бързо ускоряваш , по малка максимална скорост
2- от 1500/1600 -> по бавно ускорение но по голяма максимална скорост.
3- земи си купи шпер ей там е истината!
Поддилването е наистина за предпочитане. А ролбарите /говоря за защита при удар/ са скъпичко удоволствие.
Ся за 300лв части можеш да източиш яко жигулатора НО ще му е къс живота и то много къс.
8000 оборота/минута с обикновенни бутала и биели не е здравословно за мотора
ПС: ако сложиш бърз вал тепърва ти почват разходите щото очаквай разход от към 20/100



Тема nato4ia q na............нови [re: Racera]  
Автор Dark_Avenger (sasipnikat)
Публикувано01.05.03 01:02



kato si resil da pravis pone nesto kato bega4ka parvo svali kolata dolu ili ia po dobre si q polzvai za nivata i ste ti izkara mnogo are s zdrave


Редактирано от Frysco на 31.05.03 19:41.



Тема Re: nato4ia q na............нови [re: Dark_Avenger]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано01.05.03 09:32



Мился модератора няма да е лошо да си ползва правата за да изрита тъпия пост на тоя "колега" Dark_Avenger - дет май акъла нему стига дори и да се сети че тва не е IRC и може спокойно да си напише ника с интервал между думите вместо долна черта !



Тема Re: nato4ia q na............нови [re: burner]  
Автор FryscoМодератор (шашкънин)
Публикувано01.05.03 11:39



Ще помоля всички заинтересувани колеги да се придържат към добрия тон и да не развалят темата с неоправдани обиди...




Тема Re: nato4ia q na............нови [re: Frysco]  
Автор Dark_Avenger (sasipnikat)
Публикувано01.05.03 22:06



abe nali sme demokrati4na durjava kvo pravis ti Frysco ta da mi tries mnenieto imam pravo da si pisa kakvoto si iskam a tova 4e na tebe ne ti iznasia begai na palatkaaaaaaa
are s zdrave i pak mi redaktirai mnenieto



Тема Re: nato4ia q na............нови [re: Dark_Avenger]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано02.05.03 22:04



"imam pravo da si pisa kakvoto si iskam "
А пък Фруско като модератор на клуба има право да трие и редактира квото му дойде на акъла :-) .... тва включва и тъпи постове като твоя...



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
Авторst (Нерегистриран)
Публикувано06.05.03 15:17



A ne mislite li 4e ladite kato na mladeja sa s po-dobra aerodinamika ot 7citei vsi4ki ostanali? Jalko 4e pove4e pravqt tunnig na 7ci. V Kuistendil vidqh edna po ulicite mnogo qko be6e napravena sas smenena predna re6etka i s nqkakvi qki kolani ama te tezi deto pravqt takiva kolici ne pi6at vav tezi klubove za jalost.



Тема nato4vaneнови [re: Racera]  
Авторvaskoni racing (Нерегистриран)
Публикувано24.05.03 22:24



purvo bratle kolata ti ima mnogo dobra stoika:) vtoro mnogo zavisi kakvo iskash da i napravish za da stane rezaka:) ako primerno motora ti e 1300, ili kakuvto i da e ne e zaduljitelno da go smeniash kakto pro4etoh tuk,ot edin:) pipni mu glavata, olekoto si mahovika, ka4i i skorosti ot 1500, drug deferencial(ot jigula kombi) i oshte takiva neshta:) uspeh



Тема za vaskoni racingнови [re: vaskoni racing]  
Автор Dark_Avenger (sasipnikat)
Публикувано26.05.03 23:53



abe bratle kakvo iskas da kajes s tova "kolata ti ima mnogo dobra stoika" xaxaxxaa tova e stoika na kola ama na niakoi agrar koito ste si hodi na nivata s neia,a ti tolokva razbiras ot razpilvane na dvigatel kolkoto az ot samoletostroene.zemi pro4eti malko knijki az ste te izpitam posle i sled tova ako ne sum te skusal ela da davas menenia tuka kak da si pipat horata dvigatelite.A mejdu drugoto kato si tolkova u4en q mi kaji kolko zabova e kutiata ot 1500,a i za mahovika ako nemas nisto protiv kak da si go olekoti 4oveka s bormasinata li?
Are otgovori mi na teia vapros4eta i sled tova ste ti zadam novi zada4ki zaka4ki da te vidia kolko si vest v razpolvaneto na dvigatelia



Тема Re: za vaskoni racingнови [re: Dark_Avenger]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано27.05.03 02:15



Още един дето се прави на хитър ... клубовете съвсем се напълниха с неуспели комплексари :-)



Тема Re: nato4vaneнови [re: vaskoni racing]  
АвторBat_llko (Нерегистриран)
Публикувано31.05.03 01:18



Бих желал да се включа и аз с моето скромно мнение. Ако искаш колата ти да издържи дълго време и да е мощна трябва да се насочиш не към разпилване на двигателя, а към всмукателните и изпускателните системи и запалването. Също ти ртябва и перфектна регулировка. Чрез регулирането на газовата уредба постигнах 16 сек от 0 до 100 с жигула 1300 на газ(26 годишна), но при разход 18 на 100. Няколко коня могат да се спечелят от премахването на гърнетата и най - вече предното, а да се сложи една двуцевка отзад, за предпочитане с кужух, за да заглушава малко. Другото, с което имам личен опит е извеждането на колектора на въздушния филтър на редиаторната решетка. Така въздухът е по-студен, а при по-голям отвор се получава и ефект като от турбо, макар и много слаб. За карбуратора може да се сложат карбуратори от мотоциклет, но забравих какъв точно. май беше някакво сузуки. Монтират се направо на главата, без всмукателни колектори, еднокамерни са, по един на всеки цилиндър. Като външен вид колата на снимката е страхотна. Недей да слагаш разни спойлерчета и така нататък, за да не замяза на циганска каруца. За 300 - 400 лв може да стане бегачка. Ако си намериш двигател с документи комбинацията двигател 1600, 5 скорости от седмица, диференциал от жигула комби и тунингът, за който ти споменах са достатъчни, за да режеш наточени бегачки до 115 - 120 к.с., особено тези с по-дълги предавки и предно предаване. Недей да се лъжеш да слагаш ладен диференциал, защото ще влошиш старта. Имах жигула 1300 и ако тръгнеш от добри обороти и не завъртиш гуми стартът е страшен. По-добър е от този на лада 1500 с бавен диференциал, въпреки седемте коня отгоре. Добре е с жигуления диференциал да имаш предавки от 2106, които са много близки и ти помагат да държиш колата в обороти и да имаш по-добра крива на мощността. Хубаво нещо е и електронното запалване (пловдивско за 25 лв или там някъде, зависи от къде ще го вземеш). Прави хода на двигателя по-равномерен на тихи обороти.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
АвторBijuto (Нерегистриран)
Публикувано31.05.03 12:44



С автомобилите от типа ВАЗ се занимавам от 1984 г. Стигнах до убеждението, че автомобилите са много добри когато се извършват регламентираните обслужвания и се поддържат в необходимите параметри, които са посочени в различните книжки. Самият аз разполагам с около 35-40 книги. Регулировките на двигателя извършвам сам. С Лада 2105 (двигател 1300 с ремък) на дълъг път при възможност поддържам скорост в диапазона 110-130 км с разход на гориво 7,3 - 7,5 л на 100 км. С Лада 2104 (двигател 1 300 с ремък) с лекота вдигам до 150 км. които поддържам кратко време заради лошите ни пътища. При управление на автомобила със скорост 85-95 км. на дълъг път и използване на релефните особености съм постигал с ВАЗ 2102 разход на газ 7,3 л, с ВАЗ 2101 многократно 6,8 л бензин.
Считам, че не нужно да се търси способ да се наточи автомобила, а да се извършват качествено всички технически обслужвания, препоръчани от конструкторите. Автомобилът си е наточен!



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Bijuto]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано31.05.03 18:07



За годинките на автомобила да ама е зле устроена кривата на въртящия момент като го имаш на разположение твърде кратко време и то при малко височки обороти 3000-4000 оборота.Виж друго би било ако почва от 2000-3000 оборота.Доста по гъвкав ще бъде автомобила.
Много интересно ще бъде да разкажеш за тия сензационни разходи на газ про тия скорости дето си споменал 110-130 то и за бензин са си рекордни.Какво е пипано по двигателя и храненето му?Стига да ти се разазва



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Bijuto]  
Автор FryscoМодератор (кукуряк)
Публикувано31.05.03 19:39



Поздравления за отличните разходи.Съгласен съм с посочените скорости, но бих предпочел от време на време да намалям, с превключване на трета за да се зареди малко акумолатора.При продължителни ниски обороти на четвърта се разрежда доста и след това колата отказва да тръгне.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: млaдeжa]  
АвторPRESSURE (Нерегистриран)
Публикувано01.06.03 13:12



Без да разбирам много, но понеже доста съм мислил по тия въпроси, та да се изкажа неподготвен:)) - кривата на върт. момент всъщност представлява кривата на КПД на целия двигател т.е. нейния характер се залага още на чертожната маса. Не става въпрос само за горенето и съответно за подхранването със смес - иначе максимумът на въртящия момент щеше да може да се измести без проблеми да речем между 1000-2000 об/мин и така да се постига много висока дълготрайност. По-скоро мисля, че... да вземем проектирането на една водна помпа:
тя се проектира за точно определена честота на въртене, като КПД-то и спада при други честоти на въртене. Тя е вързана на вала на двигателя посредством някаква предавка и нейния съпротивителен момент се предава също на него. Така са нещата нещата и откъм тръбопроводи и всичко друго.
Сега маслената помпа е обемна и при нея КПД-то се изменя в доста по-малка степен, но с тръбопроводите нещата са същите.
Нещата са същите и със генератора и всичко останало. Просто всичко по двигателя е проектирано за точно определена честота на въртене и тогава минималния съпротивителен момент респ. максималния въртящ момент е точно при тази честота на въртене.
Това важи даже и за карбуратора и смукателните и изпускателните тръби - и те са проектирани с точно пресметнат диаметър за точния дебит да се предизвиква резонанс в пълненето.
И тук човек се чуди защо не ги проектират целия тоя куп неща за по-ниска честота на въртене?
1. Нищо не пречи, но всичко става с по-големи геометрични размери и следователно цялата кола става по-тежка и оттам следва по-висок разход на гориво. Всички от опит знаем колко много се влияе кола 60-75 hp която и без това тежи 1000-1000 и нещо кг от нарастването на теглото. Един човек да седне и се усеща веднага.
2. При малък раобтен обем и при естествено пълнене няма начин да се постигне достатъчно добро засмукване на смес, та да се получи необходимия въртящ момент. Максимумът ще бъде в желаните честоти на въртене, обаче няма начин да бъде със същата стойност. Като се има предвид, че за ускорението има значение мощността която се прилага при дадената честота на въртене - то мощността при тази честота е твърде ниска (произведение от n и М). Съвсем друго е 1000об/мин нагоре + някой друг Nm. Даже без нито един Нм нещата пак са различни. Ако едното е при 1300, а другото при 3400, то мощността без увеличаване на върт. момент пак ще нарастне с 2.5 пъти.
Дори и да се преработи захранващата система така, че максимумът да "слезе" при по-ниските честоти, двигателят няма да бъде ефективен защото всичко останало си е същото.
Затова ако забележите автомобили които имат голям (максимален) въртящ момент при по-ниски честоти на въртене - при тях е задължителен относително по-големия обем отнесен към макс. мощност или турбокомпресор. И тогава всикчи други агрегати могат да се сметнат за дадената честота на въртене.
Само си мисля, че е така, де;)

A pyk razhoda ne e чак невъзможен - на мен 21013 през двата пъти когато съм излизал с нея извън града единия път даде 7.43 на газ при 70-80км.ч с един човек и втория път даде точно 8 с още трима пътници и около 1/5 от пробега беше по баирите около Белмекен само на втора и трета. По магистралата 100-110.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Frysco]  
АвторPRESSURE (Нерегистриран)
Публикувано01.06.03 13:14



Не би следвало дори при празен ход и при включени всички консуматори напрежението да пада под 12В и оттам да се разрежда акумулатора.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: PRESSURE]  
Автор FryscoМодератор (кукуряк)
Публикувано01.06.03 14:11



Напротив, ниските обороти са причина генератора да не произвежда необходимото напрежение за консуматорите.Затова акумолатора така да се каже компенсира разликата и съответно се разрежда бързо.След това спираш за кебапче и таратор, а после стартера само прицъква и неще да завърти.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Frysco]  
Автор maniqshki (прелитащ)
Публикувано01.06.03 17:17



ха сега и аз да сплюя нещо по въпроса. движение на четвърта на обороти( някъде към 1500-1600) са нормални и не могат да то разреждат акумулатора. как стигнах до този извод, значи сигурно сте правили смяна на акумулатори при запален автомобил, оборотите са същите като горепосочените и колата определено не изгасва. при наличието на нормално реботещ генератор , необходимостта от акумулатор се появява само при запалване или при включване на няколко сериозно консуматора( фарове-дълги, чистачки и да речем вентилатора за отоплението) . и въпреки това смея да твърдя , че по доказаният начин за проверка на работещ генератор с откачанетона + клема, и едновременно включване на гореизброените консуматори, дори при липсата на акумулатор , колата пак ще работи
ако нещо съм в грешка , моля да бъда поправен:)


ха сега де?!


Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: maniqshki]  
Автор ladaraider (новак)
Публикувано01.06.03 17:29



Ау Прешър, недей така бе :)
Чертожна маса... сигурен ли си, че руснаците дори днес ползват такива екстри в автомобилостроенето си :)
Слагайте си волтмери! Защото този генератор + туй реле, бая своенравни са...
А тези разходи, с които се похвали колегата, то неговата лада сигурно е 6-700 кг?
;)



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: PRESSURE]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано01.06.03 20:29



Ами и аз скоро правих преход до София и реших да засека отново разхода извън града - на магистралата и в двете посоки скорост 110-120 по някога малко отгоре на километраж без да е бъзикано нищо по предавките на предавателния механизъм с нормални гуми демек 165 на 80 на 13 нарочно споменавам и това трима души с багаж газова бутилка бързо изпразваща се и още някои неща да речем не повече от 30 кг.Бензин към 25 л.
Та след тия разяснение разхода бе малко над 11 на стоте.В последствие следващото пълнене в града малко над 15 л. на стоте.Като в първия случай имам няколко километра и на бензин по баирите около тунела просто да видя защо не ще да дърпа колата на газ и веднага 140 км.в ч. на баира.А във втория случай има и известен преход извън града каран съвсем спокойно 60-70 км.в ч.
Относно разсъжденията да исках само да кажа че не е толкова необходимо кривата на максималния въртящ момент да е толкоз остра и в тая неприятна зона за която говорим.По равна да е в диапазона 2000-4000 об.Тоест да не е толкоз ясен максимален въртящ момент а да е по постоянен.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: ladaraider]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано01.06.03 20:34



За килограмите съм съгласен.В смисъл че са такива за такъв разход при такава скорост - аууу колямо повторение.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: млaдeжa]  
Автор PRESSURE (не точно новак.)
Публикувано01.06.03 23:10



Оу, много бързо караш! Аз досега само три пъти съм се престрашавал да вдигна повече от 120 и при 130 се отказвам да пробвам повече - трите пъти всъщност с намерението да видя колко може да вдигне:))) Та не знам колко вдига...
За разхода - висок е, но и ти с друг разпр. вал пък и бързичко караш... та нормално.
Иначе за характеристиката - така си е. От по-новите коли има такива и доста добре се кара.
Мисля си, че двукамерния карбуратор има също вина за тая работа - наслагват се две различни характеристики едната плюс другата и става много стръмна общата с пика на втората само:(
ПС: Знаеш ли други адреси като онзи който ми беше дал за двигатели. Там беше интересно, но и други неща ме интересуват дето ги нямаше там.

GET IN SIT DOWN SHUT UP HOLD ON


Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: ladaraider]  
Автор PRESSURE (не точно новак.)
Публикувано01.06.03 23:25



Добре са хората в проектирането, много е лошо изпълнението само. Както и да го погледнеш, Лада от старите поколения си е добър автомобил сравнен с повечето през онези години.
А между другото - последната ми засечка на газ на градско - 11.1, но са ми зле настройките.
И друго - на вашите коли като погледнете през първа камера на карбуратора и натиснете газта докрай долу клапата вертикално ли застава или не. Защото днес забелязах, че при мен си остава пак на около 2-30 градуса наклонена от вертикалното положение.

GET IN SIT DOWN SHUT UP HOLD ON

Редактирано от PRESSURE на 01.06.03 23:35.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: PRESSURE]  
Автор AUTO_FORUM (ВАЗ 21063)
Публикувано02.06.03 06:51



И аз като си откача кабелите на акумулатора колата си работи съвсем нормално.
За клапата би трябвало да се отваря като подаваш газ, но мисля че когато двигателя е на смукач не я отваря.



Тема Za klapata...нови [re: AUTO_FORUM]  
Автор PRESSURE (не точно новак.)
Публикувано02.06.03 15:09



Значи аз го пробвах това нещо на изключен двигател, като издърпам лостчето на газта докрай клапата не застава вертикално. Да не би като работи колата клапата да е с пружинка и да отваря още от вакуума? Ама би трябвало май вертикална да застава...:( Иначе за смукача - би трябвало да работи пак, иначе няма как да караш на смукач ако затваря клапата.

GET IN SIT DOWN SHUT UP HOLD ON


Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: PRESSURE]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано02.06.03 21:48



Ако става реч за този
http://www.ab-engine.ru/smi.html
учудвам се че не си намерил това което търсиш.Доста богата информация гарнирана с малко снимчици.


http://www.larkon-auto.ru/tuning/literature/chargers/index.htm
Инфо за механични нагнетатели.


http://cartuning.frog.ru/start.htm
Един фен на Лада направил си страничка и инфо какво е правил по нея и др.

http://www.larkon-auto.ru/tuning/motor/JacksonRacing/jakson_superchargers.htm
Чарджъри със сравнително странна конструкция

http://www.larkon-auto.ru/tuning/catalogs/vibrant/index.htm
Понеже знам че си вен на изпускателни уредби


http://rrt.ru/RRTHold/Catalog/GlubTuning/TuningDvig.htm
Тук пак е за тунинг сайт.
http://www.sr-tuning.ru/page1.htm
И още един.

Нека да разгледаме двигателят на някоя от малките коли които се продават днес.Доста по малък на габарити от нашите!!От сравнително еднакъв обем се постига по висока мощност а и разхода на гориво е сравнително по нисък а и въртящия момент е по висок.На какво се дължи всичко това.
Пълнене – инжекцион – не бих казал че е с по големи габаритни размери или че е по тежко като маса но важното е че се следи подаваната горивна смес да е оптимална.В карбуратора нещата не стоят така и от там се губи и в трите направления мощност като крайна стойност въртящ момент не като максимум толкова колкото като полегатост на кривата и разход на гориво като за това причината е в несъвършенството на разпръскването на горивото от карбуратора па бил той и най свършенния.Имам една статия за съжаление не съм и записал адреса в която се тестват карбуратори три на брой - еднокамерен Вебер!!!! и два двукамерни - Солекс от Самара като единия е оргинал а другия с най често доработваните системи.Статията си е статия и резултатите са ясни предварително - зависи кой плаща за нея но впоследствие по Руските форуми подобни на нашия тук отрекоха еднокамерния Вебер като карбуратор с недостатъчна крайна мощност тоест с невъзможност да напълни добре цилиндрите с горивовъздушна смес при върхови натоварвания.Силата му според статията е плавноста - нямало почити разбира се на каква предавка си тяга има повече от Солексите с двете камери тоест карбуратора е с по плавна характеристика-изключително прост без намеса на допълнителните и сложни системи при опонентите.Та така с карбураторите между другото и нашите могат да станат по гъвкави има и такива доработки да кажа за чия сметка става това- първо и най важно - е за сметка на пъргавоста на автомобила и второ не чак толкоз маловажно за токсичноста на отработените газове.Какво се прави - отваря се дифузора на първа степен по почина на стария двукамерен Вебер монтиран в Жигули а даже и повече.Две еднакви камери като диаметър на дифузорите с съответно обогатени настройки на жигльорите - горивен и въздушен.Като краен резултат - добра динамика,гъвкавост тоест доускоряване с по малко усилия за превключване на предавките и като нещо неприятно по лоши параметри на изходните газове поради което е спрян от производство.По малкото сечение на нашите в първа степен доставя въздуха с много по - висока скорост с което се постига много по добро разпрашаване на горивото и от там работа с по обеднена смес и по добро ускоряване от нулата защото цилиндрите се пълнят по добре при ниските честоти на въртене-скороста на потока е по висока.Правил съм си експерименти да намаля още това сечение с една фтулка повтаряща до някъде профила на дифузора но с по малък диаметър с около 4 мм. Идеално ускоряване от място но за сравнително кратко време и от там при задействането на втора степен един доста мощен подскок - твърде нежелан.Е разбира се могат да се пипнат и жигльорите но по малки от моите не се намират Самаровия карбуратор - Солекс има но са различни от Озоновите като закрепване към карбуратора.С което опитите ми прекъснаха.
Нещо друго и то доста важно за характеристиката на мотора - разпределителния вал.Сменят ги хората но си имат производители които работят качествено и най важното на чертожната маса с акъл.Имат серия валове които удовлетворяват различи желания за постигане на нещо по така от мотора."Мастер мотор" е фирмата като шеф е човек занимавал се в Толиати с други неща от производството на Лада но и с валовете като хоби.Значи негова разработка е разпределителния вал дето карам с него и на Оката вала също но това при заводски условия - прави си частна фирма и произвежда валове за които е характерно че покриват диапазоните от честоти като - низов - за честотите от 1500-3000 среден 2500-4000 и върхов над 4000 оборота.Оборотите не ги цитирам с точност а по смисъл.
Значи хвали се Руснак монтирал низов че преодолява препядствия - височини с ремарке на 5 предавка нещо за което преди това не си е и помислял.
Мнението му за оргиналния Фиатов разпр. вал е твърде меко казано отрицателно.Най вече като конструкция на гърбиците - защо?
Още в началото започнали да правят всичко както са го писали инж. от Фиат.След което при гаранционното и извънгаранционно подържане на автомобилите забелязват че имат изключително много сменени разпределителни валове.Започват да ги втвърдяват като материал и обработки за допълнителна твърдост и до някъде са поспаднали рекламациите но в крайна сметка след промяната на овала на гърбицата се постига по голяма дълговечност на детайла който изпитвал много силни натоварвания от вибрации при определени но като правило по високи обороти.Ето защо щом семейния автомобил попадна в ръчичките ми и зарочнах да го карам по така тоест в по високи обороти вала скоропостижно си замина с доста ями и по него и по кобилиците все едно мишка е гризала.Не така стоят нещата с новия ми вал.Това съм писал вече във форума.Склонен съм да пренебрегна относително по високия разход на гориво щом не ми се налага да регулирам клапаните на 2000 км. пробег.Вече става 1год. от поставянето но клапани не тракат.Има и друго трудно при бензин се чува да трака аванса и чукането е доста анемично-не съм се замислял точно защо но това бе установено и от друг водач и разбирач.Позволява искрата да се подаде доста по рано без да предизвика предишните детонации.
Покарах малко едно Пунто-значи много от рано се чувсва присъствие на въртящ момент достатъчен да те изстреля напред.Е верно и килограмите на автомобила са малко някъде 600-700 което не е за пренебрегване но пък означава че са направили достатъчно добър разчет на всичко и не се налага да чакаш или сменяш предавки като луд за да си динамичен - мого добре се кара такъв автомобил наистина.И то на газ.
Жалко че не можах да намеря един адрес където се цитираше необходимата степен на сгъстяване на пропан-бутана.Височка е но повече съизмерима с тази от западняшките возила отколкото с нашите.Работя по въпроса както знаеш но става бавно.
Пак се поувлякох май.



Тема Re: Za klapata...нови [re: PRESSURE]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано02.06.03 21:57



Клапата трябва да отваря напълно без да преминава вертикалното положение или да остава притворена.При мен се отваря напълно.Трябва да се видят лостовата система да не е разцентрована нали се регулират чрез развиване и завиване положенията на пласмасовите накрайници и другото да не би да има по дебела постелка под педала за газта.При теб не е щото си откачил лостовете нали го направи.Ако не си ги откачил от ябълките пробвай и това.Ако не е вертикална вече ще трябва да гледаш и лостовия механизъм на самата клапа.
А при дърпане на смукача би трябвало да се поотвори малко дроселовата клапа за да не стане твърде богата горивната смес и да угасне двигателя това си става чрез лостовете закачени на самата клапа с пружинката дето е навита на вала на клапата отвън.



Тема Re: Za klapata...нови [re: млaдeжa]  
Автор AUTO_FORUM (ВАЗ 21063)
Публикувано03.06.03 06:41



Значи при загрят двигател тя трябва да се отваря при подаване на газ??
Аз знам че при скорост над 60 км/ч тя се затваря.



Тема Re: Za klapata...нови [re: AUTO_FORUM]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано03.06.03 20:26



Чакай малко - коя се затваря и отваря съответно.
На първата степен дроселовата клапа се отваря с натискането на педала и така до като застане в строго вертикално положение при натиснсат до край педал.Ако има отклонения от това се губи мощност и понеже втората се задейства пневматично по бързо се достига до отварянето и а там нещата са сериозни от към харчове на горивото.
Ако е за клапата на смукача то тя при издърпан смукач до край се отворя толкова колкото и позволява амортисьорчето но никога до край.А с постепенното прибиране на смукача при загряване на двигателя разбира се ръчно се отворя до край.Няма клапи в карбуратора дето да се отварят или затварят при различна температура на двигателя а само от въздуха и то се отнася за втората степен и за смукача.Все пак зависи и карбуратора какъв е но много разлики и то основни няма.При старите - Вебер втората клапа се отваря принудително както първата но за това е необходимо първата да е отворила на поне 60 градуса има лостова система която прави това.



Тема Re: Za klapata...нови [re: млaдeжa]  
Автор AUTO_FORUM (ВАЗ 21063)
Публикувано04.06.03 06:50



Имах предвид за втората клапа на смукача. От някой книги знам, че при скорост над 60 км/ч тя се затваря.



Тема Re: Za klapata...нови [re: AUTO_FORUM]  
Автор cholich (Lada Niva 1.7)
Публикувано04.06.03 13:50



а може ли да пасне без много доработки такъв ВЕБЕР карб.(с механична втора клапа) на ладов мотор и къде може да се намери?

Winter Warrior


Тема Re: Za klapata...нови [re: cholich]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано04.06.03 19:36



Доработки бих казал няма.Единственото нещо което се сещам е това че в долната част на карбуратора има пъснат кгъг от охладителната течност в случая да подгрява дроселовите клапи.Но спокойно може и да не се прави.Място за търсене - автоморгите.Отличителна особенност - двете камери са с еднакъв диаметър за разлика от Озоните и Солекса.Дали може да се намери читав екзепляр не знам.Преди две години рових из Пловдивските да си намеря здрав карбуратор независимо от вида му но така и не намерих нещо което да си заслужава.Все нещо имаше отчупено доработено изкормено и т.н.
Тогава искаха 25 лв. за това нещо.Иначе може да се доработи обикновен Озон до този модел карбуратор.Разширява се първия дифузор до необходимия размер но не ми е под ръка за да цитирам променят се горивен и въздушен жигльор с такива от Вебера - мисля продават се по магазините макар и малко ментета.За втората степен с една планка която да защипва лоста на първата абе трудно е да се обясни с думи трябва да се покаже за да стане ясно та може и нашия да стане с принудително отваряне на втората клапа както е при Вебера.И накрая остава само празния ход той е устроен по различно но няма да може да се повтори.Озоновия е добър и няма нужда да се препаравя.И това е.Ако си намериш от морга много внимавай и си отваряй очите на четири.
За Авто Форум-какво имаш в предвид като казваш втора клапа на смукача и къде според теб се намира тя.В карбуратора имам в пред вид - в първа степен?В горната част на карбуратора?В средната част?В долната? Или е извън карбуратора?Вероятно става някакво заблуждение - жилото на смукача е едно и командва само една клапа.В първа степен и монтирата във средната част на карбуратора.



Тема Re: Za klapata...нови [re: млaдeжa]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано04.06.03 19:39



Забравих да пиша че карах известно време с тази доработка да ми се отваря принудително втората клапа и някъде по архивите има нещо по въпроса но може да не е в отделна тема.
А и друго - плочките за газ -смесителите дето се монтират като долни явно са правени за този Вебер - с еднакви дупки за двата дифузора ама са малки.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
АвторBooster (Нерегистриран)
Публикувано05.06.03 03:21



Skoro vidqh vuv Kiustendil(hodih na planinsko tam) stra6ni LADI-ima6e pone 4-5 Ladi sus 4 diskovi spira4ki, Ima6e edna stra6na-sus REMUS spoileri, prestilki, mreji4ki, razduti kalnici vuzduhuzabornik na predniq kapak, O.Z. Racing djanti-abe napravo be6e super i cvqt zelen metalik-ne preli4a6e izob6to na kola na 20god-BTW be6e 2103model, zaduljitelnite 4 diskovi i napravo lete6e (ne se sustezava prosto ni izprevari burzo a nie karahme s okolo 130-140km/h) sled tova i 2 Integraleta(otnovo ne ot sustezatelnite-ne 4e niqma da prepuskat po pistata) preletqha koito ve4e ne znam za kakvi skorosti stava dyma- no 90 gradysov zavoi, ne to4no otse4en no planinski zavoi go vzeha pone sus 100km/h- stra6no stabilni koli sa! Ta ima6e i edna julta jigyla-qvno na selskite dypeta na i tq be6e super i pove4e ne mi se govori 4e kato pogledna moita Ladi4ka 1200 i mi stava zle-gorkata nqma sila da otlepi



Тема Е ясно защо не върви...нови [re: млaдeжa]  
АвторПpeшъp (Нерегистриран)
Публикувано07.06.03 19:50



...не се отваря докрай, но с това не ми се занимава сега.
Брагодаря.



Тема Re: za vaskoni racingнови [re: Dark_Avenger]  
Авторvaskoni racing (Нерегистриран)
Публикувано12.06.03 13:53



:) emi kolata na mom4eto ima mnogo pravilna stoika, a ne sigorno kato tvoita kudeto dushi asvalta za kutiata ne se seshtam to4no,a za razlika ot tebe mahovika ne se pravi na bormashina , a na strug i se razprobiva :)

Редактирано от Frysco на 12.06.03 23:20.



Тема Re: za vaskoni racingнови [re: burner]  
Авторvaskoni racing (Нерегистриран)
Публикувано12.06.03 13:55



abe mishleta, na vas neshto triabva da vi se sprat sustezaniata mai:) ti si takova mishlence 4e ne e istina,tapak:)



Тема Родството с ФИАТ ?нови [re: Racera]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано12.06.03 17:30



Търси мотор от Абарт и тогава ако е нужно - разпилвай допълнително.

UB40 !




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.