|
Клапата трябва да отваря напълно без да преминава вертикалното положение или да остава притворена.При мен се отваря напълно.Трябва да се видят лостовата система да не е разцентрована нали се регулират чрез развиване и завиване положенията на пласмасовите накрайници и другото да не би да има по дебела постелка под педала за газта.При теб не е щото си откачил лостовете нали го направи.Ако не си ги откачил от ябълките пробвай и това.Ако не е вертикална вече ще трябва да гледаш и лостовия механизъм на самата клапа.
А при дърпане на смукача би трябвало да се поотвори малко дроселовата клапа за да не стане твърде богата горивната смес и да угасне двигателя това си става чрез лостовете закачени на самата клапа с пружинката дето е навита на вала на клапата отвън.
|
|
|
Значи при загрят двигател тя трябва да се отваря при подаване на газ??
Аз знам че при скорост над 60 км/ч тя се затваря.
|
|
|
Чакай малко - коя се затваря и отваря съответно.
На първата степен дроселовата клапа се отваря с натискането на педала и така до като застане в строго вертикално положение при натиснсат до край педал.Ако има отклонения от това се губи мощност и понеже втората се задейства пневматично по бързо се достига до отварянето и а там нещата са сериозни от към харчове на горивото.
Ако е за клапата на смукача то тя при издърпан смукач до край се отворя толкова колкото и позволява амортисьорчето но никога до край.А с постепенното прибиране на смукача при загряване на двигателя разбира се ръчно се отворя до край.Няма клапи в карбуратора дето да се отварят или затварят при различна температура на двигателя а само от въздуха и то се отнася за втората степен и за смукача.Все пак зависи и карбуратора какъв е но много разлики и то основни няма.При старите - Вебер втората клапа се отваря принудително както първата но за това е необходимо първата да е отворила на поне 60 градуса има лостова система която прави това.
|
|
|
Имах предвид за втората клапа на смукача. От някой книги знам, че при скорост над 60 км/ч тя се затваря.
|
|
|
а може ли да пасне без много доработки такъв ВЕБЕР карб.(с механична втора клапа) на ладов мотор и къде може да се намери?
Winter Warrior
|
|
|
Доработки бих казал няма.Единственото нещо което се сещам е това че в долната част на карбуратора има пъснат кгъг от охладителната течност в случая да подгрява дроселовите клапи.Но спокойно може и да не се прави.Място за търсене - автоморгите.Отличителна особенност - двете камери са с еднакъв диаметър за разлика от Озоните и Солекса.Дали може да се намери читав екзепляр не знам.Преди две години рових из Пловдивските да си намеря здрав карбуратор независимо от вида му но така и не намерих нещо което да си заслужава.Все нещо имаше отчупено доработено изкормено и т.н.
Тогава искаха 25 лв. за това нещо.Иначе може да се доработи обикновен Озон до този модел карбуратор.Разширява се първия дифузор до необходимия размер но не ми е под ръка за да цитирам променят се горивен и въздушен жигльор с такива от Вебера - мисля продават се по магазините макар и малко ментета.За втората степен с една планка която да защипва лоста на първата абе трудно е да се обясни с думи трябва да се покаже за да стане ясно та може и нашия да стане с принудително отваряне на втората клапа както е при Вебера.И накрая остава само празния ход той е устроен по различно но няма да може да се повтори.Озоновия е добър и няма нужда да се препаравя.И това е.Ако си намериш от морга много внимавай и си отваряй очите на четири.
За Авто Форум-какво имаш в предвид като казваш втора клапа на смукача и къде според теб се намира тя.В карбуратора имам в пред вид - в първа степен?В горната част на карбуратора?В средната част?В долната? Или е извън карбуратора?Вероятно става някакво заблуждение - жилото на смукача е едно и командва само една клапа.В първа степен и монтирата във средната част на карбуратора.
|
|
|
Забравих да пиша че карах известно време с тази доработка да ми се отваря принудително втората клапа и някъде по архивите има нещо по въпроса но може да не е в отделна тема.
А и друго - плочките за газ -смесителите дето се монтират като долни явно са правени за този Вебер - с еднакви дупки за двата дифузора ама са малки.
|
|
Тема
|
Re: Kak da nato4a Zigularata
[re: Racera]
|
|
Автор | Booster (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.06.03 03:21 |
|
Skoro vidqh vuv Kiustendil(hodih na planinsko tam) stra6ni LADI-ima6e pone 4-5 Ladi sus 4 diskovi spira4ki, Ima6e edna stra6na-sus REMUS spoileri, prestilki, mreji4ki, razduti kalnici vuzduhuzabornik na predniq kapak, O.Z. Racing djanti-abe napravo be6e super i cvqt zelen metalik-ne preli4a6e izob6to na kola na 20god-BTW be6e 2103model, zaduljitelnite 4 diskovi i napravo lete6e (ne se sustezava prosto ni izprevari burzo a nie karahme s okolo 130-140km/h) sled tova i 2 Integraleta(otnovo ne ot sustezatelnite-ne 4e niqma da prepuskat po pistata) preletqha koito ve4e ne znam za kakvi skorosti stava dyma- no 90 gradysov zavoi, ne to4no otse4en no planinski zavoi go vzeha pone sus 100km/h- stra6no stabilni koli sa! Ta ima6e i edna julta jigyla-qvno na selskite dypeta na i tq be6e super i pove4e ne mi se govori 4e kato pogledna moita Ladi4ka 1200 i mi stava zle-gorkata nqma sila da otlepi![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/crazy.gif)
|
|
Тема
|
Е ясно защо не върви...
[re: млaдeжa]
|
|
Автор | Пpeшъp (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.06.03 19:50 |
|
...не се отваря докрай, но с това не ми се занимава сега.
Брагодаря.![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/smile.gif)
|
|
Тема
|
Re: za vaskoni racing
[re: Dark_Avenger]
|
|
Автор | vaskoni racing (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.06.03 13:53 |
|
:) emi kolata na mom4eto ima mnogo pravilna stoika, a ne sigorno kato tvoita kudeto dushi asvalta za kutiata ne se seshtam to4no,a za razlika ot tebe mahovika ne se pravi na bormashina , a na strug i se razprobiva :)
Редактирано от Frysco на 12.06.03 23:20.
|
|