Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:12 20.06.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
Авторst (Нерегистриран)
Публикувано06.05.03 15:17



A ne mislite li 4e ladite kato na mladeja sa s po-dobra aerodinamika ot 7citei vsi4ki ostanali? Jalko 4e pove4e pravqt tunnig na 7ci. V Kuistendil vidqh edna po ulicite mnogo qko be6e napravena sas smenena predna re6etka i s nqkakvi qki kolani ama te tezi deto pravqt takiva kolici ne pi6at vav tezi klubove za jalost.



Тема nato4vaneнови [re: Racera]  
Авторvaskoni racing (Нерегистриран)
Публикувано24.05.03 22:24



purvo bratle kolata ti ima mnogo dobra stoika:) vtoro mnogo zavisi kakvo iskash da i napravish za da stane rezaka:) ako primerno motora ti e 1300, ili kakuvto i da e ne e zaduljitelno da go smeniash kakto pro4etoh tuk,ot edin:) pipni mu glavata, olekoto si mahovika, ka4i i skorosti ot 1500, drug deferencial(ot jigula kombi) i oshte takiva neshta:) uspeh



Тема za vaskoni racingнови [re: vaskoni racing]  
Автор Dark_Avenger (sasipnikat)
Публикувано26.05.03 23:53



abe bratle kakvo iskas da kajes s tova "kolata ti ima mnogo dobra stoika" xaxaxxaa tova e stoika na kola ama na niakoi agrar koito ste si hodi na nivata s neia,a ti tolokva razbiras ot razpilvane na dvigatel kolkoto az ot samoletostroene.zemi pro4eti malko knijki az ste te izpitam posle i sled tova ako ne sum te skusal ela da davas menenia tuka kak da si pipat horata dvigatelite.A mejdu drugoto kato si tolkova u4en q mi kaji kolko zabova e kutiata ot 1500,a i za mahovika ako nemas nisto protiv kak da si go olekoti 4oveka s bormasinata li?
Are otgovori mi na teia vapros4eta i sled tova ste ti zadam novi zada4ki zaka4ki da te vidia kolko si vest v razpolvaneto na dvigatelia



Тема Re: za vaskoni racingнови [re: Dark_Avenger]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано27.05.03 02:15



Още един дето се прави на хитър ... клубовете съвсем се напълниха с неуспели комплексари :-)



Тема Re: nato4vaneнови [re: vaskoni racing]  
АвторBat_llko (Нерегистриран)
Публикувано31.05.03 01:18



Бих желал да се включа и аз с моето скромно мнение. Ако искаш колата ти да издържи дълго време и да е мощна трябва да се насочиш не към разпилване на двигателя, а към всмукателните и изпускателните системи и запалването. Също ти ртябва и перфектна регулировка. Чрез регулирането на газовата уредба постигнах 16 сек от 0 до 100 с жигула 1300 на газ(26 годишна), но при разход 18 на 100. Няколко коня могат да се спечелят от премахването на гърнетата и най - вече предното, а да се сложи една двуцевка отзад, за предпочитане с кужух, за да заглушава малко. Другото, с което имам личен опит е извеждането на колектора на въздушния филтър на редиаторната решетка. Така въздухът е по-студен, а при по-голям отвор се получава и ефект като от турбо, макар и много слаб. За карбуратора може да се сложат карбуратори от мотоциклет, но забравих какъв точно. май беше някакво сузуки. Монтират се направо на главата, без всмукателни колектори, еднокамерни са, по един на всеки цилиндър. Като външен вид колата на снимката е страхотна. Недей да слагаш разни спойлерчета и така нататък, за да не замяза на циганска каруца. За 300 - 400 лв може да стане бегачка. Ако си намериш двигател с документи комбинацията двигател 1600, 5 скорости от седмица, диференциал от жигула комби и тунингът, за който ти споменах са достатъчни, за да режеш наточени бегачки до 115 - 120 к.с., особено тези с по-дълги предавки и предно предаване. Недей да се лъжеш да слагаш ладен диференциал, защото ще влошиш старта. Имах жигула 1300 и ако тръгнеш от добри обороти и не завъртиш гуми стартът е страшен. По-добър е от този на лада 1500 с бавен диференциал, въпреки седемте коня отгоре. Добре е с жигуления диференциал да имаш предавки от 2106, които са много близки и ти помагат да държиш колата в обороти и да имаш по-добра крива на мощността. Хубаво нещо е и електронното запалване (пловдивско за 25 лв или там някъде, зависи от къде ще го вземеш). Прави хода на двигателя по-равномерен на тихи обороти.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Racera]  
АвторBijuto (Нерегистриран)
Публикувано31.05.03 12:44



С автомобилите от типа ВАЗ се занимавам от 1984 г. Стигнах до убеждението, че автомобилите са много добри когато се извършват регламентираните обслужвания и се поддържат в необходимите параметри, които са посочени в различните книжки. Самият аз разполагам с около 35-40 книги. Регулировките на двигателя извършвам сам. С Лада 2105 (двигател 1300 с ремък) на дълъг път при възможност поддържам скорост в диапазона 110-130 км с разход на гориво 7,3 - 7,5 л на 100 км. С Лада 2104 (двигател 1 300 с ремък) с лекота вдигам до 150 км. които поддържам кратко време заради лошите ни пътища. При управление на автомобила със скорост 85-95 км. на дълъг път и използване на релефните особености съм постигал с ВАЗ 2102 разход на газ 7,3 л, с ВАЗ 2101 многократно 6,8 л бензин.
Считам, че не нужно да се търси способ да се наточи автомобила, а да се извършват качествено всички технически обслужвания, препоръчани от конструкторите. Автомобилът си е наточен!



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Bijuto]  
Автор млaдeжa ()
Публикувано31.05.03 18:07



За годинките на автомобила да ама е зле устроена кривата на въртящия момент като го имаш на разположение твърде кратко време и то при малко височки обороти 3000-4000 оборота.Виж друго би било ако почва от 2000-3000 оборота.Доста по гъвкав ще бъде автомобила.
Много интересно ще бъде да разкажеш за тия сензационни разходи на газ про тия скорости дето си споменал 110-130 то и за бензин са си рекордни.Какво е пипано по двигателя и храненето му?Стига да ти се разазва



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Bijuto]  
Автор FryscoМодератор (кукуряк)
Публикувано31.05.03 19:39



Поздравления за отличните разходи.Съгласен съм с посочените скорости, но бих предпочел от време на време да намалям, с превключване на трета за да се зареди малко акумолатора.При продължителни ниски обороти на четвърта се разрежда доста и след това колата отказва да тръгне.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: млaдeжa]  
АвторPRESSURE (Нерегистриран)
Публикувано01.06.03 13:12



Без да разбирам много, но понеже доста съм мислил по тия въпроси, та да се изкажа неподготвен:)) - кривата на върт. момент всъщност представлява кривата на КПД на целия двигател т.е. нейния характер се залага още на чертожната маса. Не става въпрос само за горенето и съответно за подхранването със смес - иначе максимумът на въртящия момент щеше да може да се измести без проблеми да речем между 1000-2000 об/мин и така да се постига много висока дълготрайност. По-скоро мисля, че... да вземем проектирането на една водна помпа:
тя се проектира за точно определена честота на въртене, като КПД-то и спада при други честоти на въртене. Тя е вързана на вала на двигателя посредством някаква предавка и нейния съпротивителен момент се предава също на него. Така са нещата нещата и откъм тръбопроводи и всичко друго.
Сега маслената помпа е обемна и при нея КПД-то се изменя в доста по-малка степен, но с тръбопроводите нещата са същите.
Нещата са същите и със генератора и всичко останало. Просто всичко по двигателя е проектирано за точно определена честота на въртене и тогава минималния съпротивителен момент респ. максималния въртящ момент е точно при тази честота на въртене.
Това важи даже и за карбуратора и смукателните и изпускателните тръби - и те са проектирани с точно пресметнат диаметър за точния дебит да се предизвиква резонанс в пълненето.
И тук човек се чуди защо не ги проектират целия тоя куп неща за по-ниска честота на въртене?
1. Нищо не пречи, но всичко става с по-големи геометрични размери и следователно цялата кола става по-тежка и оттам следва по-висок разход на гориво. Всички от опит знаем колко много се влияе кола 60-75 hp която и без това тежи 1000-1000 и нещо кг от нарастването на теглото. Един човек да седне и се усеща веднага.
2. При малък раобтен обем и при естествено пълнене няма начин да се постигне достатъчно добро засмукване на смес, та да се получи необходимия въртящ момент. Максимумът ще бъде в желаните честоти на въртене, обаче няма начин да бъде със същата стойност. Като се има предвид, че за ускорението има значение мощността която се прилага при дадената честота на въртене - то мощността при тази честота е твърде ниска (произведение от n и М). Съвсем друго е 1000об/мин нагоре + някой друг Nm. Даже без нито един Нм нещата пак са различни. Ако едното е при 1300, а другото при 3400, то мощността без увеличаване на върт. момент пак ще нарастне с 2.5 пъти.
Дори и да се преработи захранващата система така, че максимумът да "слезе" при по-ниските честоти, двигателят няма да бъде ефективен защото всичко останало си е същото.
Затова ако забележите автомобили които имат голям (максимален) въртящ момент при по-ниски честоти на въртене - при тях е задължителен относително по-големия обем отнесен към макс. мощност или турбокомпресор. И тогава всикчи други агрегати могат да се сметнат за дадената честота на въртене.
Само си мисля, че е така, де;)

A pyk razhoda ne e чак невъзможен - на мен 21013 през двата пъти когато съм излизал с нея извън града единия път даде 7.43 на газ при 70-80км.ч с един човек и втория път даде точно 8 с още трима пътници и около 1/5 от пробега беше по баирите около Белмекен само на втора и трета. По магистралата 100-110.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Frysco]  
АвторPRESSURE (Нерегистриран)
Публикувано01.06.03 13:14



Не би следвало дори при празен ход и при включени всички консуматори напрежението да пада под 12В и оттам да се разрежда акумулатора.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.