Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:27 20.06.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
Тема Re:Ami...нови [re: млaдeжa]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано16.03.03 10:06



Буталата и биелите са от Ауди Б4 . За вала незная но мисля си е ладовския . ПС: Щом ти е интересно ще питам какво е сменяно.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
АвторPRESSURE (Нерегистриран)
Публикувано16.03.03 14:45



Сигурно е била 1300. 1.3 и 1.6 имат еднакви диаметри на цилиндъра - 79 мм, а 1.2 и 1.5 - 76 мм. т.е. 1.6 от 1.3 се получава при увеличаване на хода на буталото от 66 на 80мм. Може би после до 1.7 е разстъргвана цилиндровата втулка. Никъде не пише колко е дебелината на тази втулка или на стената на цилиндъра под нея, обаче за да стане 1700, значи вътрешния диаметър трябва да стане 82.2 мм т.е. от дебелината на стената са снети 1.6 мм.
А пък от 1200 за да стане 1.5 ще трябва да се смени коляновия вал с такъв от 1500 или 1600 които би трябвало да е еднакъв. Само, че остава въпросче - ако на 1200 се сложи вал от 1500, то неговите колена ще са по-големи със 7 мм. Понеже все си мисля, че блоковете на 1.2 и 1.5 (респ. 1.3 и 1.6) би трябвало да са еднакви по височина заради еднаквите диаметри както и пълната взаимозаменяемост на всички двигатели (т.е. лагерите на вала пак са на същите места), значи остава мотовилката да е по-къса със 7мм. И като така и така се разчаства целия двигател, по-добре е и да се намали максимално главата, та да намалее "лапаницата"... ако се ограничава шофера с предишната динамика де!
А към burner - този човечец защо се е отказал от инжекциона. И ако знаеш - каква схема за управление е използвал и слагал ли е Ламбда-сонда? Или сигурно просто е взел целия инжекцион от друга кола със сходен обем? И работил ли е нещо по предното окачване.. в смисъл да е рязал пружини примерно?
Та за темата"Kak da nato4a Zigularata" - според обема ти можеш да го увеличиш... теоретично. Тук вече би бил полезен някой с практически опит!



Тема Re:Ami...нови [re: burner]  
Автор млaдeжaМодератор ()
Публикувано16.03.03 16:08



Въпросното Ауди само една модификация мотор ли има?
Питам щото да проверя диаметър на буталото колко е.Мотовилката колко е дълга щото ако е сменян коляновия вал с по голям ход както писа Прежър трябва да отиде тоя ход някъде а най молко желателното место е главата.
Поразпитай и дай подробностите.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: PRESSURE]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано17.03.03 21:15



Зареди разхода. Карба горял 12/100 газ независимо как кара.
А за пружините - да рязани са . но незная дали са ладовските или некви други.



Тема Re:Ami...нови [re: млaдeжa]  
Автор burner (Бръммм...)
Публикувано17.03.03 21:16



Представа си нямам. Като питам за повече инфо ще пиша пак.



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: burner]  
Автор Frysco (шашкънин)
Публикувано21.03.03 15:32



Сори че вадя темата почти от архива, но да попитам искам-това ли е прочутата "линейка"?Толко съм слушал за тази лада ама не си представях такава мания...

Браво на Вальо(Вальо ли беше?) Линейката


FRYSCO LADA tuning


Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: Frysco]  
Авторleck mich... (Нерегистриран)
Публикувано21.03.03 17:35



neznaia ti dali ia vadi6 ot arhiva no az puk 4akam ot 2 sedmizi da 4uia nai-setne s kakvi butala i kol. val e stanala tazi lada 1700???? No za sujalenie mai s 4akaneto ste si ostana:(((



Тема Re: Kak da nato4a Zigularataнови [re: leck mich...]  
Автор Frysco (шашкънин)
Публикувано21.03.03 18:21



Ами що не вземеш да прочетеш цялата тема?Пише си, цитирам:"Буталата и биелите са от Ауди Б4.За вала незная но мисля си е ладовския."


FRYSCO LADA tuning


Тема da ama podrobnostite lipsvat!!!!нови [re: Frysco]  
Авторleck mich... (Нерегистриран)
Публикувано22.03.03 14:45



to tva go pro4etoh ama me interesuva dali tezi 4asti sa originalni-bez promeni v tiah i izmenenia? Ot kakvo to4no Audi sa-kubietura,god.?? I t. n. S pove4e podrobnosti!! A i vala ako e ladovia-stavat li bielite na B4? Praviat li se izmenenia?



Тема Re: da ama podrobnostite lipsvat!!!!нови [re: leck mich...]  
Автор cholich (непознат)
Публикувано22.03.03 23:18



буталата и биелите от Б4 ама с кой мотор 2 или 2.3 бензин?




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.