|
Буталата и биелите са от Ауди Б4 . За вала незная но мисля си е ладовския . ПС: Щом ти е интересно ще питам какво е сменяно.
|
|
Тема
|
Re: Kak da nato4a Zigularata
[re: burner]
|
|
Автор | PRESSURE (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.03.03 14:45 |
|
Сигурно е била 1300. 1.3 и 1.6 имат еднакви диаметри на цилиндъра - 79 мм, а 1.2 и 1.5 - 76 мм. т.е. 1.6 от 1.3 се получава при увеличаване на хода на буталото от 66 на 80мм. Може би после до 1.7 е разстъргвана цилиндровата втулка. Никъде не пише колко е дебелината на тази втулка или на стената на цилиндъра под нея, обаче за да стане 1700, значи вътрешния диаметър трябва да стане 82.2 мм т.е. от дебелината на стената са снети 1.6 мм.
А пък от 1200 за да стане 1.5 ще трябва да се смени коляновия вал с такъв от 1500 или 1600 които би трябвало да е еднакъв. Само, че остава въпросче - ако на 1200 се сложи вал от 1500, то неговите колена ще са по-големи със 7 мм. Понеже все си мисля, че блоковете на 1.2 и 1.5 (респ. 1.3 и 1.6) би трябвало да са еднакви по височина заради еднаквите диаметри както и пълната взаимозаменяемост на всички двигатели (т.е. лагерите на вала пак са на същите места), значи остава мотовилката да е по-къса със 7мм. И като така и така се разчаства целия двигател, по-добре е и да се намали максимално главата, та да намалее "лапаницата"... ако се ограничава шофера с предишната динамика де!
А към burner - този човечец защо се е отказал от инжекциона. И ако знаеш - каква схема за управление е използвал и слагал ли е Ламбда-сонда? Или сигурно просто е взел целия инжекцион от друга кола със сходен обем? И работил ли е нещо по предното окачване.. в смисъл да е рязал пружини примерно?
Та за темата"Kak da nato4a Zigularata" - според обема ти можеш да го увеличиш... теоретично. Тук вече би бил полезен някой с практически опит!
|
|
|
Въпросното Ауди само една модификация мотор ли има?
Питам щото да проверя диаметър на буталото колко е.Мотовилката колко е дълга щото ако е сменян коляновия вал с по голям ход както писа Прежър трябва да отиде тоя ход някъде а най молко желателното место е главата.
Поразпитай и дай подробностите.
|
|
Тема
|
Re: Kak da nato4a Zigularata
[re: PRESSURE]
|
|
Автор |
burner (Бръммм...) |
Публикувано | 17.03.03 21:15 |
|
Зареди разхода. Карба горял 12/100 газ независимо как кара.
А за пружините - да рязани са . но незная дали са ладовските или некви други.
|
|
|
Представа си нямам. Като питам за повече инфо ще пиша пак.
|
|
Тема
|
Re: Kak da nato4a Zigularata
[re: burner]
|
|
Автор |
Frysco (шашкънин) |
Публикувано | 21.03.03 15:32 |
|
Сори че вадя темата почти от архива, но да попитам искам-това ли е прочутата "линейка"?Толко съм слушал за тази лада ама не си представях такава мания...
Браво на Вальо(Вальо ли беше?) Линейката
FRYSCO LADA tuning
|
|
Тема
|
Re: Kak da nato4a Zigularata
[re: Frysco]
|
|
Автор | leck mich... (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.03.03 17:35 |
|
neznaia ti dali ia vadi6 ot arhiva no az puk 4akam ot 2 sedmizi da 4uia nai-setne s kakvi butala i kol. val e stanala tazi lada 1700???? No za sujalenie mai s 4akaneto ste si ostana:(((
|
|
|
Ами що не вземеш да прочетеш цялата тема?Пише си, цитирам:"Буталата и биелите са от Ауди Б4.За вала незная но мисля си е ладовския."
FRYSCO LADA tuning
|
|
Тема
|
da ama podrobnostite lipsvat!!!!
[re: Frysco]
|
|
Автор | leck mich... (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.03.03 14:45 |
|
to tva go pro4etoh ama me interesuva dali tezi 4asti sa originalni-bez promeni v tiah i izmenenia? Ot kakvo to4no Audi sa-kubietura,god.?? I t. n. S pove4e podrobnosti!! A i vala ako e ladovia-stavat li bielite na B4? Praviat li se izmenenia?
|
|
|
буталата и биелите от Б4 ама с кой мотор 2 или 2.3 бензин?
|
|