Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:55 28.09.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Ne moga da smogna s masloto!!!нови  
Автор FEAR (soulkeeper)
Публикувано09.01.03 10:03





Taia tema veche ia pisah v Moskvich ama iskah i tuka da popitam...

Kolata ni (Aleko 2141S) e na 50 650 km i harchi maslo kato nenormalna ! ! !

Kazete ko da go pravia zvera, zastoto tova ne se izdyrza. Veche chuh vsevyzmozni hipotezi, vkluchitelno i pregrial dvigatel i napravo mi se drypva lainoto kato si pomislia, che ima veroiatnost da e tova

Kato namalia predi svetofar i lampata mi zapochva da premigva i oborotite mi malko padat. Daite i vii niakvi hipotezi kakvo moze da e, pls.

Mersi predvaritelno!

If you are affraid it's because I am somewhere around you... don't worry I will come


Тема Re: Ne moga da smogna s masloto!!!нови [re: FEAR]  
Автор PRESSURE (не точно новак.)
Публикувано09.01.03 10:39



Най-вероятно са две неща:
1. Или гумички на клапани - тогава колата ти ще пуши и като изпържиш отзад ще си лищи, че го харчи маслото.
2. Ако е била прегрята може главата да се е деформирала малко. Тогава може да вкарва вода с маслото, да надува в картера, да надува в охладителната система, и всевъзможни комбинации. Тогава ще трябва да се свали главата и да се престърже на фреза леко. Не отнема много време. Е, пак 1-2 дни ще трябва да отделиш.
При всички случаи нищо страшно, но определено неприятно... пиши като разбереш какво е.



Тема Re: Ne moga da smogna s masloto!!!нови [re: FEAR]  
Автор silent (някакъв)
Публикувано09.01.03 14:20



лампата ти свети щото се е позапушила цедката на маслената помпа и не вярвам да я отпушиш с промиване на мотора/ако става въпрос за москвичовия мотор/........сваляш картера махаш най ситната цедка на смукателя на маслената помпа и си готов...........а харчлъка на масло може да е от много работи........

незабележим


Тема Re: Ne moga da smogna s masloto!!!нови [re: silent]  
Автор mladejaМодератор ()
Публикувано09.01.03 18:21



Обикновенно при такъв пробег заминават гумичките на клапаните - уплътнителите им поставени в завода.Ако не са сменяни това е най вероятната причина.Карат с зор до 30 000 км.Поне в мойта експлоатация на Лада е било така.Новите май и по малко карат - може все на ментета да съм попадал.
Друго ако колата я паркираш все на едно и също място вечер,вземи и сложи един вестник под двигателя.Той ще изпълни благородната функция да ти покаже дали има течове.От предния семеринг на ангренажа се вижда ако има от главата също но задния е проблемен щото върля там дето обикновенно не се поглежда.Сложи го надълго така че да стигне до грая на двигателя отзад.
Кривата глава не препоръчвам да се стърже.По добре някоя не стъргана и права от моргата.Защо кривата глава при стъргане фрезата ще взима само от изпъкналите криви места а там където е вдлъбнато няма да взима.Краен резултат някои цилиндри при това неравномерно намаляване на височината ще имат степен на сгъстяване да речем 9.5 а може и повече а другите ще са със старата степен на сгъстяване.Нещо крайно неприемливо.В следствие може да се стигне и до по голяма беля ако стопяване на бутало,счупване на сегмент или разпадане на основни или биелни лагери в следствие неравномерната работа на цилиндрите.
Та съвета ми е премери компресия става бързо и лесно.Ако е добра и най вече равна във всички цилиндри може и 9 атм. да е но да няма такъв с 7 или 12.Разликата която се допуска е 1 атмосфера от цилиндър до цилиндър.
Ако са така както ти писах се захващай с гумичките като си подбереш добри екзепляри от многообразието им на пазара.
А и да не забравиш утре да сложиш вестника.



Тема Re: Ne moga da smogna s masloto!!!нови [re: mladeja]  
Автор sentinell (amantes amentes)
Публикувано09.01.03 20:41



a koia godina e taz mashina?probega mi se 4ini absurdno maluk.
ima nesto gnilo tuk-mnogo godini-malko kilometri.tva e losho.

FITNESS COMPETITOR


Тема Re: Ne moga da smogna s masloto!!! [re: FEAR]  
АвторMontanna (Нерегистриран)
Публикувано09.01.03 22:11



Zadalgitelno smeni gumi4kite na klapamite.Ima edni ispanski-ne sa lo6i.
Lampata na masloto moge da ti prisvqtkva i poradi povreda na klapan4eto na masleniq filtar(na men li4no mi se e slu4valo nqkolko pati.Smeni masleniq filtar.
Tova za pregrqvaneto ne e tolkoz stra6no.Eddin 6lajf na glavata i edna dobra garnitura i vsi4ko e na red.Tozi problem go pregivqh i az.Glavata q minah s edn plosak 6mirgel dobra garnitura i hubavo maso. He



Тема Re: Ne moga da smogna s masloto!!!нови [re: Montanna]  
АвторPRESSURE (Нерегистриран)
Публикувано09.01.03 23:36



Това за главата си е така. Няма проблеми. На Волвото дето го имахме преди го правихме това. Не може да се получи кой знае колко различна степен на сгъстяване. Та главата се изкривява съвсем малко - 5-10 стотни. Колкото да отслабне натиска върху гарнитурата и да почне отнякъде налягането да пробива. Първо малко, после гарнитурата там се разкапва и все повече и повече. На Волвото свалихме 1 десета и фрезиста каза, че при повечето били достатъчни и 5 стотни. Само после е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се подменят болтовете на главата с нови. Това, защото се затягат до границата на провлачване на материала и нали се сещаш... не, че и иначе не става де! На Волвото сложихме старите и си стана парфе, но пък и то си беше за продан вече...
При всяко положение не му се напрягай... всичко ще бъде тоци... пък и може да се окаже някакъв смотан проблем като спечена гарнитура например или скапан семеринг и оттам да тече навън...
Обаче преди да правиш нещо гледай да си сигурен какво е, да не си разбърникаш излишно колата и накрая да се окаже друго. То сега като се замисля от прегряване може и сегмент да се спука и оттам после "диша". Обаче имам познат които едно Волво го кара със спукан сегмент 100 хиляди и после беше понадрало леко цилиндъра и прескочи единия ремонт, та и това не е болка за умиране... като се изключи при теб зверския разход на масло де...!



Тема Re: Ne moga da smogna s masloto!!!нови [re: PRESSURE]  
Автор mladejaМодератор ()
Публикувано10.01.03 19:57



Писал съм краен вариант.Защото съм чел за случай на ремонт на двигателя двукратен поради шлайфана изкривена глава.Дали не беше три но не съм сигурен.Като намеря адреса ако е възможно разбира се ще публикувам - ще ви е интересно.И това го има.



Тема Mamata si traka !!!!нови [re: sentinell]  
Автор FEAR (soulkeeper)
Публикувано13.01.03 22:55



Ami znam che e taka, zastoto :

Oste kato ia vzehme hubavicata i stana cirka - na 2rata godina smeniahme transmisia :( Kolata posle stoia 2 godini v garaz dokato se opitvahme da ia smenim. Posle smeniahme 2 pyti syedinitel (mai) i nakraia vdignaha gorivata i hepten spriahme da ia karame. I taka - kolata veche kara 12 godinka, a oste niama 51 000 km, abe ludnica i poslednoto goliamo nesto koeto pravihme po neia e transmisiata zastoto kato se opitvah da prevklucha na 3ta i tia se samoizkluchvashe. Remonta struvashe 300 lv, a ravnosmetkata e che zybchatkata na 3ta prosto ia niamashe... mislia da si vzemam kolelo i da mu montiram edno kaloriferche na baterii, che mnogo stud navynka

If you are affraid it's because I am somewhere around you... don't worry I will come


Тема Re: Ne moga da smogna s masloto!!!нови [re: Montanna]  
Автор FEAR (soulkeeper)
Публикувано13.01.03 22:57



Ami ima veroiatnost da si prav, zastoto poslednia "maistor", mai e slozil maslenia filtyr na-ebem-kioshe zastoto otkrih che leko e omaslen, ama me symniava problema da mi e ottam, obache iavno tia gumichki ste gi smeniame, che si ebalo mamata, gazta na mesev mi e 40 leva, masloto - 28 :(((

If you are affraid it's because I am somewhere around you... don't worry I will come



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.