Тема
|
Шум в диференциала
|
|
Автор | Govani (Нерегистриран) |
Публикувано | 03.12.02 23:18 |
|
Лада 2105 на 120 хил. км. появи се шум в диференциала. Маслото съм сменял, пак го смених, но шумът си го има. Майстори казват за си намеря нещо на старо и да го сменят. Ще питам още, но някой ако има подобен опит бих бил благодарен за съвет.
То в диференциала има и лагери, но струва ли се да се за се пробва смяната им?
Препоръка за сервиз? За по дребни неща съм ходил в сервиза на Дружба, може пак там да отида?
|
|
Тема
|
Re: Шум в диференциала no kakav
[re: Govani]
|
|
Автор | lvan4O (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.12.02 06:43 |
|
Az Imam moskovec 2140 i sa6to pri opredelela skorost 60km/h na 4ta predavka ot deferenciala se 4uva niakakvo takova onasia6to viene no pri po niska ili visoka skorost niama nikakav 6um.Poiasni kakav to4no 6um izdava tvoia deferincial.No spored men ne ebolka za ymirane.
|
|
|
Neka si vie ,karas dokato syvsem zazlee.
Remont - kategoricno zabravi.
|
|
|
Napulno e vazmojno da sa ti iznoseni lagerite na Piniona i ottam da vie - trjabva da se smenjat njama nachin.Na moita LADA se sluchi sashtoto i kato gi smenih se opraviha vsichki shumove.
Na men purvo mi vieshe pri 80km/h posle pochna da vie i pri po-niska skorost.Az razbirase ne napravih nishto, no zapachna i na se useshtat vibrecii po-kasno i se naloji da smenjam vsichkite 4-tiri lagera v "PRASETO" zaedno s distancoinnata vtulka.
Taka che moja savet e da smenish kolkoto se moje po-barzo lagerite -pri maistor de che sam njama da mojesh.
Ha sus zdrave !!!
|
|
|
Познавам Джовани и ладата му. Шумът му е постоянен, т.е. не се получава при точно определена скорост, а нон-стоп. Като вдигне оборотите над 3000 не се чува, но това е защото шумът от двигателя го заглушава. Некви майстори го посъветваха да смени цялото "ПРАСЕ" и му препоръчаха да купи некво от 20-30 лв от циганите. Ама ладата му е корекомска от 1990 г. Та той се съмнява, че "прасето" от циганите ще бъде добро. А цените на ново прасе са над 200 лв. Колко точно са те? А Джовани трябва и колата да боядисва следващтото лято. Та като разбра за цените му се сбръчка физиономията. Възможно ли едно 12 годишно "прасе" само на 120 хил. км. да бъде за смяна?
|
|
|
Nesum saglasen che cjaloto "prase" e za smjana
Vazmojno e i kakto predpolagam da sa se poluchili iznosvanija i sled tova luftove v deferenciala i ot tam da sa se razbili lagerite - to 30 kila jeljazo ne se troshi tolkova lesno -da znaesh !!!
S dve dumi da se vodi na "doktor" i kato se razglobi shte se vidi tochno kakvo e - lagerite ne sa skupi i vtulkata sashto .
Ama da se vzima cjal deferencial njama smisal .
3 puti REJI 1 pat LEPI !!!
|
|
|
Я кой се е появил...Къде се изгуби толкова време?
VAZ™2110TMS130h.p
|
|
|
Шумът в диференциала може да има три причини. Ако шумът е само в завой то със сигурно причината е в планетния механизъм. Ако е постоянен и с увеличаване на скоростта се усилва то това са или конусно-ролковите лагери на вала на пиньона или хипоидната конусна зъбна предавка м/у пиньона и короната. при всички случаи ремонта е сложен , защото изисква точни измервателни уреди и трасажна маса за сглобяването на диференциала и не е за домашни условия. Ако е много зле трябва да се направи в сервиз, ако не е карай си така. Неприятно е но това е положението.
|
|
|
mi tq i moita ima 6um, koito se use6ta primerno pri 80 po inerciq...... ama da wi kaja 4estno hi4 ne me pritesnqwa taq rabota..... gaz i towae!
!LADA ZA WSI4KI I WSI4KI ZA LADA!
|
|
|
Според мен трябва да се установи точно от къде е шума.Не се съмнявам в диагностиката авма може и да е лагер на полувал.Той също свири неприятно.А иначе за да стане ремонта както трябва и да не шуми пак си иска квалифициран майстор.Абе може и да не е с такава квалификация ама да даде гаранция.
|
|