|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема
|
SPORTNO OKACHVANE
|
|
Автор | alex (Нерегистриран) |
Публикувано | 22.02.02 06:33 |
|
освен проблемите ми ме мъчи темата как да си направим 2101 да е почти толкова стабилна колкото ниакои GOLFчета GTI или по спортни коли
моля всички които имат опит или са прочели някъде нещо да го споделят с мен а и с другите
мисля си че би било полезно за всички
значи "колеги" с какво разполагам като база
2101 (1972)
Weber карбуратор
LOVATO газова за 1.3л така си мисля с горна плочка
газови амортисьори MONROE SENSMATIC на четирите колела
175/70 R13 Firestone F570 на 4-те колела с ориг. джанти
а и пружините са ми "мачкани" т.е. по ниска е цялата кола (не са подрязвани)
2-ра скорост до 50км/ч
3-та до 90км/ч
4-та ~140км/ч само дето не литнах по цариградско шосе (никога повече)
0-100 за 28 сек
100-0 по добре да не се пробвам да не ми засича господ
но въпроса ми е основно как да преработя окачването и колко ще ми струва и да препоръчате евентуално някой който прави такива "екстри"
The Matrix is comming again Neo
| |
Тема
|
Re: SPORTNO OKACHVANE
[re: alex]
|
|
Автор |
Шkoдa (новак) |
Публикувано | 22.02.02 09:27 |
|
Ако тези 28 сек са на газ-бива, ама ако са на бензин - ??????
| |
Тема
|
Re: SPORTNO OKACHVANE
[re: Шkoдa]
|
|
Автор |
mladeja () |
Публикувано | 22.02.02 19:48 |
|
Тка значи искаш спортно да го даваш.Ами тези Монро не са ли ти достатъчно твърди.Ако не са то си вземи оргиналните и изсипваш маслото от вътре и можеш да сложиш двигателно то е по гъсто и ще станат камък.След това ще трябва да посетиш зъболекар да ти прилепи пломбите ако имаш такива и караш почити без проблеми.
Майтапа на страна но не само от амортисьорите зависи стабилноста на колата.Приготвяш за смяна всичко що е гума по щангите.Отпред селенови втулки -тънкост затягат се когато колата е вдигната на крик.Така имат леко торсионно значение в окачването.Гумените тампони или както там се казва по онази щанга дето е крива като макарон май беше стабилизираща.По два броя на всяка страна.Гумените тампони по амортисьорите долу и горе.Май за предницата свършиха.После от зад там не съм сменял но на амортисьорите и всичко друго гумено.Тези гумени истории се разрушават с времето и ... знаеш кво става при завой с по голяма скорост и малко неравности.След като си направил всичко това ще получиш стабилност и такова тръскане че не знам дали ще се трае.
За гумите - не знам защо все се хвърляте на широките.Колата е достатъчно стабилна и с 165/13 поне моята е така.Върви си в пътя с отпред оргинални амортисьори и от зад сменени и то пак със същите.
И аз съм с 2101 но от 1980 год.На 136000 км.Секундите и на газ и на бензин са 22 до 100 км.Но напоследък ми падна крайната скорост от 140 и малко от горе на 120 и малко от горе.Това стана за сметка на разхода на гориво.И по пъргаво отношение в границата 70-90 км.Карбуратора ти е хубав за спорт има прекрасна динамика в сравнение с Озона и би трябвало да ти са по малко секундите.Ако няма нещо объркано в жигльорите разбира се.И другото важно нещо в което се убедих газоразпределение.Тоест как ти са зацепени колянов и разпределителен вал.
Със сигурност има фирми дето ще ти тунинговат колата но ако няма да ходиш на ралита не си заслужава.Много яд ще береш особенно в градския поток.
| |
Тема
|
Re: SPORTNO OKACHVANE
[re: Шkoдa]
|
|
Автор | alex (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.02.02 01:07 |
|
na gas sa
testvah kolata na carigradsko pred metro no ne sum ia urkal
mislia si che moge i po malko ama mi e gal
| |
|
2-ra samo 50?
i 3-ta samo 90???
Da ne si pipal nesto transmisiqta che davas takiva skorosti. 4-kata sys orginalna transmisiq ,bez nikakyv problem na pod 6000 pravi na 2-ra 60 ,i tocno na 6000 na 3-ta 120.
| |
|
Драги май нещо не си прочел.Колегата пише за ВАЗ 2101.
| |
|
2101 e baq razgeglivo ponqtie.
Edno vreme kato karahme vyv kvartala bez knziki koli imase edin sys 2101x ,zelena zigulka ,koito pravese na 2-ra ne po-malko ot moq Skodilak ,koeto e tocno 60. Basi avtomobila ste e 2101 vyv kakvato i da e modifikaciq ako ne moze da revne na 2-ra kolkoto edna Skoda 105L!
Sys edna duma ,ne zavisi kakva kola karas ,A KOI Q KARA!
| |
Тема
|
Re: SPORTNO OKACHVANE
[re: alex]
|
|
Автор |
Filo (луд психопат) |
Публикувано | 25.02.02 00:11 |
|
Другия път като я пробваш как е на ускорение поизцедия малко. Мойта Лада прави на 1ва 50 на 2 90 и нататук не съм мерил. Разгледай Един постинг на Младежа да понаучиш нещо за Ладовия двигател цитирам:
Максим въртящ момент при честота 3 400 об. е 1200-87,5 Н.м 1300/S -94.2 н.м.
1500 - 106 Н.м. и 1600 -123 Н.м. по книжка всичко.Максимална мощност както съм ги изброил съответно в к.с. 64,69,77,80. като максим. мощност е при 5600 об. само за 1600 е при 5200.
Мъжете правят пари, но парите не правят мъже!
| |
Тема
|
Re: SPORTNO OKACHVANE
[re: mladeja]
|
|
Автор |
Filo (луд психопат) |
Публикувано | 25.02.02 00:16 |
|
Аблолютно подкрепям LordDigital. Та аз лично съм правил 80 на Жигула по сериозно нанагорнище при това!
Да кажа и за гумите. От както преди 6-7 години сложих 175 гуми не съм си и помислял да се върна към 165. Колата е много по стабилна в завой, волана е по - лек. Не знам защо още държиш на 165ците.
Мъжете правят пари, но парите не правят мъже!
| |
|
To zavisi ot Diff-a i transmisiqta ,koito pa se opredelqt ot motora ,i koeto cqloto e leka anarhiq pri Ladite.
Imase edna sedmica ,vyv koqto sym vizdal kak KILOMETRAZA POKAZVA 60 ,a oborotomera nema oste 5500 oborota!!! ibah
Bese nekva korekomska ,sys shibidah i tashkaci ,ma koi znae kva kombinqciq e - tva sys dobro maslo moze i nad 100 ,da vdigne na 2-ra - ma toz ne pozela da q natiska...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|