Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:43 30.06.24 
Автомобили
   >> Лада
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема 2 проблема (газта и спирачките)нови  
Авторalex (Нерегистриран)
Публикувано22.02.02 05:07



много ще съм благодарен ако ми помотнете
имам газова уредба LOVATO монтирана на Ваз 2101 (1972г)
напоследък започна много да мерише на газ в областта на изпарителя
какво да правя
а и още как става точно реглажа на газовата имам предвид настройките на тройника и на врътката на изпарителя

втория проблем
миналата година смених предните дискове и купих унгарски накладки с резка през феродото и нямах проблеми
ама напоследък така започнаха да свирят при дпиране че направо ме е срам да карам колата а и за околните хора е направо болезнено неприятно



Тема Re: 2 проблема (газта и спирачките)нови [re: alex]  
Автор Шkoдa (новак)
Публикувано22.02.02 09:24



Не пишеш кога мирише-когато работи или при изгасен двигател!
Първо трябва да провериш със сапунена вода да не издиша от мястото, където тръбата влиза в изпарителя. Ако прави мехурчета, притягаш леко гайката и почти винаги този проблем се решава. Ако не е от там, е вътре в изпарителя, което почти винаги говори за повреда по мембраните, нещо което не бива да пипаш сам ако не знаеш, защото често води до запалвания
Самото нагласяне на тройника и винта на изпарителя става по следния начин.
Ловатото е с вакуум навярно, и винта да изпарителя първоначално се навива до тогава, до като спре да пуска газ при незапален двигател. После леко смукваш с уста в малкото маркучле за вакуума и трябва да чуеш как мембраната отваря и започва да пуска газ!
Тройника му завиваш до край винта за втората клапа и го отвиваш на 1.5 оборота, а този на първата клапа - завиваш и отвиваш на 3 оборота. От тук е базовото положение, което се наглася допълнително.
Автомобила трябва да работи отлично на бензин и тогава може да го центроваш на газ!
С винта на изпарителя регулираш празния ход, а с винта на първа клапа - основното изхранване на двигателя. С винта за втора клапа се регулира пъргавината на двигателя. Колкото повечме ги отвиваш - толкова повече ще върви и толкова повече ще гори!
Само идва един момент, когато вече подаваш много и хем не върви, хем много гори!
За спирачките, свали накладките и с ножовка направи два нареза на кръст"Х", с дълбочина 2-3мм. 99% ще спрат да свирят!
Успех!



Тема Re: 2 проблема (газта и спирачките)нови [re: Шkoдa]  
Автор mladejaМодератор ()
Публикувано22.02.02 19:56



Ако не си толкова наясно с реглажа на газта отиди на газ анализатор там нещата стават по точно.Иначе с другото дето го е писал Шкода съм съгласен само с винтовете за първа и втора клапа.Аз например отвивам втора на 3 оборота а първа на обороти половина.С Озон съм и дифузорите са с различен диаметър.Първия е по малък и съответно по малко гориво му трябва от втория.Пиша гориво а не горивовъздушна смес.Всичко това се прави по аналогия с горивните жигльори на бензин.На първата степен са ми доста по тънки от тези на втората.



Тема Re: 2 проблема (газта и спирачките)нови [re: mladeja]  
Авторalex (Нерегистриран)
Публикувано23.02.02 01:14



10x
thanks i na dvamata mai shte se zanimavam s krasavicata kato se postopli



Тема Re:Спирачки..нови [re: alex]  
Автор Turturelo (WRC Fan)
Публикувано27.02.02 10:31



Махни го тоя с нарязването на накладките! Купувай си хубави накладки и никога няма да имаш проблем! И ще спираш по-добре! Скърцат, защото има метал в тях! Хубавите накладки ти правят джантите черни от феродото при триене! Може и да си ги опекъл ако скачаш много на спирачките или им е ниска температурната граница! При всички случай ги смени, не го слушай оня направи си сам! Като се претрепеш някъде няма да дойде той с ножовката да ти прави 40 дена



Тема Re:Спирачки..нови [re: Turturelo]  
Авторkaram barzo (Нерегистриран)
Публикувано27.02.02 15:48



Taka e za spirachkite kupuvaite si hubavi nakladki i niama da imate problem.
No ne si prav da kazvasch'mani go onia s nojovkata'-taka se pravi kogato si se nabutal veche s nakladki,rejesch ,tarkasch i karasch do kato gi iznosisch.
Ne ti znam finansovoto sastoianie , no ima hora za koito 15 lv(cenata na hubavi nakladki za Lada) sa si pari,imai predvid i tozi faktor.
Inache s vsichko drugo sam saglasen s tebe.



Тема Животът ти е по-скъп от 15лв.!нови [re: karam barzo]  
Автор Turturelo (WRC Fan)
Публикувано27.02.02 17:06



Колега, според мен спирачките са важна част от автомобила и ако се е набутал с накладки, по-добре да не кара 1 седмица и да си купи накладки като хората, не да се претрепе с накладки от 3лв, само защото на тънки пари! Имах преди Самара и я карах с накладки за 90 лв, защото давах много газ и съответно ми трябваше да спирам по-сериозно! Българите сме проста нация и сме готови за 20 лв да си сложим главата в торбата! В крайна сметка мисля животът ти е по-скъп от 15лв. Пък който е цинца или няма кинти да си купи свястни накладки да си поеме риска, лошото е, че и някои невинен може да го отнесе!



Тема Re: Животът ти е по-скъп от 15лв.!нови [re: Turturelo]  
Автор peizanina (*МАЙСТОРА*)
Публикувано28.02.02 07:35



mnogo si prav prijatel
SPIRACHKITE sa nai vajnoto neshto v kolata inache si na nekoi stulb okachen ta da te gledat i vsjakakvi pobulgarjavanija sa po posoka kum SANTRAPO9sanduk,trap i pop)
taka che po dobre nekarai izvesno vreme i si napravi spirachkite za da ti e mirna glavata!!!!!!!!

DEGUSTIRAM RAKIA PO DOMOVETE S MATERIALI NA KLIENTA


Тема И какво толкова може да стане? [re: peizanina]  
Автор TK3C ()
Публикувано28.02.02 10:48



Много се спичате за тези спирачки. Вярно е, че са най-важният компонент в колата, но какво лошо може да стане от кофти феродо? Че стърже и скърца така е, и дере дисковете/барабаните, но нали колата си спира. Като знам, че и без грам феродо спирачките могат да заковат гумите, достатъчно са здрави. Все пак са 4 спирачки, не ми казвайте, че и 4те ще откажат едновременно заради кофти феродо.
Дето ще дава още 15 лева за нови накладки, по-добре да си смени някой напукан спирачен маркуч, или спирачната течност ако е много стара, по-голяма полза за сигурността ще има!
Иначе ако има пари, най-добре всичко да е на 100



Тема OBIASNENIEнови [re: TK3C]  
Авторalex (Нерегистриран)
Публикувано28.02.02 12:44



abe nakladkite sa mi hubavi i skupi ne pomnia veche no baia pari dadoh i spirat iako
no naposleduk iavno kakto po gote e pisano sum gi izpekul zashtoto mnogo gi polzvam
niamam navik da spiram s dvigatel
ta vi kazvam 1 godina sa karani pone predi da zapochnat takiva izpulnenia
i sega esenta na 2001 zapochnaha da sviriat no spiram
problema ne e v spiraneto a sum zagrigen za okolnite zashtoto kato nishto niakoi moge da pripadne ot visokochestotnia zvuk koito izdavat
pregledah gi ne sa iznoseni abe vsichko e ok
shte pribegna do nogovkata zashtoto iavno che ako kupia novi i te sled vreme shte stanat takiva
niama da izhvurliam zdravi nakladki vseki put kogato zasviriat





Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.