|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Ей голяма глупост каза...
[re: TK3C]
|
|
Автор |
Turturelo (WRC Fan) |
Публикувано | 28.02.02 17:06 |
|
Ти на кола сядал ли си? Да си спирал така по-екстремно някога? Май не си! Е аз съм спирал и заради теб! Знаеш ли какво става като спираш многократно екстремно? Загряват ти барабани и накладки, какво става със спирачките? Не хващат МА ГРАМ! Виждал ли си син спирачен диск в градско движение? А червен? Феродо да се троши като стереопор едва ли си виждал?! И ме съмнява някога да си карал кола със спирачки работещи само на едно колело?! Така, че по-добре не говори смешни работи, граничещи с глупост! Като толкова те бива в съветите, на твоята кола защо и купуваш накладки? Да не ти скърца ли?
| |
Тема
|
Re: Ей голяма глупост каза...
[re: Turturelo]
|
|
Автор |
TK3C () |
Публикувано | 28.02.02 17:23 |
|
Хей каква е тази агресия какви са тез думи!
Та първо, усещам си объркал клуба, тук не е клуб Световен Рали Шампионат, а е клуб Лада, и повечето карат коли, които не биха били живи след толкова години, ако бяха карани по такъв начин.
Още повече трябва да си крайно дебилен да караш по такъв начин в градски условия, дори и извънградски.
Просто винаги има вероятност да не можеш да спреш, дори и да си с Ferodo® и Michelin Pilot®, и спирачки Brembo 335см. Така че разумните хора карат в разумни граници.
А сега да ти отговоря на въпросите, въпреки че едва ли това е било целта на поста ти.
Да, наистина сменям накладките когато почнат да скърцат. И за да не скърцат.
После да, спирал съм с 1 спирачка, паднало ми хидравличното налягане и съвсем никой нямаше, а ръчната ми държеше само на едното колело. Но успях да спра без да ме усети някого. С помощта и на двигателя, разбира се.
А относно съветите, не съм квалифициран майстор и само давам мнение. Което се оправдава от постинга преди твоя, ако си беше направил труда да го прочетеш преди да изливаш гнева си върху клавиатурата, щеше да разбереш, че съм прав.
Мислех да не се изхвърлям и аз, ама ето ти какво съм писал на друго място по въпроса за спирачките:
http://forum.abv.bg/cgi-bin/showpost.pl?Board=auto&Number=5573&page=0&view=collapsed&mode=threaded&sb=5#Post5573
| |
Тема
|
Ами не е глупост.
[re: TK3C]
|
|
Автор |
mladeja () |
Публикувано | 28.02.02 19:58 |
|
Та за скърцащите спирачки наистина се оправят ако има направиш канал с ножовка.Така отделения материал от феродо и спирачен диск се почиства и влиза в канала а от там излиза.И так преди да сменя моита предишните им бях направил канали ивъпреки не бяха качествени не скърцаха.Сега новите по скъпи и по хубави поскърцват.Иако още посскърцват ще ги сваля и ще им направя канал.Касае се за нещо което е 1.5 мм. широко и върши работа.Иначе спирачките могат и да задържат и тогава пак скърцат.Нагряват дисковете и феродото също.Изпича се но ако това не е стил на каране да спираш само със спирачки което е глупаво от където и да го погледнеш феродото след време ще се износи и изгорялия слой ще падне.А за по трудолюбивите може и да се свали накладката и да се изстърже нагара.Разбира се ако има още от феродото.Иначе нови.Някъде нагоре по постингите четох че хубавото феродо оцветявало джантата в черно.Е това феродо има графитна основа за това почернява джантата.Другото което е с азбест оцветяването е по светло.Е сега азбеста е забранен за употреба.Та какво остава ...
| |
|
Знам кой клуб е това, точно защото 3 години имах Самара затова пиша тук! Всеки си дава мнението нали? За мен рязането на накладки е глупост, за други не е! Здраве! Колата си е моя, карам я както искам - и това можеше да не го пишеш! Поучителната история в другия форум също - единствения човек, който оставям да ми дава съвети на тема каране засега е Димитър Илиев и мисля и за в бъдеще да остане той, не ти и твоя Москвич - представям си какъв адреналин се е леело, като си "контролирал задницата с десния крак ", голямо пързаляне си го пързалял... И това с "Шелби-то" хубаво, че беше Gone In Sixty Seconds, че да го научиш.. Ужас!
| |
Тема
|
Re: OBIASNENIE
[re: alex]
|
|
Автор |
Шkoдa (минаващ) |
Публикувано | 02.03.02 10:49 |
|
Точно това исках да ти кажа и аз, едва ли ще си толкова глупав да вдидиш, че феродото за нищо не става, или пък си си купил плочки на килограм от "Битака".
Защо мислиш на почти всички накладки оригинално има изработени нарези, за "контролна шарка" ли? Това че ще им направиш нарез с ножовката няма кой знае колко да влоши спирачнат им площ, но ще се отървещ от досадното скърцане! След 25г ремонтиране на Лади, мога с две ръце да се подпиша, че това е единственото и безопасно решение, без да ги сменяш!
| |
|
Наистина всеки избира сам - как най сполучливо да си изработи поведение на каране и поддръжка на автомобила.Щом си се прицелил толкова високо в поведение на каране или управление на автомобила дано и на толкова високо ниво е и подържането на всичко което позволява горното без да застрашава околните.
Премахването на около половин квадратен сантиметър от феродото няма да влоши спирането ти даже напротив.Но както си искаш.Съжалявам че послушах Майстора да не ги нарежа.Сега трябва да ги свалям отново.Айде още един два часа работа без нужда.Та ние за това си пишем за да се избегнат някои неточности по примерно "монтаж на накладки".
| |
|
Благодаря за рецензията на книгата ми "Особености на рали спорта". За съжаление, обаче, мнението ми във форума не е това. Просто беше пояснение на Цакале, който искаше повече информация. Не съм искал да поучавам когото и да е било. Също добре че спомена Шелби, защото аз не бях.
Вкарах го това мнение по-скоро като отговор на въпроса ти дали съм карал кола. Не за да те уча или да се сравнявам с Димитър Илиев.
А това, че аз и моя москвич те ужасява, мен 100 пъти повече ме ужасява гледката на прегрели спирачки.
Защото аз на автоспортни състезания не ходя, а присъствам по нежелание, по нормалните улици.
Ама някой път ще изперкам, ще врътна ръчната пред някой дето ще ме изпреварва отдясно!
Да ми влезе, има 1 седалка място докато стигне до мен, все ще издържи москвича. Ама него да не го мисля!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|