| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Къде е знанието? 
 | 
 
 |  
| Автор | 
holy (12 Chicchan) |  
| Публикувано | 17.09.18 19:15 |  
             |  
           | 
            
           
  Знанието е най-конвертируемата валута, така че въпроса си струва.
 
 Къде е знанието?
 
 В опита.
 
 Къде е опита?
 
 В историята.
  Нещата се случват! 
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Чия история?
 
 Личната разбира се.
 
 Какво е личност?
 
 Това в което вярваш.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Знанието или поне това което е имал предвид Кастанеда крадейки нагло индийската която не е индийска щото индийци са я измислили,а просто като етикет го ползвам та крадейки индийската концепция за джняна или знание той я извратява за някакво безмълвно знание ама с възмиожна користна употреба и от тука глупостите за валути, опити и истории.Джняна или знанието въобще не е това относително знание където има субект, обект и процес на познание. Образно казано джняна е знание като знанието аз съм тоест нито има нужда от обект, нито от субект нито от процес на познание.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  "Джняна или знанието въобще не е това относително знание където има субект, обект и процес на познание."
 
 
 Думата “веда” ще рече знание.Свещената книга на индоарийците се е състояла от четири части: ригведа  /знание на химните/, яджурведа  /знание на жертвоприношенията/, самаведа /знание за мелодиите/ и агхарваведа-сборник от заклинания и магически формули. Най- важната от тях е рагведата. Съдържа хиляда и двайсет и осем стихотворни текста..
 Смята се че ведическите химни са били създадени в края на второто и началото на първото хилядолетие пр.н.е. и предхождат с няколко века персийската “Авеста” 
 Коментари към ведитe са и други известни староиндийски паметници-упанишадите, най- ранните които датират към 6-5 в.пр.н.е.
  >Мнението е позиционирано и няма нищо общо<
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |