Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:18 26.05.24 
Компютри и Интернет
   >> Доставчици на Интернет
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
Тема Re: MEGALAN tolerira SPAMнови [re: DrFrancky]  
Автор RazoR (Дебил)
Публикувано27.09.07 15:31



Franky ти малоумен ли си?
Всъщност мисля че си малоумен - аз лично съм наредил да ти отговорят следното - Ако имаш проблем със спам, пишеш до компетентен орган, които ни възлага да предоставим данните на клиента. Но ти тези данни няма да ги видиш НИКОГА, защото ти не си човека който може да иска тези данни.
А ако искаш да предупредим клиента се прави по друг начин а не да ми чупиш стойки по телефона щото такива типове като теб да не ти казвам кво си мисля за тях. Лични данни на наш клиент няма да получиш на никаква цена!



Тема Re: MEGALAN tolerira SPAMнови [re: RazoR]  
Автор DrFrancky (Keen on Yelling)
Публикувано27.09.07 15:50



ne sam i iskal lichni danni na klienta ... te si sediat v pismoto:
/*
Virtual realm Ltd.
Liulin 10, bl. 145
1335 Sofia, Bulgaria
tel.: +359 2 925 99 30
fax: +359 2 925 99 31
*/

5 puti im obiasnih na maloumnite ti sluziteli CHE ZNAM KOI MI PRASTA PISMO.
NE MI TRIABVAT SKAPANITE IM LICHNI DANNI ! NIKOGA NE SAM GI ISKAL.
ISKAH SAMO DA BUDAT PREDUPREDENI CHE PRASTANETO NA SPAM NE E PRAVILNO !

/*
А ако искаш да предупредим клиента се прави по друг начин а не да ми чупиш стойки по телефона
*/
imas li zapisi na centralata ? da vidis kak sam se darzal i koga pochnah da chupia stoiki ?

sled kato mackata kaza che prastaneto na SPAM E NORMALNO i popita kakvo e abuse@megalan.bg az iziskvah da govoria s niakoi po kompetenten ot rusa sekretarka.
choveka koito mi se obadi (administrator) me pita dali imam mail server .. MI KAK POLUCHAVAM PISMA AKO NIAMAM ? sled tova pochna da mi obiasniava kak az ne znam kakvo e SPAM zastita. viz headers na pismoto i ste vidis kakvo imam i kakvo niamam. RAZGLEDAI GI DOBRE I STE VIDIS CHE TOVA PISMO E POCHTI NEVAZMOZNO DA BUDE SPRIANO OT AVTOMATICHNA SPAM ZASTITA. samoto pismo si e na chist angliiski ...

eto ti i mail-a praten do abuse:
/*
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA1

Здравейте,

Днес получихме рекламно съобщение от фирма, които ползват вашите
интернет услуги, смятаме се за длъжни да ви уведомим че рискувате да
бъдете включени в списъците на некоректните доставчици на интернет
услуги ако толерирате такива дейности.

Вярвам че реакцията ви ще бъде бърза и адекватна.

Прилагам хедърите на писмото.

С уважение,
*/
KADE VIDIA CHUPENE NA STOIKI ?

razbira se che sled kato se opitat da me napraviat na idiot ste promenia darzanieto si ..

pitam kratko i iasno "MEGALAN TOLERIRA LI SPAM?" (vaprosa na koito administratora s koito govorih ne moza da otgovori)
ako megalan ne tolerira spam togava kakvo pravi po vaprosa ?


/*
щото такива типове като теб да не ти казвам кво си мисля за тях
*/
i kato kazeh kakvo ?
po forumi sichki kazvate kakvo li ne.....

Дишайте лепило - хиляди Linux юзери не могат да грешат !
DrFrancky


Тема Re: ...нови [re: ^]]  
Автор RazoR (Дебил)
Публикувано27.09.07 18:17



А, на теб ще ти отговоря първо защото си културен второ щото пишеш на кирилица.
Сори но винаги ще отеба човек които каже на служителката ми по телефона -" Дайте да говоря с някой друг а не с тъпа секретарка"
След като го чух това смятай че за мен разговора беше приключил и го пратих на майната си да се оправя с инстанциите както намер за добре.
Винаги сме помагали на всеки но не и на незадоволени типове като франки които се държат грубо и арогантно.
Клиента ще бъде предупреден за това че праща спам и ако стане застрашителен ще му бъде спрян достъпа. Предпочитам оттук натам в тая тема да пишеш само ти за да става културен и нормален диалог


ПС. Що е abuse можеше да питате админа с който сте говорили, а не момичето от call центъра чиято функция е просто да прецени с кой да ви свърже и която си е свършила работата повече от добре при положение че ме пита веднага какви действия да предприемем.

Редактирано от RazoR на 27.09.07 18:19.



Тема Re: ...нови [re: RazoR]  
Автор DrFrancky (Keen on Yelling)
Публикувано27.09.07 18:28



/*
-" Дайте да говоря с някой друг а не с тъпа секретарка"
*/
ne mi slagai dumi v ustata. ne sam kazal "tupa sekretarka" ... i znaes li kakvo ... otivai na "на майната си" .. fakt e che personala ti e neobuchen.
PROVERI SI SKAPANITE ZAPISI.

edit:
zasto ne pusnes online niakade zapisa ot razgovora ?


Дишайте лепило - хиляди Linux юзери не могат да грешат !
DrFrancky

Редактирано от DrFrancky на 27.09.07 18:34.



Тема Re: ...нови [re: DrFrancky]  
Автор RazoR (Дебил)
Публикувано27.09.07 18:37



След малко ще бъде написано точно какво си казал и какъв е случая.
А хората ми разбират точно от това за което са сложени. Не си ти човека който ще им дава оценка. Това което си ги питал не им влиза в работата и са те препратили на правилния човек. Въпреки че изобщо не е трябвало да го правят а да те отрежат в мига в които си повишил тон. Нито си ни клиент нито имаме каквито и взаимоотношения с теб че да ти търпим простотиите и липсата на начлно образование по телефона



Тема Re: ...нови [re: DrFrancky]  
Автор weronika (непознат )
Публикувано27.09.07 18:44



Понеже аз ( Вероника ) също съм участник от дискутираната тема мисля да кажа няколко неща.
1. Един нормален и културен човек, без значение с какво образование е, би трябвало да се представи пръв, преди да каже по каква тема се обажда.
2. Понеже вие се обаждате на телефонен център, в които обикновено обажданията са свързани с проблеми на наши клиенти относно интернет достъпът им , служителките са компетентни по тези въпроси, а не са длъжни ( поне така аз мисля ) да са компетентни на теми свързани със mail. сървъри и т.н.
3. Когато някой говори бързо и ядосано, в по голям процент от случайте, трудно му се разбира какво точно казва.
4. След като на мен ми стана ясно че не мога да ви отговоря компетентно на въпроса ( Вие сам казахте " При положение нямате техническо образование, защо ме прехвърлиха на вас " като и вие сте проста секретарка, вдигаща телефона " , веднага извиках наш администратор с който Ви свързах.

Не разбирам в крайна сметка след като Ви свързах с Администратор, Вие пак останахте недоволен! Какво друго можем да направим?



Тема Re: ...нови [re: weronika]  
Автор DrFrancky (Keen on Yelling)
Публикувано27.09.07 19:02



zasto ne predostavite zapisite ot centralata vi online .. taka ste se vidi koi kak se e durzal.

/*
1. Един нормален и културен човек, без значение с какво образование е, би трябвало да се представи пръв, преди да каже по каква тема се обажда.
*/
predstavih se 3 puti ... na vseki idin s koito sam govoril.. pri vseki chovek zapocvah s normalen ton.

/*
2. Понеже вие се обаждате на телефонен център, в които обикновено обажданията са свързани с проблеми на наши клиенти относно интернет достъпът им , служителките са компетентни по тези въпроси, а не са длъжни ( поне така аз мисля ) да са компетентни на теми свързани със mail. сървъри и т.н.
*/
tochno poradi tazi prichina pomolih purvoto momiche da me preprati na niakoi po kompetenten. prepratiha me na vas.. a vie pocnahte da otgovariate absolutno neadekvatno .. za tova iziskvah da govoria s tehnichesko lice. biah prepraten na administratora .. s koito zapocnah razgovora s .. "zdraveite, kazvam se ... i sam ... , problema mi e che ...." a toi pochna da mi razpravia kak triabvalo da si imam sobstven mail server i kak da si slagam SPAM Filtri .. 3 choveka koito mi pliampat gluposti i mi gubiat vremeto .. predi tova sam otdelil 30 min da govoria s firmata pratila tozi spam.. KAK TRIABVA DA SE CHUSTVAM PRI POLOZENIE CHE VISCHKI SE OPITVAT DA ME ISKARAT MEN VINOVEN ZA TOVA CHE REPORTUVAM SPAM ???????
zasto oste purvoto momiche ne kaza "molia pratete headers + copy ot pismoto na adres ..... i nie ste se svurzem s vas" ? TOVA E NORMALNO DARZANIE . a ne da mi gubite vremeto .

/*
3. Когато някой говори бързо и ядосано, в по голям процент от случайте, трудно му се разбира какво точно казва.
*/
ne moze da me prekusvate dokato govoria, da me prekusvate i to s maloumni iskazvania. da ste povishavam ton, tova e edinstvenia nachin da vi nakaram iavno da me slushate kakvo vi govoria.

/*
4. След като на мен ми стана ясно че не мога да ви отговоря компетентно на въпроса ( Вие сам казахте " При положение нямате техническо образование, защо ме прехвърлиха на вас " като и вие сте проста секретарка, вдигаща телефона " , веднага извиках наш администратор с който Ви свързах.
*/
vie ste vtoria chovek na koito mu stava iasno che ne moze da mi otgovori .. OSTE NA PURVOTO MOMICHE OBIASNIH ZA KAKVO SE OBAZDAM I S KOI ISKAM DA GOVORIA. ZASTO ME PREPRASTAT NA VAS ?


slozete zapisite online da se vidi kakvo kazvam a ne da izvurtate moite dumi

Дишайте лепило - хиляди Linux юзери не могат да грешат !
DrFrancky


Тема Re: ...нови [re: ^]]  
Автор RazoR (Дебил)
Публикувано27.09.07 22:07



Виж, ежедневно получаваме рикуести за всякакви неща. Те идват на правилните мейлове или по писмен път от съответните инстанции. Така че да спрем да си губим времето. Колл центъра не е правилно място да искате подобна услуга и да демонстрирате колко по грамотни сте от момичета които дори нямат нужда да знаят какво е пинг примерно



Тема Re: ...нови [re: RazoR]  
Автор DrFrancky (Keen on Yelling)
Публикувано28.09.07 13:13



/*
Колл центъра не е правилно място да искате подобна услуга
*/
a kakva usluga da iskame ot call centera ?
/*
Централен офис
София, Йордан Йосифов 4,
бизнес център Мания, ет 1
тел. 0800 18 400 - безплатен за абонати на БТК
тел. 0800 20 400 - безплатен за абонати на Мтел
тел. 968 9000
тел. 0885 011 000
факс: 968 6005
*/
telefona na koito se obadih be : 968 9000
daden e kato "Централен офис"

dai skapanite zapisi ot centralata kato si tolko otvoren.

Дишайте лепило - хиляди Linux юзери не могат да грешат !
DrFrancky


Тема Re: ...нови [re: ^]]  
Автор RazoR (Дебил)
Публикувано28.09.07 14:20



Безмислено е да се спори. abuse@megalan.bg не се проверява ама грам. Имаме обявени служебни пощи които се проверявт нон стоп. Ако си бехте направили труда малко да прочетете инфото проблеми нямаше да има. Моите хора са постъпили точно както са инструктирани от мен и не са сбъркали никъде. Откакто функционира колл центъра ни от 3г това е първото обаждане за подобен проблем, смяташ ли че е трябвало да инвестирам ресурси в нещо случващо се с такава честота?
Айде малко помислете не само от позицията на недоклатени компютърджии дето целия свят им е крив ами и от позицията на един мениджър който трябва да прецени по какъв начин да обучи хората си така че да има най-голяма производителност. А след като имаме славата на един от най-добрите съпорти в България значи съм си свършил работата повече от добре.

ПС. И да допълня, наистина ако работата ни беше да се занимаваме с филтриране на спам и обслужване на такива рикуести като вашия - не сме си свършили работата. Но това както вече обясних е много далече от целта за която е изграден този колл център - а тя е на 100% да обслужва запитванията на наши клиенти и хората са инструктирани точно за такива запитвания.

Редактирано от RazoR на 28.09.07 14:25.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.