Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:26 09.06.24 
Компютри и Интернет
   >> Доставчици на Интернет
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | >> (покажи всички)
Тема Re: Answer to Mitko Georgievнови [re: Christos Mouroutis]  
Авторпитaщ (Нерегистриран)
Публикувано05.04.01 18:00

Mitko Georgiev sigurno e комбинация от Митко Ганчев и Милко Георгиев

Тема Re: Answer to Mitko Georgievнови [re: питaщ]  
АвторM.Г. (Нерегистриран)
Публикувано05.04.01 18:19

Лошо няма :) Нали Митко :)?

Тема BITEX niama edin lev !!!нови [re: Milko Georgiev]  
АвторChristos Mouroutis (Нерегистриран)
Публикувано10.04.01 20:54

BITEX niama pari.

Тема Re: ANTI BITEX Clubнови [re: Spas Spason]  
Авторpechen (Нерегистриран)
Публикувано10.04.01 22:27

Chudq se samo zashto tolkova dalgo se protochi sdelkata s Internet Balgariq. To se poluchi sashtata boza kato s ProLink. Ako Morutis (toq mazen grak) si misli che moje da razigrava teatar s dve golemi firmi - mnogo se laje. No kakto stava qsno toi ne moje da si kupi po-malkite, kakvo ostava za po-golemite.
Golema smeshka e toq Morutis. Dobre che mu se vrazvat horata. Makar che veche vse po-malko hora go vzimat naseriozno.
Toi vse oshte disha vav vrata na ProLink i baq shte trqbva da poprikazva ta da se promeni polojenieto. Poslednata reklama na ProLink spored men go e razbila otsekade. Bil se pobolql. Golem smeh:)))

Тема Re: ANTI BITEX Clubнови [re: pechen]  
Автор Bobby (вилнеещ маниак)
Публикувано11.04.01 00:31

Битекс отива към фалит, за какви покупки ми говориш ти?

Take it to the limit!

Тема NEVER WANTED TO BUY PROLINKнови [re: pechen]  
Публикувано11.04.01 07:53

Dear Friend:

"Mouroutis" never said that he wanted to buy ProLink. ProLink wanted to sell to BITEX and came to BITEX for this purpose. ProLink gave this publicity to the press and BITEX always denied it. ProLink was not in our interest.

As of Internet Bulgaria, I can not understand where did you listen this; we did never say that we buy them. Information is wrong for you.

As correctly Bobby mentioned BITEX is close to bunkruptcy. Why are you making comments for a company that is small and not able to buy anybody. As I said we have no money and we can not survive. We expect somebody to save us. Otherwise we will go bunkrupt.

Тема BITEX ste falira - 100% sigurnoнови [re: kиpиз]  
Публикувано11.04.01 08:06

Dear Kiriz

I do not understand why you have to make all these "big" considerations about this issue. As I told you BITEX will be bunkrupted and as you wrote correctly:

- we have not any technical capability to support 20,000 clients.
- we are a small and not important company.
- we play Byzantine games as you say.
- we can not anymore survive.

But I can not understand what can we sell to anybody of these companies that you mentioned (OTE etc etc) if we are bunkrupt?? and the truth is that we will be bunkrupt after 3-4 months as Bobbie Barbolov wrote to this forum. Bobbie was working in BITEX and knows better than anybody else that the company in in bunkruptcy. So... who can buy a company without technical capability and also in bunkruptcy? Nobody.

That's why we do not sell or intend to sell. We do not also buy or intend to buy anybody.

Тема EUROPRONET STE KUPI BITEX?нови [re: ExBlTEX]  
АвторEuroVapros (Нерегистриран)
Публикувано11.04.01 08:07

EuroproNET ste kupi BITEX?

Тема Re: BITEX ste falira - 100% sigurnoнови [re: Christos Mouroutis]  
Автор Bobby (вилнеещ маниак)
Публикувано11.04.01 22:48

Christo, can I ask you a question?
After everything happened, now, az I knew, you tell here that Bitex is bunkrupted.
Just till the time i quit, you told me that the company is getting bigger and bigger.
But this wasn't true. My question is - why did you tell to everybody this lie, when you perfectly knew, that all the staff knows the current situation?

Take it to the limit!

Тема Re: BITEX ste falira - 100% sigurnoнови [re: Bobby]  
Публикувано11.04.01 23:04

Dear Bobbie:

I do not think that you have quit because the company will be bankrupt. You had a disagreement, not with the management, but with one of your colleagues. As I understand, you confirm that we will be bankrupt to the public. I am happy to hear this and also to realize that you also have economic and marketing experience and you know well that you are able to analyze better than me the current situation. All the staff knows this because they are not paid for 6 months. Right? Christos

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | >> (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  

Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.