|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Тестова машина за БИЛИНГ - HybSys
|
|
Автор |
Cyber_SAS (no.One.kNows) |
Публикувано | 19.08.08 10:55 |
|
Тестова машина за билинга (отне 20 минути):
http://a2b.hybsys.bg
User: root
Pass: myroot
Настройка на SIP телефон / устройство:
User: 0573132626
Pass: 5642982017
SIP Proxy: 88.203.184.220
Тест за предплатени карти:
Входяща точка: (02) 4210030
PIN: 0573132626
Добавени са пътища в билинга за София (02) и USA (001). Можете да си добавите още от интерфейса.
Не се провежда реален разговор, а се повтаря номера, който е набран и се пуска музика. Това е друг IP PBX, който играе ролята на кериър.
Успехи,
sas
- За теб ли е?Редактирано от Cyber_SAS на 19.08.08 11:40.
| |
|
Споменах че само съм гледал "играчките" ви и впечатлението ми беше че са със сериозна надценка, но пък на склад. Както бях споменал и че в последствие почнах да разбирам по добре основанията за подобна надценка.
От латиносериала който се разви - друго освен кофти впечатления няма какво да остане. Който не бачка - само той не греши. Е може и Франки да не греши - не знам, ама останалите - грешат. И е важно как обработват грешките си.
Сега - 20 мин за тестова машина. Браво. Няма и цяла нощ за решение на проблема - браво. Ама защо по дяволите трябваше да мине цял месец до развръзката?
Можехте да намерите координати на клиента и да решите проблема много по бързо.
Въобще не коментирам - трябвало ли е да решите проблема или не. Нито кой крив кой прав. Само едно - щом на края го решихте - можеше да го решите много по рано. И да се спести един силно неприятен латино сериал.
Bеer? Mоre?
| |
|
Виж, ти най-добре знаеш. Ние не сме разследващо звено. Имаме си съпорт система, където като си пуснеш проблема, ако няма развитие 20 мин. и падат глави.
В случая клиента не се възползва от нея; издирваме го по ГСМ, за да си каже новото ИП и установяваме супер смешен проблем - човека е от Бургас, а нашите хора настройват София.
Ако няма комуникация може и 10 месеца да минат и пак нищо да не се свърши.
Тестовата машина е за наш клиент - да я хареса, но я пуснахме "за всички", за да запушим муцките на чуждестранните бизнесмени.
Естествено, че грешим - и го признаваме. Затова сме толкова добри.
А че имаме стока на склад - ясно е. В БГ НЯМА ДРУГА КОМПАНИЯ, КОЯТО ДА ДЪРЖИ ТОЛКОВА МНОГО VOIP SHITS НА СКЛАД. ПОДПИСАМ СЕ.
Успехи,
sas
- За теб ли е?
| |
|
Явно има проблем със съпорта. По някаква причина клиента ви не го е ползвал - защо не знам и не е мой проблем.
Само едно казвам - вместо 1 месец да се изписват латино сериали, можеше на 3тия ден да го откриете на ГСМа му, както го направихте на 30тия. И определено щяхте да си спестите "имидж".
В смисъл - няма значение кой крив кой прав - ако му се бяхте обадили на третия ден - щяхте да си спестите "имидж".
На времето имах известни разногласия с Орбител и по специално с г-н Горчилов. Та накрая стигнахме и до публикации във вестниците. А ставаше въпрос за дреболия. И накрая - макар и с половин уста, г-н Горчилов призна че може и да имам право до известна степен.
Ако го беше направил веднага - нямаше да има скандал въобще. И нямаше да попаднат на първо място в личния ми черен списък. Не че има някакво значение за тях разбира се. Ама вложиха усилия да се оформи скандал и да оставят максимално отрицателно впечатление в техен клиент.
Сега ти влагаш усилия да създадеш лошо впечатление за фирмата си и аз определено не съм в състояние да разбера защо го правиш.
Bеer? Mоre?
| |
|
Не може да очакваш съпорт, като не се обръщаш към него.
Иначе съм съгласен - макар клиента да не е действал по канален ред, трябваше някой да детектне проблема и да го оправи - как ли? Кой знае...
- За теб ли е?
| |
|
Ти го детектна. Не знам как ама го детектна. И човека получи съпорт без да се обажда - не знам как стана ама стана.
Погледни дискусията от страни.
И след това си отговори за себе си:
1. Можеше ли на третия ден от началото на тукашната сага, да направите това което направихте на 30тия ден?
2. Ако бяхте направили на третия ден това което направихте на 30тия - какви щяха да бъдат ефектите за фирмата ви, спрямо тези които са сега?
Bеer? Mоre?
| |
|
Така е, ако имаш 3 клиента - на всеки - можеш да правиш евала. Като станат 300 нещата се променят - няма капацитет, разбираш ли?!
Какво пречи да си ползваш екстрите - съпорт - мъпорт - пише го в гаранционната карта, на сайта и къде ли още не...
БТВ, клиента още не може "да си изтества системата", щото е в движение
- За теб ли е?
| |
|
Това ли продава Хибридни системи за билинг?
| |
|
Продава инсталация, настойка и поддръжка. "Това" е безплатно.
- За теб ли е?
| |
Тема
|
Re: Тестова машина за БИЛИНГ - HybSys
[re: Cyber_SAS]
|
|
Автор |
ToxiNiK (сбръчкан дядка) |
Публикувано | 24.08.08 02:02 |
|
"ТОВА" е един от добрите оупън сорс билинги за предплатени карти.
А относно латино сериала. От личен опит знам, че много често проблемите са от "задкомпютърното устройство". Ако не е имало специалист да свърже и настрои системата на мястото където ще работи може всичко да има ама работата да не върви. Дори и с инсталиран и тестван при доставчика софтуер клиента трябва ДА УМЕЕ ДА РАБОТИ С НЕГО. Иначе си е купил един голям камък.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|