|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
voicelink - впечатления?
|
|
Автор | genady (Нерегистриран) |
Публикувано | 08.02.06 23:12 |
|
Някой ползвал ли вече услугите им? Работи ли добре услугата със стационарния номер? Колко време трае, докато се сигнализира обаждането?
| |
|
Купи си и пробвай не помниш ли Сталин какво беше казал "проверката е висша форма на доверие" и прав беше човека ако не беше така нямаше толкова години да се задържи на поста си пък и какво губиш най-много 5 лева за номера за един месец къде не сме ги дали
| |
Тема
|
Re: voicelink - впечатления?
[re: genady]
|
|
Автор |
ir (01010111) |
Публикувано | 10.02.06 09:21 |
|
Услугата е доста добра. Ползвам я от 2 седмици. Звъниш 2-3 секунди свободно и като те търсят същото. От САЩ и Канада си работи перфектно. Единственния проблем е ,че изходящите са им малко дървени но за това има други доставчици :) :). Пък и 5 лева на месец за номер си е без пари.
| |
Тема
|
Re: voicelink - впечатления?
[re: ir]
|
|
Автор | Ocъдeният (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.02.06 15:07 |
|
Звучи интересно
5 лв . не са много,
но какво имаш предивид под дървени
| |
Тема
|
Re: voicelink - впечатления?
[re: luboznatelniq]
|
|
Автор |
SGM (непознат
) |
Публикувано | 10.02.06 22:12 |
|
Съгласен съм, но:
Как можеш да разбереш ако например нямаш пари в дебитната си карта? Опитваш с кредитната... но - moneybookers... Трябва да се регистрираш, те да те verify-нат, което отнема... 60 дни (?!) според сайта им. Освен това твърдят, че ще ти вземат + 2.5% (по спомени) по някаква неясна за мен причина.
| |
Тема
|
Re: voicelink - впечатления?
[re: SGM]
|
|
Автор |
VolP (съвсем непознат) |
Публикувано | 11.02.06 02:08 |
|
Темата с плащанията мисля е широко дискутирана:).
Цял свят плаща с кредитни карти (у нас предимно дебитни). Като няма пари в тях - ами не плаща. Бтк да не идва във вас да ви моли да си платите? Или Глобъл?:)
Ако това не ви допада - заповядайте в офиса ни, със сигурност ще черпим по кафе:).
| |
Тема
|
Re: voicelink - впечатления?
[re: VolP]
|
|
Автор |
SGM (непознат
) |
Публикувано | 13.02.06 14:47 |
|
"Цял свят плаща с кредитни карти"
И аз така, но сток от 60 дни за да платиш нещо, че и 2% отгоре, щото искаш да го платиш с кредитна карта?!
А за идването в офиса Ви - аз писах мейл на съпорта, с молба да зачислят 1 номер за няколко часа, за да мога да тествам качеството, а те ми казаха (не в прав текст, разбира се) "дай 5 лева". Сега на мен не ми е за 5-те лева, просто не мога да си изгубя 1 час например за 5 лева. Ако качеството ми върши работа, най-вероятно ще си платя за цяла година, но ....
| |
Тема
|
Re: voicelink - впечатления?
[re: SGM]
|
|
Автор |
VolP (съвсем непознат) |
Публикувано | 13.02.06 17:55 |
|
За съжаление нямаме услуга "зачисляване на реален номер за няколко часа".
За сметка на това имаме безплатни тестови акаунти с които може да се разберете реалното състояние на мрежата във всеки един момент, включително с набиране на номер терминиран в САЩ (0111) за да се провери свързаността между нас и клиента.
Със същия акаунт могат да се водят и безплатни разговори между клиенти в мрежата, което също е достатъчно добър показател за качеството на връзката между клиента и нас, тъй като всичкия трафик минава през нашия сървър.
Е не е ли достатъчно за тестове?
И такова нещо като 60 дни чакане за плащане с кроедитна карта няма. Акаунта в moneybookers можете да си захраните по различни начини в рамките на максимум 3 дни (или веднага).
За съжаление в БГ няма фирма осигуряваща ауторизация на плащания с кредитни карти. Защо не използвате дебитна? Все пак са си някакви 5 лв от където и да ги погледнеш.
Със сигурност възможността клиентите ни да могат да си плащат е от първите ни приоритети и правим всичко необходимо в рамките на закона за да бъде максимално лесно.
Естествено, ако имате идеи сте добре дошли.
Поздрави,
ВойсЛинкРедактирано от VolP на 13.02.06 18:07.
| |
Тема
|
Re: voicelink - впечатления?
[re: VolP]
|
|
Автор | genady (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.02.06 21:58 |
|
Здравейте,
радвам се, че може човек да се свърже директно с "хората зад завесата".
Опитах тестовия акаунт, но за съжаление успях да накарам да работи само с Вашия клиент. Нито с рутера ми (Сименс Гигасет 541) нито Express Talk не сполучих. Ще е добре да добавите още някое и друго устройство на страницата си, това сигурно би улеснило доста хора.
Принципно намирам услугата за добра и исках и да си купя номер, но не успях да си платя. С кредитна карта не става - включително и прес epay.bg. Жалко, ще е добре да направите нещо по въпроса. Не съм наясно как става, но примерно http://www.fhousebg.com/ приемат кредитни карти. Е, сега ще търся начин да направи банков превод.
И още една идея - ще предложите ли пренасочване на разговорите? Един вид, ако няма вързан клиент, обаждането да се прехвърли на предварително зададен номер. В нашата фирма бихме го ползвали за хората, които са извън офиса - да са винаги под един номер, независимо дали са онлайн или някъде на път из провинцията. Ще сме ви първите клиенти, ако го въведете!!!
Успех в бизнеса -
Генади
| |
Тема
|
Re: voicelink - впечатления?
[re: genady]
|
|
Автор |
VolP (съвсем непознат) |
Публикувано | 19.02.06 18:09 |
|
Здрасти,
Относно "поддържаните" устройства - няма някакво ограничение от рода на "това работи, другото не". Просто на сайта ни има настройките на най-използваните устройства. А в графата "Въпроси" има нужните настройки, които са общо взето еднакви за всички софтуерни/хардуерни клиенти. Ако и това не помага - дайте достъп до устройството и най-вероятно ще успеем да помогнем:).
Услугата "пренасочване на разговори" все още е в процес на тестване поради спецификата при тарифирането, очаквам до дни да е факт.
Поздрави,
ВойсЛинк
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|