|
|
|
Тема
|
Call center в България
|
|
| Автор |
Haco () |
| Публикувано | 31.03.04 23:50 |
|
|
Здравейте,
Имам следното намерение, да се създаде нов офис на фирма, който е физически отделен на хиляди километри от другия.
Съществуващият офис е в Скандинавия
Новият ще е в България.
Идеята е че трябва да се осигури комуникацията между двата офиса. И по точно телелфонията. Двата офиса трябва да са взаимнозаменяеми.
В общи линии идеалното решение за мен е да може като някой ми звънне на скандинавския номер да може да звъни и в България и обратно българския номер да звъни в Дания (не е задължително в първоначалният вариант).
Идеята е броя на постовете в България да нараства за сметка на скандинавския.
Минималният вариант е като звънне на единият номер, съответната секретарка да каже "моля изчакайте" и да пренасочи разговора към правилният човек, който може да е в същият офис но може да еи в другият.
Съвсем друг е въпросът как е удачно да се вижда кой точно е на работа ( и за това приемам предложения).
Та въпросът ми е може ли това да се резлизира на практика в сегашния момент. Аз си го представям, че след първоначалната инвестиция в техника последващите разходи да са само за месечното потребление на Интернет.
Съществуват ли фирми в България предлагащи такива решения?
В общи линии трябва да се интегрира в съществуващата вече схема от комуникации, но не и изключвам идеята за цялостно подменяне на съществуващите телефонни централи и телефонни постове/апарати.
Следва да се каже и че става въпрос за малък офис (до 20 потрбителя максимум), а не за глобална корпоративна структура, така че финансите не са неограничени.
Благодаря ви предврително.
| |
|
Тема
|
Re: Call center в България
[re: Haco]
|
|
| Автор |
dO_ (d0) |
| Публикувано | 01.04.04 01:05 |
|
|
reshenieto mislq che go ima...stiga zaradi umorata v momenta eventualno da ne sym ti razbral ideqta napylno
i smqtam che ako potyrsish informaciq koq firma konkretno moje da ti reshi "problema" shte imash uspeh
vse pak tuk ne e mqstoto za konkretni predlojeniq...ima si opredelen nachin za tova...po red prichini ...mislq che me razbirash 
I came out from the deep to help and understand but not to kill
| |
|
Тема
|
Re: Call center в България
[re: Haco]
|
|
| Автор |
reotan (албански) |
| Публикувано | 02.04.04 18:26 |
|
|
Всички неща, които ти трябват могат да бъдат направени с IP телефония и работа по интергрирането. Проблем може да се окаже връзката между Дания и България. Интернет е може да е приемлив за някой, който иска телефонна карта за евтини международни разговори, но никак не е подходящ за call centre. За да обслужваш клиенти трябва качеството да е приблизително същото като на стандартните телефони, иначе клиентите бързо се изнервят.
Редактирано от reotan на 02.04.04 18:30.
| |
|
Тема
|
Re: Call center в България
[re: reotan]
|
|
| Автор |
D-rA () |
| Публикувано | 03.04.04 14:07 |
|
|
Едно добро решение е използването в двата офиса на телефонни централи от тип KXTDA30 Panasonic(вече се продават и в България-но все още са скъпички и особено модула за 4 IP gateway)
Та по същество-тези централи имат по дефолт общ IP адрес-в процеса на програмиране се въвежда единен номерационен олан-тоест например в един офис номерацията е 1хх а в другия е 2хх и така до 4 възможни офиса пръснати по света.Капацитета им предполага възможност до по 28 абоната на централа,както и CTI-USB порт на цифровите апарати от фамилия 76хх,позволяващо използване на избирания през РС,със съответния call software.
Скоро присъствах на семинар на който бе демонстрирано това и работеше безупречно-разбира се с имитацията на нет мрежа през един суич,но по мнението на лектора-в Япония поне работело супер от единия и край до другия-а дали ще проработи в дестинацията която ви интересува(божа работа)-т.е. небходимо е експериментиране и по метода на проба и грешка би могло и да проработи.Необходимо условие е двете точки които ще се свързват да бъдат с реални IP адреси
За по-големи потребности от вътрешни номера са следващите версии KXTDA100 i KXTDA200
Освободи душата си, тя може повече от теб
| |
|
Тема
|
Re: Call center в България
[re: D-rA]
|
|
| Автор | pi4ak (Нерегистриран) |
| Публикувано | 05.04.04 13:49 |
|
|
v Bisnes parka v sofia ima call center
polzvat internet s mnogo dobro kachestvo
i si vlachat vsichkite razgovori do Belgia
imat 100 momicheta v call centara
govoriat ednovremenno
| |
|
Тема
|
Re: Call center в България
[re: Haco]
|
|
| Автор | jof4O (Нерегистриран) |
| Публикувано | 09.04.04 12:06 |
|
|
Zna4i ima voip gateways s rj45 (ethernet) i rj11 za kym telefon ili centrala.
Se6tam se za cisco ATA186 i multyvoip 120. pri dobra vrazka s neta rabotyat otli4no. Ako se varjat kym vytr. nomer na otdale4enata centrala, sled ustanovyavane na vrazkata direktno si izbira6 jelaniya vatr. nomer v otdale4eniya office
| |
|
Тема
|
Re: Call center в България
[re: jof4O]
|
|
| Автор |
Arlekina (krasiva) |
| Публикувано | 23.04.04 09:26 |
|
|
Мисля, че Орбител може да предложи някакво решение
| |
|
|
|
Привет,
Това е проект от компетентността на накой алтернативен оператор (Спектър, БТК-НЕТ, Некском или Орбител) или доставчик на оборудване/системен интегратор (CNSYS или Lirex).
Аз естествено ще ти препоръчам Орбител ;-)
Поздрави,
Ники
| |
|
Тема
|
Re: Call center в България
[re: Haco]
|
|
| Автор |
vip4o (Прям и откровен) |
| Публикувано | 11.06.04 23:21 |
|
|
Виж и прочети всичко внимателно в сайта на !
Ако трябва даже се свържи с тях за повече информация! 99% съм сигурен че ще ти свършат работа!!! При това си мисля, че за доста по-малко инвестиции от твоя страна отколкото ще ти вземат фирмите в България!!! Enjoy!!!
!!! LET'S MAKE THE WORLD FREE !!!
| |
|
|
|
|