Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:19 26.11.25 
Мобилни комуникации
   >> IP-телефония
*Кратък преглед

Тема Call center в България  
Автор Haco ()
Публикувано31.03.04 23:50



Здравейте,

Имам следното намерение, да се създаде нов офис на фирма, който е физически отделен на хиляди километри от другия.

Съществуващият офис е в Скандинавия
Новият ще е в България.

Идеята е че трябва да се осигури комуникацията между двата офиса. И по точно телелфонията. Двата офиса трябва да са взаимнозаменяеми.
В общи линии идеалното решение за мен е да може като някой ми звънне на скандинавския номер да може да звъни и в България и обратно българския номер да звъни в Дания (не е задължително в първоначалният вариант).
Идеята е броя на постовете в България да нараства за сметка на скандинавския.

Минималният вариант е като звънне на единият номер, съответната секретарка да каже "моля изчакайте" и да пренасочи разговора към правилният човек, който може да е в същият офис но може да еи в другият.

Съвсем друг е въпросът как е удачно да се вижда кой точно е на работа ( и за това приемам предложения).

Та въпросът ми е може ли това да се резлизира на практика в сегашния момент. Аз си го представям, че след първоначалната инвестиция в техника последващите разходи да са само за месечното потребление на Интернет.

Съществуват ли фирми в България предлагащи такива решения?

В общи линии трябва да се интегрира в съществуващата вече схема от комуникации, но не и изключвам идеята за цялостно подменяне на съществуващите телефонни централи и телефонни постове/апарати.

Следва да се каже и че става въпрос за малък офис (до 20 потрбителя максимум), а не за глобална корпоративна структура, така че финансите не са неограничени.

Благодаря ви предврително.



Тема Re: Call center в Българиянови [re: Haco]  
Автор dO_ (d0)
Публикувано01.04.04 01:05



reshenieto mislq che go ima...stiga zaradi umorata v momenta eventualno da ne sym ti razbral ideqta napylno
i smqtam che ako potyrsish informaciq koq firma konkretno moje da ti reshi "problema" shte imash uspeh
vse pak tuk ne e mqstoto za konkretni predlojeniq...ima si opredelen nachin za tova...po red prichini ...mislq che me razbirash

I came out from the deep to help and understand but not to kill


Тема Re: Call center в Българиянови [re: Haco]  
Автор reotan (албански)
Публикувано02.04.04 18:26



Всички неща, които ти трябват могат да бъдат направени с IP телефония и работа по интергрирането. Проблем може да се окаже връзката между Дания и България. Интернет е може да е приемлив за някой, който иска телефонна карта за евтини международни разговори, но никак не е подходящ за call centre. За да обслужваш клиенти трябва качеството да е приблизително същото като на стандартните телефони, иначе клиентите бързо се изнервят.

Редактирано от reotan на 02.04.04 18:30.



Тема Re: Call center в Българиянови [re: reotan]  
Автор D-rA ()
Публикувано03.04.04 14:07



Едно добро решение е използването в двата офиса на телефонни централи от тип KXTDA30 Panasonic(вече се продават и в България-но все още са скъпички и особено модула за 4 IP gateway)
Та по същество-тези централи имат по дефолт общ IP адрес-в процеса на програмиране се въвежда единен номерационен олан-тоест например в един офис номерацията е 1хх а в другия е 2хх и така до 4 възможни офиса пръснати по света.Капацитета им предполага възможност до по 28 абоната на централа,както и CTI-USB порт на цифровите апарати от фамилия 76хх,позволяващо използване на избирания през РС,със съответния call software.
Скоро присъствах на семинар на който бе демонстрирано това и работеше безупречно-разбира се с имитацията на нет мрежа през един суич,но по мнението на лектора-в Япония поне работело супер от единия и край до другия-а дали ще проработи в дестинацията която ви интересува(божа работа)-т.е. небходимо е експериментиране и по метода на проба и грешка би могло и да проработи.Необходимо условие е двете точки които ще се свързват да бъдат с реални IP адреси
За по-големи потребности от вътрешни номера са следващите версии KXTDA100 i KXTDA200

Освободи душата си, тя може повече от теб


Тема Re: Call center в Българиянови [re: D-rA]  
Авторpi4ak (Нерегистриран)
Публикувано05.04.04 13:49



v Bisnes parka v sofia ima call center
polzvat internet s mnogo dobro kachestvo
i si vlachat vsichkite razgovori do Belgia
imat 100 momicheta v call centara
govoriat ednovremenno



Тема Re: Call center в Българиянови [re: Haco]  
Авторjof4O (Нерегистриран)
Публикувано09.04.04 12:06



Zna4i ima voip gateways s rj45 (ethernet) i rj11 za kym telefon ili centrala.
Se6tam se za cisco ATA186 i multyvoip 120. pri dobra vrazka s neta rabotyat otli4no. Ako se varjat kym vytr. nomer na otdale4enata centrala, sled ustanovyavane na vrazkata direktno si izbira6 jelaniya vatr. nomer v otdale4eniya office



Тема Re: Call center в Българиянови [re: jof4O]  
Автор Arlekina (krasiva)
Публикувано23.04.04 09:26



Мисля, че Орбител може да предложи някакво решение



Тема Re: Call center в Българиянови [re: Haco]  
Автор Hиkи Гopчилoв (Орбител)
Публикувано11.06.04 18:31



Привет,

Това е проект от компетентността на накой алтернативен оператор (Спектър, БТК-НЕТ, Некском или Орбител) или доставчик на оборудване/системен интегратор (CNSYS или Lirex).

Аз естествено ще ти препоръчам Орбител ;-)

Поздрави,
Ники


Тема Re: Call center в Българиянови [re: Haco]  
Автор vip4o (Прям и откровен)
Публикувано11.06.04 23:21



Виж и прочети всичко внимателно в сайта на

!
Ако трябва даже се свържи с тях за повече информация! 99% съм сигурен че ще ти свършат работа!!! При това си мисля, че за доста по-малко инвестиции от твоя страна отколкото ще ти вземат фирмите в България!!! Enjoy!!!

!!! LET'S MAKE THE WORLD FREE !!!


*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.