Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:09 27.09.24 
Компютри и Интернет
   >> Интернет
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
Тема Re: За Илко: Статичен реален IP адреснови [re: Илko]  
Автор Colombino (ИП)
Публикувано08.01.05 01:52



Да се разберем нещо - аз съм програмист, а не админ. Като програмист ще те питам едно нещо: дай ми дефиниция за итератор. Итераторът е една абстракция. Общо взето от него се иска да може да се инкрементира и да може да се осъществява дъстъп до обекти чрез него. Нещо като абстрактен пойнтер. Това са изискванията за итератор. А всичко което се държи като итератор е итератор. Затова те накарах да ми кажеш за какво се използва един статичен реален IP адрес. Дай ми дефиниция като човек по-знаещ от мен за какво служи и аз ще ти кажа какво е. На никого не му пука, че е получил нещо дето не служи за това за което го купуват хората, макар да можеш да го опишеш, че отговаря. Нещата се описват, чрез функциите си. Да не мислиш, че някой иска да има точно 'реален статичен IP адрес'? Не - хората искат да си имат мейл - сървър, или каквото там се предполага да могат да правят с един реален статичен IP адрес. Затова и ти дадох примера със лизането на захар през стъкло. Технически имаш захар, но това че нямаш сладост от тая работа те кара да не ти пука дали това технически е захар, или не.

System Doctor Error:
Your girlfriend is pregnant.
(A)bort, (M)arry, (I)gnore?_


Тема Re: ADSL+статично IP от БТК=Преебавканови [re: Илko]  
Авторrefd (Нерегистриран)
Публикувано08.01.05 10:08