Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:45 25.06.24 
Автомобили
   >> Honda
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Отново за Акорд?нови  
Автор Tanuco (.....)
Публикувано22.12.03 01:17



Здравейте колеги:)
Бихте ли ми дали повече инфо за акорд-1997-1998г.1.8 16V?
Силни, слаби страни?Ако не ви се занимава ще съм много благодарен и някой полезен линк...
Предварително благодаря и весели празници



Тема Re: Отново за Акорд?нови [re: Tanuco]  
Автор ADH-HondaМодератор (Пристрастен)
Публикувано22.12.03 11:34



За Акорд 6-а генерация ли става дума (1998-2002) ?!


4 врати Седан


5 врати Хечбек

Предимства: прекрасен автомобил ! Много удобен, много красив, прекрасни мотори (едновременно динамични и икономични за динамиката която предлагат)! Абе въобще - прекрасен автомобил

Недостатъци: СКЪПООООООО (за някои)! Все още си държат тези коли цена ! В България рядко изпадат такива за продаване, но се съмнявам че ПОД 20 000лв би могъл човек да намери добър екземпляр. Обикновено варират около 25 000лв! Някой ще кажат: "Че за тия пари може да си купи Ауди А6 или БМВ 5-ца". По принцип - Да, не е никак евтин този Акорд (все още си е нова кола, въпреки че има и по-нов модел), но определено си заслужава парите. Само човек който НЕ се е возил или карал такава кола - той незнае за какво става на въпрос.

Имам специални наблюдения от такъв Акорд 6-а генерация, версията с 5 врати Хечбек именно с този мотор - 1.8 16V SOHC VTEC 136 коня ! Меко казано съм очарован ! Като поведение на пътя - супер стабилна! В най-острия завой с висока скорост НЕ СЕ усеща как се накланя. Не е да кажеш че окачването е твръдо и некомфортно - напротив ! Минава се през неравности и НЕ СЕ усеща !

За динамиката на мотора - има прекрасно ускорение и при ниски обороти, но силата и е НАД 4000 оборота - мине ли ~4200rpm резко се усеща как се включва VTEC-а - до redline-а който е 6200rpm някаде, тази кола става ЛУДА! Но не е да кажеш че няма сила и на ниски обороти - собственика и който ме вози ми демонстрира следното: на 5-а предавка с включен Климатик намали до 40км/ч - това правеше някаде към 800-1000 оборота ! Просто даде газ и автомобила започна да ускорява, без да сменя с по-ниска предавка !!! Това по принцип не е нещо кой знае какво невероятно за ХОНДА - дори модели по на 20 години го могат тоя номер ;-)

Много добре шумоизолирана - както си е Акорд де, за разлика от СИВИК който си е шумна кола (в смисъл, вътре в купето се чува мотора изключително силно).

Въпреки че е произвеждана в Англия (за разлика от последния модел който излезна преди година - той се произвежда в ЯПОНИЯ) качеството на изработка е добра. И материалите използвани в интериора са качествени. Неговата беше на 4 години някъде (1999-а произведена) на около 120 000км някъде - може да се каже че почти по нищо не и личаха километрите.
Абе - само човек който се е возил или е карал такава кола - само той може да ме разбере за какво говоря


Като характеристики, по каталог за този мотор и дават 205км/ч максимална скорост и 0-100 ускорение към 10 секунди и нещо. Пича, който ме вози в неговата ми беше казал че е правил 210 и казва че пак не я е бил настъпил докрай. А за разхода - в момента не се сещам и ненамирам инфо в нета, но той казва че разхода зависи най-вече от начина по който се кара. Примерно, спомена ми като най-нисък разход който е правил - София - Враца (към 110 км) по магистралата е карал МАКСИМУМ с 90 - 100км/ч и на моменти е изключвал от скорост. Накрая му дало разход около 5 (пет) литра на 100км !!! Но казва че ако си е настъпваш - едно 8 литра че и повече ще си идат

Ако си решил да си купуваш такава кола - определено няма да сгрешиш

Редактирано от ADH-Honda на 22.12.03 11:42.



Тема Re: Отново за Акорд?нови [re: Tanuco]  
АвторHonda (Нерегистриран)
Публикувано22.12.03 13:07



Приятел, точно през 1998г. се сменя модела. Предния е с 115 к.с.(без ВТЕК), а следващия 136. Кой модел точно те интересува? Аз имах доскоро 2.0 и мога да ти кажа, че всичко което колегата казва е вярно, дори двойката е по-яка и по-икономична на магистрала. На завой сякаш се движи по релси, не мръдва.
Недостатъци (от собствен опит) - неща, които да провериш преди да вземеш - задните дискове кородират и се износват за 50-60 хил. км., ако не се сменят редовно задните накладки; Гледай предните гуми - ако са износени по периферията, значи е карана спортно и без жал; Главната тръба на ауспуха е с гъвкава връзка, която може да е 'удряна' и поразкъсана; задължителна смяна на ангренажния ремък на 75000км. (най-добре сервизна книжка, защото ВТЕК двигателя е доста сложен за самодейци).



Тема Re: Отново за Акорд? [re: Honda]  
Автор Tanuco (.....)
Публикувано22.12.03 21:32



Определено е предишния модел:)
Много ви благодаря за изчерпателните мнения, НО купувачът(мой близък) си сменя постоянно мнението и сега е на вълна Нисан Примера.




Тема Re: Отново за Акорд?нови [re: Tanuco]  
АвторHonda (Нерегистриран)
Публикувано23.12.03 11:44



Проблема си е негов, но до 1999 Primera няма 1.8, а само 1.6 и 2.0 бенз. двигатели. Първия слабичък, а втория малко 'по-жаден' от нормалното и все пак не достатъчно мощен. Просто е различен клас (по-нисък) автомобил в сравнение с Акорда



Тема Re: Отново за Акорд?нови [re: Honda]  
Автор Tanuco (.....)
Публикувано23.12.03 15:51



Да, грешката пак е моя, нещо съм много разсеян тия дни....1.6 е двигателя.
И тия в сервиза това казаха, че акорда е много по-добър вариант.Аз бих взел акорда, ама не зависи от мен:)



Тема Re: Отново за Акорд?нови [re: Tanuco]  
АвторHonda (Нерегистриран)
Публикувано23.12.03 16:07



Не казвам, че Примера 1.6 е лош автомобил. Дори напротив - много е 'лесна' за каране, много удобна и добре премислена. Но точно това малко ме дразни - като за жени е направена и няма 'тръпка'.



Тема Re: Отново за Акорд?нови [re: Honda]  
АвторCS (Нерегистриран)
Публикувано25.12.03 13:23



Тва откъде го измисли бе умник.
Примера и Акорд са в един клас.
И определено Примерата е по-добър автомобил.
Като сравняваме 2 литровите двигатели(131 и 150 кс. на Нисан/СР20ДЕ рулззз/ и 131 к.с. на Хонда) няма кво да говорим просто.
Хонда саксссссссссс.
Не бил мощен, абе ти карал ли си някога Нисан П11 Сри или ГТ?
ГТ ще скъса шортите на смешния акорд, който от тези години
е с по-тежко купе.
Да не говорим че липсва фактор фан при акорда.
ГТ е ултимейт драйвинг машин в класа си.
Няма друга такава.
Хондата е просто една тромава чикия за чичковци с въпросното двулитрово двигателче.



Тема Хммм,нови [re: CS]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано25.12.03 18:57



като изключа топ-версията на Примерата всеки Акорд 2.0 би помлял Примера 2.0 с лекота.
А за топ-версиите като за топ-версии - някои тук са чували и за Акорд 2.2 ВТЕК.....
Сори мен, там ГТ-то не може да му стъпи и на малкото пръстче - да не говорим че и 200СХ не би спечелил с ясен резултат (семеен седан срещу изявена спорна кола?).

Не бъди краен - и двете са си лимузини, имат слаби и силни модификации и страни. Факт е че Нисана е значително по-евтин - коментарите не са мои оттук нататък. Аз лично си предпочитам Акорда от двете.

UB40 !



Тема Re: Хммм,нови [re: jamie]  
АвторCS (Нерегистриран)
Публикувано26.12.03 02:56



Ти си заблуден.
Не съм убеден че Сри ще бъде "помляна"
от куцото акордче с 2.0 двигател.
Колкото до втек - тоя със 150 к.с. не е по-добър от Примерата ГТ.
Като е втек кво?
Да не ускорява за 3 сек. до 100?
Всичко е на страната на Примерата.
Въпрос на вкус.
Ти явно одъртяваш.
Краен е оня калъф дето изписа глупостите за Нисан.
Хонда са си чикии и продължават да правят чикии.
Ще цитирам един познат: "по-добре 2 литра пепси вместо
2 литра хонда".
Повече няма кво да коментирам.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.