| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     suvet za tuning 
 | 
 
 |  
| Автор | A.bes (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 05.10.03 21:24 |  
             |  
           | 
            
           
  zdraveite ot skoro imam civic sedan 4-g 1.5(D15B2) v dobro sustoianie ta vuprosat mi e ako moje da mi kajete kak moga da mu vdigna moshnosta da napravia oka4vaneto postegnato (stabilnosta e ot zna4enie) abe vuobste da ia napravia racing razpolagam s 2000lv i kvo da napravia sus spira4ki te mnogo mi zagriavat(zadnite sa barabani) a vuzmozno li e da se slozi drug motor primerno integra.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Да ама 2000лв са малко...
 Можеш да туриш един чип,, да махнеш каталитика, спортен филтър и така...
  
 DOHC VTEC
 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: suvet za tuning 
[re: A.bes]
 | 
 
 |  
| Автор | 
ADH-Honda  (Honda-Манияк) |  
| Публикувано | 05.10.03 23:49 |  
             |  
           | 
            
           
 
   Моят най-приятелски съвет е:
 
 Продаваш този Сивик за 3500лв, 3200 или колкото  успееш (умееш) да вземеш за него:
 -купуваш си CRX 1-а генерация с ZC1 мотор (1.6 16V PGM-Fi DOHC - 125 коня) - ето ти по-яка кола  - хем повече върви, хем по-добре спира !!! Ако обаче искаш нещо по-ново (защото - CRX-и 1-ва генерация с такъв мотор са произвеждани само 1986-а и 1987-а година - демек коли по на 16+ години), тогава:
 -прибавящ към сумата взета от продадения СИВИК, тези заделените 2000лв + още 1000 да речем  и търсиш CRX 2-а генерация, които са правени на обща база със СИВИК 4-а генерация   При голям късмет - може да попаднеш и на CRX i-VT (EE8) - с B16A1 мотор (1.6 16V PGM-Fi DOHC VTEC - 150 коня) което е ЛУДА кола (както и горе споменатата, по-стара CRX)! Варианта за  СИВИК ЕЕ9 (Сивик 4-а генерация 3 врати хечбек "i-VT" с B16A1 мотор - 150 коня) също не е изкючен.
 Ако   обаче - искаш що-годе семейна кола с горе - долу използваеми 4 места (защото реално погледнато на CRX се изпозлват само предните седалки ) - тогава за тези пари се огледай за СИВИК 5-а генерация "ESi", 4 вратка с D16Z6 мотор - 1.6 16V PGM-Fi SOHC VTEC - 125 коня ! За  БАШ резачката, която е с B16A2 мотор (1.6 16V PGM-Fi DOHC VTEC - 160 коня) ще са ти малко 6 - 7 хилки за да я намериш, но пък - кой знае   То е казано - "който нетърси - той ненамира"  
 
 Мисълта ми е - остави си колата на мира  Остави си я в възможно в най-оригинален, първоначален вид. Без да пипаш по електроника, нито по мотор. Е, за окачване ако рече човек да пипа, в смисъл - да го направи по-яко, по-стегнато - не е лоша идеята. Да, ама в такъв случаи ще трябва и по-яки спирачки (отзад да се сложат дискове, примерно от CRX ) - което хич не е лошо като идея. Е да, ама - започва едно наливане на пари....а колата продължава да ускурява по същия начин както и преди  (не ме разбирайте погрешно - Сивик с D15B2 си върви съвсем прилично, но ти сам казваш че искаш нещо по-яко ) - демек ще трябва да пипаш и по мотор, по електроника за да я направиш по-бърза, което за мен е ЛУДОСТ   Пипнеш ли веднъж, по нещо кеото бачка безпроблемно - забрави то да се оправи ! Т.е. - нещо кеото работи и е ОК - не трябва да се бърничка. В такъв случай - рискуваш да го прее*беш  
 
 Аз лично бих направил така - ако искам нещо по-яко - бих продал старата и бих инвестирал пари в нещо ХЕМ по-ново (като възраст) и нещо по-яко. Но да си е серийно, а не някой неизвестен майстор, псевдо тунингатор и т.н. да се е учил и да си е оставил ръцете, защото - в много от случаите така става  
 
 Айде сполай ти - и каквото и да решиш да правиш - КЪСМЕТ Ти желая  
 
 PS: от къде си, ако не е тайна  
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Лично мое мнение е, че на този мотор кой знае какъв тунинг НЕ можеш да правиш, просто НЕ си засужава усилията и парите.... а  и парите с които разполагаш са недостатъчни за някакъв по-истински тунинг.... 
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: suvet za tuning 
[re: !!!!!FROSTY]
 | 
 
 |  
| Автор | A.bes (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 07.10.03 22:07 |  
             |  
           | 
            
           
  blagodaria vi za suvetite kato se zamislia e po dobre da ne razvaliam zdrava kola .mi napravo moje li da smenia motora da mi kajete koi e nai moi6tniat deto stava bez niakakvi dopulnitelni prerabotki imam vuzmojnost da si kypa ot germania( putyvam 4esto do tam ) predpolagam 4e niama da e skup a koe 6te e nai dobroto maslo za skorostnata kytia nali triabva da e su6toto kato na dvg i postoianno si ia reja do 6-6500 a na kolko se smenia pri sportno karane
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Малко ще те разочаровам защото и аз съм си го мислил същия вариант, но ПАК не е на далавера....
 Трябва ти освен двигателя и ел. инсталацията или по точно компютъра, освен това не знам как седи въпроса със скоростната кутия, съответно каретата и други неща по окачването....
 Освен това, при внос на двигател плащаш 60% от митото за кола с такъв двигател (не съм сигурен дали беше такъв процента)... абе ПАК нема да влезеш в тея 2000 лв.
 А иначе съм гледал обяви в mobile.de на CIVIC с двигател от INTEGRA  
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Ако главата и блока са отделно не се плаща мито... Минават като части!
  
 DOHC VTEC
 
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  ТцЪ, плаща се мито на БЛОКА 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  То ако беше така 1000 пъти да съм си вкарал двигател бе 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  ама 20%.
 80% са за купето.
  UB40 !
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |