|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
suvet za tuning
|
|
Автор | A.bes (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.10.03 21:24 |
|
zdraveite ot skoro imam civic sedan 4-g 1.5(D15B2) v dobro sustoianie ta vuprosat mi e ako moje da mi kajete kak moga da mu vdigna moshnosta da napravia oka4vaneto postegnato (stabilnosta e ot zna4enie) abe vuobste da ia napravia racing razpolagam s 2000lv i kvo da napravia sus spira4ki te mnogo mi zagriavat(zadnite sa barabani) a vuzmozno li e da se slozi drug motor primerno integra.
| |
|
Да ама 2000лв са малко...
Можеш да туриш един чип,, да махнеш каталитика, спортен филтър и така...
DOHC VTEC
| |
Тема
|
Re: suvet za tuning
[re: A.bes]
|
|
Автор |
ADH-Honda (Honda-Манияк) |
Публикувано | 05.10.03 23:49 |
|
Моят най-приятелски съвет е:
Продаваш този Сивик за 3500лв, 3200 или колкото успееш (умееш) да вземеш за него:
-купуваш си CRX 1-а генерация с ZC1 мотор (1.6 16V PGM-Fi DOHC - 125 коня) - ето ти по-яка кола - хем повече върви, хем по-добре спира !!! Ако обаче искаш нещо по-ново (защото - CRX-и 1-ва генерация с такъв мотор са произвеждани само 1986-а и 1987-а година - демек коли по на 16+ години), тогава:
-прибавящ към сумата взета от продадения СИВИК, тези заделените 2000лв + още 1000 да речем и търсиш CRX 2-а генерация, които са правени на обща база със СИВИК 4-а генерация При голям късмет - може да попаднеш и на CRX i-VT (EE8) - с B16A1 мотор (1.6 16V PGM-Fi DOHC VTEC - 150 коня) което е ЛУДА кола (както и горе споменатата, по-стара CRX)! Варианта за СИВИК ЕЕ9 (Сивик 4-а генерация 3 врати хечбек "i-VT" с B16A1 мотор - 150 коня) също не е изкючен.
Ако обаче - искаш що-годе семейна кола с горе - долу използваеми 4 места (защото реално погледнато на CRX се изпозлват само предните седалки) - тогава за тези пари се огледай за СИВИК 5-а генерация "ESi", 4 вратка с D16Z6 мотор - 1.6 16V PGM-Fi SOHC VTEC - 125 коня ! За БАШ резачката, която е с B16A2 мотор (1.6 16V PGM-Fi DOHC VTEC - 160 коня) ще са ти малко 6 - 7 хилки за да я намериш, но пък - кой знае То е казано - "който нетърси - той ненамира"
Мисълта ми е - остави си колата на мира Остави си я в възможно в най-оригинален, първоначален вид. Без да пипаш по електроника, нито по мотор. Е, за окачване ако рече човек да пипа, в смисъл - да го направи по-яко, по-стегнато - не е лоша идеята. Да, ама в такъв случаи ще трябва и по-яки спирачки (отзад да се сложат дискове, примерно от CRX) - което хич не е лошо като идея. Е да, ама - започва едно наливане на пари....а колата продължава да ускурява по същия начин както и преди (не ме разбирайте погрешно - Сивик с D15B2 си върви съвсем прилично, но ти сам казваш че искаш нещо по-яко) - демек ще трябва да пипаш и по мотор, по електроника за да я направиш по-бърза, което за мен е ЛУДОСТ Пипнеш ли веднъж, по нещо кеото бачка безпроблемно - забрави то да се оправи ! Т.е. - нещо кеото работи и е ОК - не трябва да се бърничка. В такъв случай - рискуваш да го прее*беш
Аз лично бих направил така - ако искам нещо по-яко - бих продал старата и бих инвестирал пари в нещо ХЕМ по-ново (като възраст) и нещо по-яко. Но да си е серийно, а не някой неизвестен майстор, псевдо тунингатор и т.н. да се е учил и да си е оставил ръцете, защото - в много от случаите така става
Айде сполай ти - и каквото и да решиш да правиш - КЪСМЕТ Ти желая
PS: от къде си, ако не е тайна
| |
|
Лично мое мнение е, че на този мотор кой знае какъв тунинг НЕ можеш да правиш, просто НЕ си засужава усилията и парите.... а и парите с които разполагаш са недостатъчни за някакъв по-истински тунинг....
| |
Тема
|
Re: suvet za tuning
[re: !!!!!FROSTY]
|
|
Автор | A.bes (Нерегистриран) |
Публикувано | 07.10.03 22:07 |
|
blagodaria vi za suvetite kato se zamislia e po dobre da ne razvaliam zdrava kola .mi napravo moje li da smenia motora da mi kajete koi e nai moi6tniat deto stava bez niakakvi dopulnitelni prerabotki imam vuzmojnost da si kypa ot germania( putyvam 4esto do tam ) predpolagam 4e niama da e skup a koe 6te e nai dobroto maslo za skorostnata kytia nali triabva da e su6toto kato na dvg i postoianno si ia reja do 6-6500 a na kolko se smenia pri sportno karane
| |
|
Малко ще те разочаровам защото и аз съм си го мислил същия вариант, но ПАК не е на далавера....
Трябва ти освен двигателя и ел. инсталацията или по точно компютъра, освен това не знам как седи въпроса със скоростната кутия, съответно каретата и други неща по окачването....
Освен това, при внос на двигател плащаш 60% от митото за кола с такъв двигател (не съм сигурен дали беше такъв процента)... абе ПАК нема да влезеш в тея 2000 лв.
А иначе съм гледал обяви в mobile.de на CIVIC с двигател от INTEGRA
| |
|
Ако главата и блока са отделно не се плаща мито... Минават като части!
DOHC VTEC
| |
|
ТцЪ, плаща се мито на БЛОКА
| |
|
То ако беше така 1000 пъти да съм си вкарал двигател бе
| |
|
ама 20%.
80% са за купето.
UB40 !
| |
Тема
|
Re: Плаща се
[re: jamie]
|
|
Автор | A.BES (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.10.03 22:48 |
|
?v smisal kvo zna4i tva 20%,80%
| |
Тема
|
Проценти
[re: A.BES]
|
|
Автор |
jamie (Bad to the bone) |
Публикувано | 15.10.03 22:59 |
|
от митото за цялата кола.
UB40 !
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|