|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Недостатък ли е хидравличен съединител?
|
|
Автор |
Demon-ClubHonda (Wrestling Team) |
Публикувано | 12.09.03 10:45 |
|
Знаете ли как да разбера кога един хидравличен съединител е започнал да свършва преди да почне да боксува? Нормалния съединител се регулира и можеш да видиш, че си го натегнал доста и да разбереш, че е поизносен, а хидравличния? Това всъшност екстра ли е или недостатък?
Представете си на дълъг път се започне да боксува и се преебе, кажете как мога да си следя състоянието на съединитела?
Благодаря
| |
|
ami az nemoga sasem da ti svana vaprosa . az do sega sam imal/karal samo koli sas hidravlichen saedinitel, ta ne e kato da moga da napravia razlika. no ako pitash kak mojesh da razberesh koga saedinitelia ti e pred zaminavane, t.e. pred smiana, slagash na 3-ta skorost i vish dali mojesh da poteglish taka, ako kolata izgasne, znachi saedinitelia e o.k., ako kolata tragne, tova oznachava che skoro ste ti triaba nov saedinitel.
| |
Тема
|
Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?
[re: c23O]
|
|
Автор |
Demon-ClubHonda (Wrestling Team) |
Публикувано | 12.09.03 11:13 |
|
това ми беше въпроса, 10х
ако и някой друг знае нещо, нека напише
| |
Тема
|
Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?
[re: c23O]
|
|
Автор |
Stass (новак) |
Публикувано | 12.09.03 11:23 |
|
гледай сега как с Демон-а , излизаме от работа и тръгваме на 3-та:-)))
| |
|
Кой от вас не може да тръгне на 3-та ?!?!!?!!?!?!
Аз лично мога
Това означава ли, че не ми е наред съединителя ?!?!?!?
П.П.
Вярно, че хабя една туба бензин на тръгване от 3-та, но тръгвам
Fiat Bravo 2.0-20v
| |
Тема
|
Re: Добре де!!!
[re: |Kyky|]
|
|
Автор |
Stass (новак) |
Публикувано | 12.09.03 14:45 |
|
аз не съм пробвал но веднага щом свърша работа ще опитам. при мен обаче се чува едно много странно чукане когато натисна и после отпусна педала на съединителя- все едно закача някъде и после освобождава...абе май ще трябва спецялист да го гледа в крайна сметка. да не говорим че и ми се струва ,че нещо вдига много обороти пак не върви
| |
|
При мен, от време на време, май се обажда лагера на първичния вал, ама още е толкова тихо, че сигурно нещо си въобразявам
Иначе с колата на майка ми, един познат монтьор, още като я купихме тръгваше на 5-та да го е*а (само за проба, разбира се)
А съм виждал, как се тества съединител на BMW(предполагам, метода е универсален) - натискаш спирачката и едновременн с това се опитваш да потеглиш, ако изгасне рано - всичко е наред, ако превърта - то се чува, освен това оборотите растат!!!!
Fiat Bravo 2.0-20v
| |
|
Maj toazi metod e universalen samo ne znam dali ne se dyrpa ry4nata spira4ka
| |
Тема
|
Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?
[re: Demon-ClubHonda]
|
|
Автор | DJ Tymbi (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.09.03 17:19 |
|
Мисля че бъркаш понятията, няма хидравличен съединител като съединител, а има хидравлична помпа(помпи, те са две , долна и горна.....или пък горе е помпа, а долу е бутало...много спорен въпрос как се казва...но няма значение)та ако примерно ти е изпуснала гумичката на някое от буталцат5а , почва да тече и намалява течността в казанчето.....когато свърши течността започва да омеква педала на съединителя и не отделя добре в началото, а след това съвсем не отделя и започва да стържат скоростите като речеш да превключваш ...... Това означава че течността е свършила и има в системата въздух.......а това означава че трябва да се разглоби помпата(най често долната) и да се сменят гумичките на буталцето които представляват все едно са за спирачките ( барабанните имам в предвид)След като се сменят и се почисти цилиндърчето и буталцето се монтира на ск. кутия ако е долната и се сипва сп. течност в казанчето за ахидравликата на съединителя, вследствие се помпа с крак педала и се задържа в долно положение, след това се развива пробката за да изхвърли въздуха и после пак така докато се вдърви педала и започне да излиза само спир. течност от пробката.... даме все едно обезвъздушаваш спирачки......Иначе с хидравличен съединител е много по гот защото е по мек в целия ход на педала, по равномерно отпускаш педала и колата не тръгва с подскок....освен това ак овсичко е наред е по надежден от жилото, защото то се претърква след време и се къса а има случаи да скърца отвратително.....А това как можеш да провериш самия съединител дали е свършил е друго, мен ако питаш..... запали колата, дръпни ръчната и се опитай да тръгнеш на 2 или 3 предавка, дори и на 1......ако започне мотора да се тормози но не изгасне,то това означава че съединителя е заминал.....има друг вариант......да гледаш кога отделя,на какво положение по хода на педала отделя....ако е много горе, то това значи че е от него.......но това при условие че хидравликата ти е наред........
| |
Тема
|
Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?
[re: DJ Tymbi]
|
|
Автор | Vasko (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.09.03 23:51 |
|
a ako ti darzi ra4nata kolata niama da tragne-nali?
togava kakvo pravime?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|