Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 03:37 01.05.24 
Автомобили
   >> Honda
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Недостатък ли е хидравличен съединител?нови  
Автор Demon-ClubHonda (Wrestling Team)
Публикувано12.09.03 10:45



Знаете ли как да разбера кога един хидравличен съединител е започнал да свършва преди да почне да боксува? Нормалния съединител се регулира и можеш да видиш, че си го натегнал доста и да разбереш, че е поизносен, а хидравличния? Това всъшност екстра ли е или недостатък?
Представете си на дълъг път се започне да боксува и се преебе, кажете как мога да си следя състоянието на съединитела?
Благодаря



Тема Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?нови [re: Demon-ClubHonda]  
Автор c23O (Шоп)
Публикувано12.09.03 11:06



ami az nemoga sasem da ti svana vaprosa . az do sega sam imal/karal samo koli sas hidravlichen saedinitel, ta ne e kato da moga da napravia razlika. no ako pitash kak mojesh da razberesh koga saedinitelia ti e pred zaminavane, t.e. pred smiana, slagash na 3-ta skorost i vish dali mojesh da poteglish taka, ako kolata izgasne, znachi saedinitelia e o.k., ako kolata tragne, tova oznachava che skoro ste ti triaba nov saedinitel.



Тема Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?нови [re: c23O]  
Автор Demon-ClubHonda (Wrestling Team)
Публикувано12.09.03 11:13



това ми беше въпроса, 10х
ако и някой друг знае нещо, нека напише



Тема Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?нови [re: c23O]  
Автор Stass (новак)
Публикувано12.09.03 11:23



гледай сега как с Демон-а , излизаме от работа и тръгваме на 3-та:-)))



Тема Добре де!!!нови [re: Stass]  
Автор |Kyky| ()
Публикувано12.09.03 14:00



Кой от вас не може да тръгне на 3-та ?!?!!?!!?!?!
Аз лично мога
Това означава ли, че не ми е наред съединителя ?!?!?!?



П.П.
Вярно, че хабя една туба бензин на тръгване от 3-та, но тръгвам


Fiat Bravo 2.0-20v

Тема Re: Добре де!!!нови [re: |Kyky|]  
Автор Stass (новак)
Публикувано12.09.03 14:45



аз не съм пробвал но веднага щом свърша работа ще опитам. при мен обаче се чува едно много странно чукане когато натисна и после отпусна педала на съединителя- все едно закача някъде и после освобождава...абе май ще трябва спецялист да го гледа в крайна сметка. да не говорим че и ми се струва ,че нещо вдига много обороти пак не върви



Тема Е*а ли го!!!нови [re: Stass]  
Автор |Kyky| ()
Публикувано12.09.03 15:28



При мен, от време на време, май се обажда лагера на първичния вал, ама още е толкова тихо, че сигурно нещо си въобразявам
Иначе с колата на майка ми, един познат монтьор, още като я купихме тръгваше на 5-та да го е*а (само за проба, разбира се)

А съм виждал, как се тества съединител на BMW(предполагам, метода е универсален) - натискаш спирачката и едновременн с това се опитваш да потеглиш, ако изгасне рано - всичко е наред, ако превърта - то се чува, освен това оборотите растат!!!!


Fiat Bravo 2.0-20v

Тема Re: Е*а ли го!!! [re: |Kyky|]  
Автор !!!!!FROSTY (неОпознат)
Публикувано12.09.03 17:13



Maj toazi metod e universalen samo ne znam dali ne se dyrpa ry4nata spira4ka



Тема Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?нови [re: Demon-ClubHonda]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано12.09.03 17:19



Мисля че бъркаш понятията, няма хидравличен съединител като съединител, а има хидравлична помпа(помпи, те са две , долна и горна.....или пък горе е помпа, а долу е бутало...много спорен въпрос как се казва...но няма значение)та ако примерно ти е изпуснала гумичката на някое от буталцат5а , почва да тече и намалява течността в казанчето.....когато свърши течността започва да омеква педала на съединителя и не отделя добре в началото, а след това съвсем не отделя и започва да стържат скоростите като речеш да превключваш ...... Това означава че течността е свършила и има в системата въздух.......а това означава че трябва да се разглоби помпата(най често долната) и да се сменят гумичките на буталцето които представляват все едно са за спирачките ( барабанните имам в предвид)След като се сменят и се почисти цилиндърчето и буталцето се монтира на ск. кутия ако е долната и се сипва сп. течност в казанчето за ахидравликата на съединителя, вследствие се помпа с крак педала и се задържа в долно положение, след това се развива пробката за да изхвърли въздуха и после пак така докато се вдърви педала и започне да излиза само спир. течност от пробката.... даме все едно обезвъздушаваш спирачки......Иначе с хидравличен съединител е много по гот защото е по мек в целия ход на педала, по равномерно отпускаш педала и колата не тръгва с подскок....освен това ак овсичко е наред е по надежден от жилото, защото то се претърква след време и се къса а има случаи да скърца отвратително.....А това как можеш да провериш самия съединител дали е свършил е друго, мен ако питаш..... запали колата, дръпни ръчната и се опитай да тръгнеш на 2 или 3 предавка, дори и на 1......ако започне мотора да се тормози но не изгасне,то това означава че съединителя е заминал.....има друг вариант......да гледаш кога отделя,на какво положение по хода на педала отделя....ако е много горе, то това значи че е от него.......но това при условие че хидравликата ти е наред........



Тема Re: Недостатък ли е хидравличен съединител?нови [re: DJ Tymbi]  
АвторVasko (Нерегистриран)
Публикувано12.09.03 23:51



a ako ti darzi ra4nata kolata niama da tragne-nali?

togava kakvo pravime?




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.