Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:16 12.07.25 
Автомобили
   >> Honda
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Я кажете според вас гаста по какав начин развлянови  
АвторQuestion (Нерегистриран)
Публикувано01.09.03 11:02



двигатиля защото в Клуб АГУ казват дори обратното (че гаста е добре за двигателя)



Тема Не самата газ !нови [re: Question]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано01.09.03 11:59



Некадърниците дето я слагат.
1. Дупчат по карбуратора.
2. Не слагат предпазна клапа и загива дебитомера.
3. Не регулират добре сместа (гьотере) -почва да киха.
4. Не променят предварението на запалването (а газта е 110 октана).

UB40 !



Тема Re: Я кажете според вас гаста по какав начин развлянови [re: Question]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано01.09.03 12:16



Здравейте колеги, тук съм вече, поприключих с командировките......
На въпроса - за двигателя газта е безопасна, тя не може да повреди мотора по такъв начин, за да блокира или да прецака сегменти или буталата нещо......при изгарянето на гаЗТА НЕ СЕ ОТДЕЛЯТ вредните за мотора и околната среда механични и химични компоненти, които зацапват маслото, и затова мотора е по чист, при изгарянето на газта се от деля само водни пари и нищожно количество други пари, тъй като нашата газ е LPG, т.е. произхода й е от петролни продукти, а не природна газ....някой ще каже че е още по вредно, защото се отделяло водни пари в мотора.......нищо подобно, защото в цилиндрите температурата е над 600-800 градуса и вода не може да има, тя се образува чак като излезне в ауспуха,тогава се образува водата, и затова и капе от гърнето, т.е. кондензира се.....
С други думи, газта пази мотора а не го уврежда, не случайно кола, карана на газ има по бистро и по запазено масло от на други коли които не са какрани на газ.......но това е само по мотора.....т.е. износването е по малко,защото маслото има по добри показатели и за по дълго време.......
Но проблемите идват от труги места, те са много ,но има два основни проблема......първия е свързан с инжекциона.....ако е такАВА<ЗАЩОТО ако го караш на газ,това означава че инжекциона не работи, а това води най често до запушването на инжекторите,защото те са много капризни части на системата, както знаеш, бензините в БГ не са много качествени и ако не работят тия инжектори всеки ден те клеасват и се запушват, ефектът се засилва още повече когато тези ижектори не работят( през тях не минава бензин) и са загряти,тъй като мотора работи с друго гориво,минаващо през различен път......Ето защо инжекционите не са подходящи за газови уредби, с изключение на най новите газови у-би, каде газта влиза в цилиндрите в течно състояние и през инжекторите за бензин, без да се изпарява в отделен изпарител......само че такава газ. урадба бих си я сложил само ако съм голям природозащитник или нещо такова, защото от икономическа гледна точка автомобила се оскъпява прекалено, тези газови струват около 5000 лв. дори и повече......
Другия проблем произхожда от неправилна ексспоатация и немърливост спрямо нея.....основен проблем при това е че ако дефектира изпарителя почва да надува газ в охл. система, или пък течове по маркучите за антифриза, или недостатъчно антифриз в охлад. система и по този начин изпаритееля замръзва а от тук и мембраните му се вдървяват и не работят правилно, теч на газ по тръбичките и др.Това се основните проблеми които може да има един автомобил, има и други но те са второстепенни....
Така че за газ най добре е кола с карбуратор или моноинжекция и то не всички моноижекции стават за газ......



Тема Re: Я кажете според вас гаста по какав начин развлянови [re: DJ Tymbi]  
Автор Maйнa 6-тa reн. (Honda forever)
Публикувано01.09.03 16:51



почти няма с какво да допълня ди-джея,много години съм карал на газ,но ако имате японска кола до1600сс, мисля че не си струва да слагате, ако е с по-голяма кубатура,или каква да е европейска-тогава да, едва тогава разликата в цената на пробега ще е по-голяма от цената на проблемите покрай газта



Тема А като ми писне газовата уретба лесно ли мога данови [re: Question]  
АвторQuestion (Нерегистриран)
Публикувано01.09.03 18:00



я изхварля "?:)



Тема Re: Я кажете според вас гаста по какав начин развлянови [re: Question]  
Автор TYPE-R (lud fen)
Публикувано01.09.03 18:09



ikonomijata za edna godina ne pokriva remontite.ne se zanimavaj s gluposti



Тема Значи основните проблеми при гаста идватнови [re: Question]  
АвторQuestion (Нерегистриран)
Публикувано01.09.03 20:47



НЕПРАВИЛНА инсталация и употреба на газовата уредба ?

TYPE - R ?
1)можеш ли да ми кажеш поради какви сображения таксиджите ползват АГУ ?

2)и според теб ако намеря нкой който да сложи добре уредбата и след това полагам достатъчни грижи и наблудения дали всичко е ok по нея ?

3)би ли имало смисал да иа ползвам ?:)

4)явно имаш никякви предрасъдаци относно агу ще ги споделиш ли ?:)



Тема Re: Значи основните проблеми при гаста идватнови [re: Question]  
Автор Maйнa 6-тa reн. (Honda forever)
Публикувано01.09.03 21:09



мисля, че ти отговорихме
1-каква кола караш???
2-въртиш ли 3000км градско на месец,та питаш за таксиджиите???
3-защо не се регистрираш???
4-нали не си рекламен агент на агу и ни почваш издалече???




Тема Re: Значи основните проблеми при гаста идватнови [re: Question]  
Автор w1zz4rd (HONDA MANIAK)
Публикувано01.09.03 23:08



Batka .. bakshishite slagat .. gazovi uredbi shtoto karat po cql den i si izbivat parite po toq na4in ... + tova na tqh neim trqbva uskorenie skorost i e takiva . te iskat prosto kolata da varvi vazmojno nai eftino abre boklu4eta s edna duma



Тема Re: Я кажете според вас гаста по какав начин развлянови [re: Maйнa 6-тa reн.]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано02.09.03 11:36



Да, точно така, то ако е японска колата и е с малка кубатура, по добре изобщо да не слагате газ, те харчат много малко......всеки ще каже "ами защо, тъкмо, защо да давам пари за 7 литра бензин, като мога да дам пари за 8 литра газ......разликата е е около 5 лв. на 100 км....." да, ама не, защото тия 5 лв. после ще ги дадеш по сервизите да ти регулират оборотите примерно, или пък за пререгистриране на газовата бутилка в инспакцията по технически надзор.......И така колкото повече км навърташ, толкова по зле става.....Виж ако колата ти е с 2.5 3.0 литров мотор 6 цилиндров или 8, то тогава си струва да бутнеш газова уредба, защото разликата няма да е 5 лв, а 10-15 лв......тогава си струва......
Моята кола е Галант , 2.0литров мотор и харчи на бензин 10 градско и 7л. извънградско при 120-140 км./ч. тавана който ми е давала някога е 8.6л./100км. при 210км/ч. ,е ,тогава защо трябва да слагам газ....Като имайте на предвид че Галанта не е от най икономичните коли.......





Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.