Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:20 04.11.25 
Автомобили
   >> Honda
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Мамка му !нови  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано14.06.03 22:51



Смених масло в скоростната кутия на Джаза и бях много доволен от резултата.
Тръгнах да сменям предни накладки - баси кура ям !
Не мога да избутам достатъчно цилиндъра за да вкарам новите накладки ! Как ли не го мъчих, ВД40 влезе в употреба - не и не ! Какво по дяволите става - позапекъл ли е или има нещо което не знам ? Приятели викат - да съм изпуснел от щуцера спирачна течност. Хубаво ама доста ме съмнява това да е начина.

UB40 !



Тема Re: Мамка му !нови [re: jamie]  
Автор PARADOX_sf (ентусиаст)
Публикувано14.06.03 23:33



Ами пробвай!
Питай и омбрето...
В какво се изразява ефекта след като смени маслото в скоростите?

VTEC POWER


Тема Ефектанови [re: PARADOX_sf]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано15.06.03 00:16



е изчезване на шумове и в още по-гладко превключване на предавките.
Като Хондовите скорости втори няма !

UB40 !



Тема Re: Мамка му !нови [re: jamie]  
Автор PeGaz (член)
Публикувано15.06.03 01:35



Пробва ли по стария метод:
Един помпи на педала , а ти отвън с една щангичка връщаш буталцето и така н-пъти , малко по малко, докато влезат накладките



Тема Re: Мамка му !нови [re: jamie]  
Автор c23O (KECTEH)
Публикувано15.06.03 05:43



prednoto butalo bi triabvalo da e lesno, s gelemi vodoprovodni klesti bi triabvalo da se stisnat, no ako ne stava, ima edni rachni mengemenca, na vint, stiah niama nachin da ne pribere butalceto. vij, zadnite sa druga istoria, tam dokato pribirash butalceto triabva i da se varti v sastoto vreme, inache i da se skasash niama da go priberesh. ne znam kav ti e modela, pak i ne e kat da sam zapoznat koi znae kolko s hondi, no vij sluchaino i prednite ti butala da ne sa ot tez vartiastite, ako sa, ste imat po sredata edna reska na butaloto, deto da zavresh instrumenta za vartene(predstavi si glavata na vint)



Тема Не, не санови [re: c23O]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано15.06.03 13:02



от въртящите.
Тази сутрин си купих скобата ама и с нея не ще !
Подозирам яко проблеми със спирачни маркучета и спирачно цилиндърче. Свалих целия спирачен апарат но пак не успях да прибера буталцето, дори с винтовата скоба. Струва ми се също че имам пробив по една от късите метални тръбички - овлажнила се е и ако случайно не съм разлял нещо отгоре и значи е пробила. Дошло им е времето и това си е.....
Може буталцето и да оцелее, ще го накисна в нафта да отпусне. Тогава ще му купя само ново маншонче. Но спирачни тръбички ще сменя, както и спирачната течност - цялата.

UB40 !



Тема Добавка:нови [re: c23O]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано15.06.03 13:05



Буталцето има ход, но е много малък. Мога да вкарам едната накладка и диска, в никакъв случай двете !

UB40 !



Тема Re: Добавка: [re: jamie]  
Автор c23O (KECTEH)
Публикувано15.06.03 21:34



mi vij ako naftata pomogne, zvuchi dobra ideia, vapreki che az nebiah cuval za nafta, triabva da ima i drubi nesta prtiv rajda. a tova che triabva da smeniash trabichkite zvuchi dosta gadno, ste bade baia zor, te sigrno sa baia rajdiasali, nadiavam se da sa pone niakoi na odobno miasto.



Тема Търсих части.нови [re: c23O]  
Автор jamie (Bad to the bone)
Публикувано16.06.03 17:06



15 лв е ремонтен комплект за 1 колело - ще сменя и двете.
Демонтажа е лесен.

UB40 !



Тема Re: Търсих части.нови [re: jamie]  
АвторDJ tymbi (Нерегистриран)
Публикувано17.06.03 14:53



Аха, толкова е, 15 лв. от едната страна.......ремонта не е чак толкова лесен, защото трябва да имаш.......три ръцеПоне на мен толкова ми трябваха......свалянето е лесно, сваляш буталцето, махаш маншона и оринга,почистваш хубаво....тук трябва да отбележа че може самото буталце от горния край(там каде стои най дълго време отвън )да е ръжджасало и никела да е паднал......и затова да не можеш да върнеш буталцето до края,нищо че го пази маншона........тогава е лошо,защото трябва или ново ако не може да се полира, или да пилиш всеки път накладките при смяната им......или пък така да го замериш колко е ръждата надолу по него, за да видиш дали няма да прецакаш оринга при едно евентуално връщане на цил-ра до края.......
Трябва да почистиш и самия спир. апарат, там каде седи металната скоба дето държи маншона да не излиза......обаче идва и монтажа, който преди да сложиш буталцето трябва да сложиш маншона,а това ще ти пречи да сложиш буталцето, защото то трябва да мине през маншона(поне така беше и на двете ми коли,, Галант и Блубърда) и тук става големия майтап......




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.