Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:56 18.05.24 
Автомобили
   >> Honda
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема japoncite bili kopirali - He,he,heнови  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано12.09.02 14:35



Вчера споряхме с един приятел лют привърженик на френските автомобили за това, дали японците още копирали технологии от европейците. Та като почнахме, та стигнахме чак до втората световна война......... че японците тогава са копирали спор няма. но в днешно време да кажеш че копират...... взучи просто много тъпо.
Та моето мнение е, че японците отдавна са спрели да надникват "оттатък" просто защото в днешно време фирмите производители толкова ренливо си пазят технологиите, че няма докаде......освен това японците отодавна си имат техни разработки, които надминават европейските с години напред. Та нали Хонда създаде в далечната 1979 година първото устройство за принудително пълнене или така нареченото ТУРБО компресор. Пак Хонда създаде технологията за променливо газоразпределение или VTEC технологията. Пак Хонда създаде и окачването тип "Чупеща ключица" което направи болидите от Ф1 неимоверно по стабилни от конкуренцията тогава.Та нали Мицубиши първа създаде GDI технологията.Има още много, много технологии които са дело на японците, и които в днешно време световното автомобилостроене се радва на тези технологии.
Та не виждам в какво ги упрекват тези хора от страната на изгряващото слънце.......А пък за това че в днешно време техните автомобили са по качествени от тези на европейците,то за това също спор няма......това го мислят само хората които са чували нещо от миналото,но никога не са имали контакт с тези автомобили сега.



Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,heнови [re: DJ Tymbi]  
Автор HlTMAN (The Darksoul)
Публикувано12.09.02 15:55



hihihih obicham humor-a, no tova za turboto triabva da vleze v Knigata na nai-velikite gluposti

1979 godina vikash znachi .. hmm .. HONDA - da 1979, no :

http://www.kbb-turbo.de/Englisch/e_history.htm

Diesel turbos - 1934 start of the development of uncooled exhaust-gas turbochargers for Diesel engines

Saab 99 Turbo. Saab's first turbocharger application was the acclaimed
1977 Saab 99 Turbo. It proved that extra power and low-end ..

Turbocharging was first introduced to production car by GM in the early 60s, using in Chevrolet Corvair.

The first “practical” turbocharged road car eventually appeared in 1975, that’s the Porsche 911 Turbo 3.0.


Mislia che poveche raziasnenia ne ti triabvat za turbochargers .. mene me murzi da tursia poveche .. BTW 1979 HONDA puskat purvia mozhe bi Japan Turbo-kit .. a ne turbocharger .. purvata seriina kola s turbo e SAAB

WWell BE COOL

Редактирано от HlTMAN на 12.09.02 15:58.



Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,heнови [re: HlTMAN]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано12.09.02 16:08



Е, за турбото може би съм преувеличил, но в Формула1 не беше ли Хонда първата, която използваше турбо?
Но като цяло не можеш да отречеш заслугата на японците в свет-то автомобилостроене.....



Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,heнови [re: DJ Tymbi]  
Автор Cherepaha ()
Публикувано12.09.02 16:52



Пак бъркаш. Рено бяха първите във Ф1 със Турбо.





Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,heнови [re: DJ Tymbi]  
АвторDunlop (Нерегистриран)
Публикувано12.09.02 16:58



Obsto vzeto veche njama smisyl da se govori zle za kopiraneto. Vseki kopira ot vseki drug kogato i kakto mozhe. I tova e dobre, zashtoto se kopirat neshta, koito sa dokazali, predimstvoto si i taka vsichki karame po-dobri koli. Bratjata japonci mozhe da ne sa se zapisali kato pyrvi v dadena tehnologija (Renault imashe turbo v F1 predi Honda da se pojavi tam), no zatova pyk gi pravjat dobre.

Az bih se trevozhil, che Honda ili Toyota sa kopirali neshto ot Mercedes-Benz samo ako sym vlozhil dosta milioni v akcii na DaymlerChrysler. Inache kakvo po-dobro ot tova Acurata ili Lexusa da prilichat na S-class na vynshen vid i dori da sa po-nadezhdni?



Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,heнови [re: Dunlop]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано13.09.02 11:41



Moze bi ti si naj blizo do moiata misyl. Ne znam za turboto, no kogato Honda slozi turbo na bolidite si ot F1, mislia 4e te biaha dosta dylgo vreme na vyrha, i togava gi zabraniha, a i drugi takiva ustrojstva za prinuditelno vkarawane na vyzduh i dr. Osven tova 4etah niakade za tova, koi kompanii sa doprinesli naj mnogo za svetovnoto avtomobilostroene, i si spomniam 4e Honda beshe na 3 ili 4 miasto po tehnologii. A i ne samo te, a oshte 2 iaponski kompanii biaha v 4elnata desetka.
Oswen towa az twyrdia 4e japonskite koli sa po ka4estweni ot Eu konkurenciata.Ako gresha poprawete me, no s fakti. Edin primer:
Az imam v momenta Mitsubishi Galant , a sluzebnata mi e WV Passat, ii dwete sa na edni i syshti godini,(88-90 godina, w polza na Passata) i dwete sa po4ti na edni i syshti km, s edni i syshti kubaturi na motorite, EFI . taka, no :
1. dryzkite na vratite na Passata zajazdat i ne mogat da se otvoriat, zashto- ami zashtoto pri tiah ima edin shtift kojto s towa dyrpane na vratata toj se 4upi, ili dupkata na lamarinata se razshiriawa i toj izliza. Towa e 4esto sreshtan problem na Passatite tazi godini.Galanta ima podobni dryzki i pri tiah niama problem.
2. Tabloto e otwratitelno- s tia diodi za maslo, miga4i i t.n. prosto da se smeesh. Osven tova vsi4ko e ot gadnata plastmasa, kade na tezi godini se razdrynkwa zdravo. Kapaci padat, dzabki drynkat i t.n. Na kolkoto passata da sym se vozil e vse syshtoto.
3. Po vyrvene- syshto Galanta e po dobyr, edinstweno pasata go prevyzhozda m/u 90 i 130 km/h. Predi tazi granica i sled tazi, Galanta e po dobyr , a e s po malko kone 109k.s. na 115 k.s. v polza na pasata. i dvata vdigat ednakvi km. ( po kilometrazi - pasata, po4ti 205km/h,a Galanta- 210km./h.)
4. Passata har4i pove4e ot Galant-a, a sa s ednakvi kubaturi.
5. Galanta e po udoben, Passata e malko po shirok, no tova ne go pravi po udoben.
I mnogo drugi neshta, koito na pryv pogled sa nezna4imi, no........ ne e taka.




Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,heнови [re: DJ Tymbi]  
Автор Beeblebrox (Zeyphod)
Публикувано13.09.02 20:16



Че японските коли са по-качествени (в смисъл надеждни) от европейските, е безспорно и всички статистики го потвърждават. И не само това, ами и че разликата бавно, но сигурно расте всяка следваща година. Само хора, които живеят със спомени от детството си могат да говорят иначе.
Че се копира или краде - аз по-скоро твърдя, че има общи тенденции в автомобилостроенето, които се следват от всички производители. Ненужна дребнавост е да се говори за "крадене", защото всеки гледа от всички други. Подобни приказки се чуват от хардкор фенове, предимно на най-прочутата в миналото марка автомобили. Най ме развесели някаква статийка, публикувана във форума наскоро от някакво руско списания - колко някъв Лексъс приличал на някъв Мерцедес и как в Европа знаели кое е истинско и други подобни снобски простотии. А ставаше въпрососновно за формата на предните фарове. Е, и на мен това лято, като си бях в БГ, ми направи впечатление колко предните фарове на някои нови модели Пежо удивително напомнят на фаровете на моя Интрепид, но не бих се решил да използвам думата "кражба".
Кво да правиш, всеки предпочита да слуша хвалби за това, което има. Пък в Европа имат май почти само европейски коли.



Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,heнови [re: DJ Tymbi]  
Автор Jp (член)
Публикувано13.09.02 21:16



E to 4e vzemat (osobenno predi godini) idei ot drugi proizvoditeli ne e taina. Industrialnia im spionaz e na nivo Samo4e kriticite izpuskat edna vazna podrobnost. A imenno 4e dori edna ideia da e zaimstvana ot niakade to tia e dorazvita,usavarsenstvana i v pove4eto slu4ai dori e po-dobra ot originala.
Tova 4e niakoia kola prili4ala na druga e naive4e zaradi modata i aerodinami4nia tunel. Zakonite na aerodinamikata sa edni i sasti i za Japonci i za europeici...



Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,he [re: Jp]  
АвторR11man (Нерегистриран)
Публикувано16.09.02 14:31



За качеството на японските автомобили спор няма.Те са царе на прецизната изработка и качествените материали.Идеи купуват, но в днешно време всеки го прави.До преди десетина години в Германия употребяваните японски коли бяха на безценица, ама вече не е така.Дори може да се каже , че много по-бавно се обезценяват от "признати" европейски лидери.А това означава само едно - по-добри са.Едно единствено нещо не ми харесва в японските коли, но то не ми променя мнението за тях - това е пестеливостта на материалите.Ако един детайл по изчисления трябва да е с минимална дебелина примерно 2.5 мм то японците го правят точно толкова , нито десета повече.Вярно, използват качествени материали, но все пак предпочитам да знам , че производителя малко се е презапасил. Това си има недостатъци-напр. по-голяма маса, цена и т.н. но аз лично харесвам масивните коли.За мен S-класата на Мерцедес е еталон, въпреки че по-малките им двигатели не са толкова успешни.Ако проблема с частите за японските коли в България го нямаше, със сигурност много повече хора биха ги предпочели.



Тема Re: japoncite bili kopirali - He,he,heнови [re: R11man]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано16.09.02 16:38



Да, така е, части няма.Но за европейските пък има, но е пълно с ментета.... - още по зле..... Аз предпочитам да ми доставят за една седмица една оригинална част, отколкото да я имам веднага но тя да е менте.......имам много богат опит в ментетата. С моето Ренде, мани мани......трагедията беше голяма.
Така също и за японските коли има "ментета". Всъщност те не са ментета, а са произведени в Тайван, но под контрола на съответната фирма производител на автомобили.




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.