|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Въпрос към Spidercho
|
|
Автор | Heзнaйko (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.11.01 01:28 |
|
Драги Spidercho,
пише ти един познат от недалечното минало(ако си спомняш бяхме кореспондирали преди около 3-4 месеца).Аз живея в чужбина и ти бях казал тогава че наскоро си купих една Хонда-Сивик,модел 1991г.,седан 1.5.,инжекцион.
Много съм доволен от колата,ти беше прав-много е надежна,но имам един малък проблем,за който искам твоето мнение(Това което ще ти кажа може и да не е нещо сериозно но съм длъжен да те попитам).
Значи в повечето случаи когато тръгна за някъде без двигателя да съм изчакал да се загрее достатъчно(имам предвид предимно 1-ва скорост,но и понякога рядко 2-ра)и без да натискам много газта-т.е. 1500 до 2000 оборота-се получава следното поведение на автомобила и то предимно на нанадолнище(нещо като чели колата не търпи засилване по нанадолнището на 1-ва или на 2-ра,а иска 3-та):::
При тази ситуация колата почва да ме клати напред-назад(нещо като начинаещите шофиори,които не използват все още добре газта и амбриажа)и за да излезна от тази ситуация просто натискам повечко газта или-когато е нанадолнище включвам директно на 3-та и поведението на двигателя се нормализира.Бих искал да те попитам на какво се дължи това?Има някакъв проблем в инжекциона ли,в отцепването на амбриажа ли или в това че газта на моя автомобил има голям луфт???
А може и това да е естествено за 16V двигатели,понеже до тази Хонда съм карал други японски но с 8V.
Много бих се радвал ако можеш да ми помогнеш!!!!!
Твой приятел Незнайко!!!!
| |
|
Здравей Незнайко
Радвам се, че си доволен от Honda-та ти. За съжаление не мога да кажа нещо повече за проблема ти, от отговорите, които си получил в клуб Audi.
Искрено се надявам скоро да намериш разрешение!
(__\=OOOO= /__)
Vorsprung durch Technik
Ех, тези клубове !!!
| |
Тема
|
Извини ме за намесата !
[re: Heзнaйko]
|
|
Автор |
jamie (влюбен) |
Публикувано | 14.11.01 13:55 |
|
Погледни как е окачен двигателя - дали има отгоре къс лост с гумен тампон ? Огледай тампона. Между другото двигателите са доста оборотни и 2000 оборота са си понякога доста малко :-)) Дефакто ти си използвал 2-ра като спираща предавка по нанадолнището .... ако смукача ти е бил отворен(изтеглен) - проблема би трябвало да се оправи :-)))
На самотен остров
ще те намеря...
| |
Тема
|
Re: Извини ме за намесата !
[re: jamie]
|
|
Автор | Heзнaйko (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.11.01 01:09 |
|
Ама приятелю,аз нямам смукач.Моята кола е с катализатор и инжекцион.....................................................!!!
| |
Тема
|
sparks
[re: Heзнaйko]
|
|
Автор | Vik (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.11.01 13:00 |
|
Imash smukach no ti e avtomatichen- ne go vijdash okolo sebe si...no si mislia da te posavetvam da si vidish sveshtite -dali imash dobra iskra... i tokopodavane ot delkoto... ako imash takova
Vik
| |
Тема
|
Re: sparks
[re: Vik]
|
|
Автор | Heзнaйko (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.11.01 23:16 |
|
Мерси много Вик!!!!!
| |
|
Не мисля че са свещи - не се връзва с това че проблемите му са ПО НАНАДОЛНИЩЕ !!! Според мен всичко се дължи на студения двигател - виж дали не може да се регулира автоматичния смукач ?
На самотен остров
ще те намеря...
| |
Тема
|
Re: sparks
[re: Heзнaйko]
|
|
Автор | Vik (Нерегистриран) |
Публикувано | 19.11.01 15:46 |
|
...mnogo chesto prekusvaneto na cara e svurzano s tokovete...ako e imalo izrichno intervencia po dvigatelia i e pipnat ili zakachen smukacha kolata pochva da se davi zashtoto poema poveche gorivo.. i estestveno ako zabvelejish che kolata ti harchi poveche znachi Jamie moje da se okaje prav... a inache sveshtite i delkoto...kakto i paleca triabva da ti gi pogledne spec...tam neshtata sa po-slojni i samo chovek s opit moje da ti pomogne
Vik
| |
Тема
|
Re: sparks
[re: Vik]
|
|
Автор | Heзнaйko (Нерегистриран) |
Публикувано | 23.12.01 00:31 |
|
Мисля че открих донякъде отговора на въпроса но не знам причината.
Значи какво установих сега през зимата.Седя си аз в колата и я държа запалена защото съм пуснал и парното.Гледам оборотомера(колата е достигнала вече нормална температура на двигателя) и виждам че всичко е нормално-стрелката даже и не смее да се подвижи от 500 оборота (всичко до тук е напълно нормално). Въпреки че от много време колата не ми е правила гореспоменатите "номера" реших да си направя редица експерименти с газта така както си седя в колата на нулева скорост.Значи когато понатиснах газта до към 1500 об. и си запазих крака неподвижен видях че стрелката почва да "танцува"макар и бавно.А на по-горните обороти вече се нормализира и престава да играе.
И стигнах до извода - без да съм спец.- че този "симптом" е свързан с гореописаното от мен поведение на колата.Не може да ми излезе от ъкъла, че има някаква връзка.
Нека поясня че още не съм сменял кабелите и капачката,щото престана да ми го прави тоз проблем или ако го прави е изключително рядко(когато озорвам колата на градско движение-все на 1-ва и втора и най-вече при "спри-тръгни",
а не както си мислех аз в началото че е само от студения двигател........
Това е...........
Чакам вашите съвети
| |
|
първо инжекциона няма смукач.........и въобще допълнителна система за обогатяване на горивото т.нар. смукач........според мен вероятна причина за придърпването са зацапани контакти на датчика за положението на дроселовата клапа..........нямам впечатления от японските коли но 500 оборота на празен ход не са ли малко ..........почти на всички коли оборотите на празен ход са между 750и 1000..........
незабележим
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|