|
Тема
|
Проблем с непроведен разговор
|
|
Автор |
ivz (любопитен) |
Публикувано | 28.08.13 14:31 |
|
Няма да споменавам доставчика, защото не е редно, но казусът е следният (дано не повтарям вече зададен въпрос):
Получавам фактура, в която ми е начислен разговор в продължение на 1:00:24 (1 час и 24 секунди). Цената - над 10 лв. Проблемът е, че аз нямам това повикване в моите "Набрани номера", а отсрещната страна няма запис в списъка на "Неприети повиквания". Отсрещната страна няма гласова поща, а телефонът ми прави пренабиране, ако не успее да се свърже с търсения абонат.
Възможно ли (някак) да съм започнал да търся другия, той да не е взел телефона си (поради което не ми е отговорил и не е прекъснал/отказал повикването ми), а аз да съм останал да го пренабирам (без да забележа), докато доставчикът не е решил в един момент да прекъсне (може би автоматично) опитите?
И ако е възможно (при това без следа нито в моя, нито в отсрещния телефон), редно ли е за това да ми се вземат пари?
He has Van Gogh's ear for music.
Billy WilderРедактирано от ivz на 28.08.13 14:36.
| |
Тема
|
Re: Проблем с непроведен разговор
[re: ivz]
|
|
Автор |
Чo :) (търси Дипл. раб) |
Публикувано | 07.09.13 18:04 |
|
Всеки разговор се прекъсва от операторите като мине един час (именно заради подобни "обаждания").
На отрещния телефон, разговора трябва да е в "Приети повиквания", а не в "Неприети повиквания".
"Гласова поща" няма как да е, защото тя е ограничена до 30-60 секудни.
Дори и автоматично да пренабира телефона ти, все по някое време отрещния трябва да е вдигнал и да не е затворил (докато оператора е прекъснал разговора след час).
| |
|
|
|
|