| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Проблем с непроведен разговор
 | 
 
 |  
| Автор | 
ivz (любопитен) |  
| Публикувано | 28.08.13 14:31 |  
             |  
           | 
            
           
  Няма да споменавам доставчика, защото не е редно, но казусът е следният (дано не повтарям вече зададен въпрос):
 Получавам фактура, в която ми е начислен разговор в продължение на 1:00:24 (1 час и 24 секунди). Цената - над 10 лв. Проблемът е, че аз нямам това повикване в моите "Набрани номера", а отсрещната страна няма запис в списъка на "Неприети повиквания". Отсрещната страна няма гласова поща, а телефонът ми прави пренабиране, ако не успее да се свърже с търсения абонат.
 Възможно ли (някак) да съм започнал да търся другия, той да не е взел телефона си (поради което не ми е отговорил и не е прекъснал/отказал повикването ми), а аз да съм останал да го пренабирам (без да забележа), докато доставчикът не е решил в един момент да прекъсне (може би автоматично) опитите?
 И ако е възможно (при това без следа нито в моя, нито в отсрещния телефон), редно ли е за това да ми се вземат пари?
 
 He has Van Gogh's ear for music. 
 
 Billy WilderРедактирано от ivz на 28.08.13 14:36. 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Проблем с непроведен разговор 
[re: ivz]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Чo :)  (търси Дипл. раб) |  
| Публикувано | 07.09.13 18:04 |  
             |  
           | 
            
           
  Всеки разговор се прекъсва от операторите като мине един час (именно заради подобни "обаждания").
 На отрещния телефон, разговора трябва да е в "Приети повиквания", а не в "Неприети повиквания".
 "Гласова поща" няма как да е, защото тя е ограничена до 30-60 секудни.
 Дори и автоматично да пренабира телефона ти, все по някое време отрещния трябва да е вдигнал и да не е затворил (докато оператора е прекъснал разговора след час).
   
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |