Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 00:54 17.07.25 
Мобилни комуникации
   >> GSM
*Кратък преглед

Тема Проблем с Li-Ion батерия  
Автор тyчo чyчo (издръжлив)
Публикувано05.11.01 11:38



Преди около две седмици си купих Li-Ion батерия за Nokia 8810 от Илиенци за скромната сума от 35 лв. Предполагах, че може и да имам проблеми с такава батерия, но поради финансови съображения се спрях именно на нея. В началото всичко беше ОК, заредих я според препоръките на специалистите, функционираше идеално докато на четвъртия ден, след като индикацията показваше две отделения изведнъж показа, че батерията е пълна. Така издържа още ден и половина без зареждане и изведнъж телефона изключи. При опита ми да заредя обаче,на дисплея се изписа Not charging. Многократно опитвах да включа адаптора и най- накрая започна да зарежда. При следващият ми опит за зареждане след няколко дни се получи същата ситуация- същата индикация на дисплея, която показваше, че батерията е пълна, отново Not charging при опита ми за зареждане и т. н. При многократните ми опити успях и заредих батерията, но сега не успявам. Предполагам, че чипа за изключване на зарядното, който е в батерията е повреден и за това индикира пълен заряд. Моля посъветвайте ме какво да направя- не мога да дам 75-100 лв. за нова батерия, а не искам да сменя и телефона. Дали може да се ремонтира ?!



Тема Re: Проблем с Li-Ion батериянови [re: тyчo чyчo]  
Авторчyчo мyчo (Нерегистриран)
Публикувано05.11.01 12:23



Не твърдя че разбирам много от това, но все поназнайвам нещичко. Опитай се да зареждаш батерията преди телефона да се самоизключи. По принцип тези батерии малко трудно започват да зареждат, ако в тях не е останал поне малко ток. И още - винаги когато я зареждаш я изчаквай да се зареди до край, т.е. докато индикатора за батерията престане да индикира зареждане.

Ако все пак се наложи отново да си сменяш батерията - гледай на нея да пише че е произведена в Чехия. За твоя модел телефони чешките батерии дават най-добри показатели.



Тема Re: Проблем с Li-Ion батериянови [re: тyчo чyчo]  
Автор TCP/lP ()
Публикувано05.11.01 13:24



Всичко е от батерията.......
Аз имам 8210 и предната ми батерия изгори 2 зарядни защото именно този чип ли е....какво е там... не изключваше зарядното и то......изгаря като работи нон-стоп...!!!
Прецакал си се и това е......кофти батерия си взел....не може да се ремонтира!!!
Единственото решение е хубава, скъпа, качествена батерия...например от Германос.......защото по-евтиното излиза по-скъпо....

A blessing in disguise!!!


Тема Re: Проблем с Li-Ion батериянови [re: тyчo чyчo]  
Автор... (Нерегистриран)
Публикувано05.11.01 16:37



Доколкото знам, зарядните устройства за различните типове батерии са различни. Li-Ion батериите имат много по-голям заряден ток и сриват слабите зарядни устройства. Пробвай със зарядно устройство за Li-Ion батерия за Nokia 8810. Сигурен съм че това е проблема.



Тема Re: Проблем с Li-Ion батериянови [re: ...]  
Автор тyчo чyчo (издръжлив)
Публикувано05.11.01 17:23



Благодаря за съвета, но защо тогава успях да заредя батерията два пъти с този адаптор, който имам. Дали има разлика в моделите адаптори за различните видове батерии на Nokia и дали ще намеря такъв за 8810?
Освен това най- смущаващото е, че индикацията на дисплея показва, че батерията е пълна, което според мен означава, че проблема е в батерията.

Редактирано от тyчo чyчo на 05.11.01 17:29.



Тема Re: Проблем с Li-Ion батериянови [re: тyчo чyчo]  
Автор... (Нерегистриран)
Публикувано06.11.01 11:11



1. По принцип колкото батерията е по-разредена, толкова първоначалният заряден ток е по-голям. За Литий-йон батериите това е още по-силно изразено. Нормално те се зареждат при по-висок заряден ток за по-кратко време от останалите батерии. Когато се опиташ да зареждаш такава батерия със маломощно зарядно устройство - то работи на границата на възможностите си. Ако батерията е разредена до край - необходимият зараден ток е по-голям от този който може да даде зарядното устройство. Всеки уважаващ себе си производител предвижда защита по ток в подобни устройства.
2.Индикацията на дисплея за нивото на батерията е по-скоро ориентировъчна и се базира на измерване на напрежението на батерията - не дава точна информация за това какъв е зарядът в батерията.Това доколко батериярта е заредена се определя от зарядният ток и времето за зареждане (не е съвсем точно, но да не пишем формули). Искам да кажа, че по напрежението трудно може да се определи колко е заредена батерията (говоря за Литий-Йон). В случая - индикацията, че батерията е пълна не е вярна.
Преди да заредиш батерията по нормалния начин - зарядно устройство за Литиево-Йонни батерии и Х часа зареждане, не може да твърдиш, че батерията не е наред. Може да вземеш на заем зарядно устройство за Nokia дори за батерии с по-голям капацитет от твоята.



Тема Re: Проблем с Li-Ion батериянови [re: ...]  
Автор DTMF (“ѓЃѓ^ѓЉѓѓ)
Публикувано06.11.01 21:38



Невинаги ли-йон батериите се зареждат бързо,например 6110 се зарежда към 4 часа.По напрежението може точно да се определи оставащото време стен бай- виж накой Т28 или ер320-показват точно



Тема И пак за батериитенови [re: DTMF]  
АвторSDF (Нерегистриран)
Публикувано07.11.01 11:57



Порблема ми е следния: Телефона ми Siemens S35. Много често взе да ми казва, че батерията е разредена. Като закача зареждачката - след 5-10 минути казва че е заредена. Интересното е, че напрежението между крайните крачета при разредена батерия е около 4,15 4,16 Волта. При заредена става малко повече. Някой знае ли какви напрежения трябва да меря при различните състояния?
И другият въпрос е дали мога да ползвам зареждачка за C35 на S35-цата?



Тема Re: И пак за батериитенови [re: SDF]  
Автор DTMF (“ѓЃѓ^ѓЉѓѓ)
Публикувано07.11.01 19:14



Ако е ли-йон максималното напрежение след като я заредиш трябва да е 4,2 волта,изглежда че бат.ти е наред.
За зарядното не съм сигурен но предполагам че става.



Тема Re: И пак за батериитенови [re: DTMF]  
АвторSDF (Нерегистриран)
Публикувано08.11.01 12:13



Благодаря за информацията. Наистина е Литиева батерията. Някъде обаче четох за такъв проблем със версия 5 на софтуера, но пък до скоро си работеше много добре?




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.