|
Тема
|
Две услуги, два номера, една фактура - защо?
|
|
Автор |
Пyxчe (ританка) |
Публикувано | 10.11.12 20:44 |
|
Мир вам!
Някой има ли опит с поддържане на телефонен номер и абонамент за мобилен интернет на едно име?
Искам да ги разделя и да плащам само интернета, защото телефонът не е ползван от мен, а за интернета искам да подам предизвестие за прекратяване на договора и да платя всички такси до края му.
Интернетският договор изтича през юнИ 2014. Телефонният изтича през май 2013 и човекът-майка ми, ще го прехвърли на свое име.
Освен другото, притеснявам се при прехвърлянето на телефона или спирането му да не би бъгава система или хахав служител да ме накара да се разхождам и да обяснявам как нямам сестра и че тези договори всъщност не аз съм ги 'връзвала', а са си ги вързали те, от Глобул. Съвсем реално ми се вижда ей-така да ми прехвърлят интернета на името на майка ми.
***
ЖиТиЕй, мадафака!
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: Пyxчe]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 13.11.12 10:23 |
|
Общата фактура е само за удобство и можеш да закриваш или прехвърляш абонаментите си както искаш. Реално договорите ги свързва само общата фактура и еднаквите дати на засичане. Не мисля че някой ще ти прави проблем при прехвърлянето на абонамента на друго лице. Процедурата струва 12 лв и новия абонат подписва нов договор. Няма как да ти прехвърлят и двата договора без твое желание, нали би трябвало да платиш и за второто прехвърляне.
П.П През пролетта правих подобно прехвърляне.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: cyg]
|
|
Автор |
ПУXЧE () |
Публикувано | 13.11.12 12:43 |
|
За прехвърлянето знам, майка ми си прехвърли номера на мое име, та ще си го връща догодина.
Особено ме дразни това, че поисках още при сключването на договора за интернета да платя всички такси до края - 'ми то може по принцип, ама нали има и друга услуга в тази фактура'. Щяло да стане същото като закръглянето на сметката на кръгла сума - само ще опростят доплатените стотинки от следващата фактура.
Сега трявбва да чакам изтичането на телефонния абонамент, а през май догодина я камилата, я камиларя.
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: ПУXЧE]
|
|
Автор |
OSag (гуулем гъзар) |
Публикувано | 24.11.12 22:26 |
|
Не са длъжни да можеш да платиш до края на срока на договора една от услугите от общата фактура. Съвсем нормално е да ти откажат и се радвай, че са го направили.
--
::
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: OSag]
|
|
Автор |
ПУXЧE () |
Публикувано | 25.11.12 18:42 |
|
Обясни, че ми се губи нещо логиката ти.
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: ПУXЧE]
|
|
Автор |
OSag (гуулем гъзар) |
Публикувано | 25.11.12 20:25 |
|
ако приемат пари в аванс, за части от 12 фактури напред (или 10, или 5 - колкото месеца ти остават), но ти имаш и друго потребление, което не може да бъде предвидено — в крайна сметка ще стане объркване и ти ще си потърпевш.
--
::
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: OSag]
|
|
Автор |
ПУXЧE () |
Публикувано | 26.11.12 12:34 |
|
Момче, не говори все едно нямаш мобилен телефон, става ли? С надвнесените пари се коригира всеки месец това, което имаш да платиш. Като имаш непредвидено допълнително потребление, ще го разбереш, въпрос е само на време. Ти, ако не си слагал някоя стотинка на сметката си, за да я закръглиш, когато плащаш на касата, аз съм. Дразни ме нежеланието им да им дам парите предварително, все едно им разбърквам схемата с моите нищо и никакви 200 лв за 2 години. Хората правят два пъти по-голяма сметка за един месец. Не се опитвам да клинча, просто нямам навика да ходя да плащам телефонни сметки всеки месец.
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: ПУXЧE]
|
|
Автор |
OSag (гуулем гъзар) |
Публикувано | 26.11.12 12:38 |
|
Ок накарай ми се едно хубаво, за дето ти отговарям на въпросите.
Като нямаш навик да плащаш телефонни сметки, не ползвай услугите на никой оператор или мини на припейд.
--
::
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: OSag]
|
|
Автор |
ПУXЧE () |
Публикувано | 26.11.12 21:33 |
|
Пак не си дочел. Аз съм на предплатена за телефона, но интернетът ми не е, защото умниците отказаха да ми продадат модем без план, а предплатеният пакет, който включва и модем, е абсолютно неоткриваем.
Питам пак - защо, при положение, че на тях не им коства почти нищо, не искат да ме улеснят с една разходка по-малко месечно. Общата фактура е уж за мое удобство - когато им заявя, че не ми е удобно това нещо, ме гледат като пукели. Това все пак са два отделни договора; лично на мен ми се вижда пропуск в тяхната система задълженията по договорите да не могат да се погасяват за всеки договор отделно.
| |
Тема
|
Re: Две услуги, два номера, една фактура - защо?
[re: ПУXЧE]
|
|
Автор |
roostercocks (halfbaked) |
Публикувано | 11.12.12 16:36 |
|
не се разхождай, плащай онлайн...
| |
|
|
|
|