| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Уелкъм Гарантий 
 | 
 
 |  
| Автор | 
Ladysexy (sexy mama) |  
| Публикувано | 28.03.11 17:03 |  
             |  
           | 
            
           
  Предварително се извинявам за спама но съм възмутена от поредната наглост на оператор. След като всички станахме свидетели че Глобул и Мтел отказаха да махнат автоматичното подновяване и неустойки, докато не се променят законите, Глобул както казваха че им трябват 2-3 месеца време така спретнаха нов план Уелкъм Гарантий според който клиентите имат право да се отпишат от договора без неустойки, ама само НОВИТЕ ;)) Не ви ли се струва крайно прецакващо спрямо настоящите клиенти и доста лицемерно при положение че уж нямаха готовност да махнат неутойки и тн?
  you can achieve everything, if you dare to wish
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  И какво точно искаш да направиш? Не виждам нищо нередно:
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Браво!
 Почнаха да си правят пазарни номера, колкото и малки да са. Забелязват се първите зачатаци на разчупване на картела.
 
 Иначе, така го правят всички. Офертите и промоциите са винаги за нови клиенти. Станеш ли им веднъж роб .... дупе да ти е яко.
  And the death shall not have dominion!
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Какво значи ,че е за нови клиенти само? Значи предлага ти се да пробваш нещо за първите 30 дни, и ако не ти хареса- да се откажеш. За такива, примерно които са абонати от 7 години, като как да се приложи тази опция?
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Араламби, нищо не искам да направя, просто изказвам мнение и разочарование защото има хора които са техни абонати от 10 години и си плащат редовно и безропотно и в един момент се прави превес на новите клиенти, а би трябвало старите да се уважават повече защото благодарение на тях имат много парици и един вид би трябвало да им се върне жеста, така е коректно според мен, а не да им се плюе в лицата ... Това е подигравка с настоящите клиенти според мен :(
  you can achieve everything, if you dare to wish
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  ...светлина в тунела:  
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Съгласен съм с теб.
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  На съседната улица слънцето отдавна е изгряло. 
 
 
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Изобщо не съм подлагал и на съмнение,че Вивател го предложиха първи и на Глобул и на Мобилтел им припари под краката. Не знам какво ще е движението на абонатите ,ако все пак тази идея се осъществи от всички, но от 2 години ,партньорите с които работя лека-полека преминаха на вивател, включително и аз. Все още имам 2-3 номера на глобул, но и с тях ще се разделя.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  А ти въобще схвана ли какво е това предложение?
 Същността му е да се изпробват за месец услугите на оператора и тогава да се реши дали да се остане с него.
 Старите клиенти вече си имат наблюдения за услугите, какво повече да тестват?
 На практика Гл въвежда отдавна позната test&back практика, която в момента е валидна само при пазаруването от разстояние.
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |