|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Уелкъм Гарантий
|
|
Автор |
Ladysexy (sexy mama) |
Публикувано | 28.03.11 17:03 |
|
Предварително се извинявам за спама но съм възмутена от поредната наглост на оператор. След като всички станахме свидетели че Глобул и Мтел отказаха да махнат автоматичното подновяване и неустойки, докато не се променят законите, Глобул както казваха че им трябват 2-3 месеца време така спретнаха нов план Уелкъм Гарантий според който клиентите имат право да се отпишат от договора без неустойки, ама само НОВИТЕ ;)) Не ви ли се струва крайно прецакващо спрямо настоящите клиенти и доста лицемерно при положение че уж нямаха готовност да махнат неутойки и тн?
you can achieve everything, if you dare to wish
| |
|
И какво точно искаш да направиш? Не виждам нищо нередно:
| |
|
Браво!
Почнаха да си правят пазарни номера, колкото и малки да са. Забелязват се първите зачатаци на разчупване на картела.
Иначе, така го правят всички. Офертите и промоциите са винаги за нови клиенти. Станеш ли им веднъж роб .... дупе да ти е яко.
And the death shall not have dominion!
| |
|
Какво значи ,че е за нови клиенти само? Значи предлага ти се да пробваш нещо за първите 30 дни, и ако не ти хареса- да се откажеш. За такива, примерно които са абонати от 7 години, като как да се приложи тази опция?
| |
|
Араламби, нищо не искам да направя, просто изказвам мнение и разочарование защото има хора които са техни абонати от 10 години и си плащат редовно и безропотно и в един момент се прави превес на новите клиенти, а би трябвало старите да се уважават повече защото благодарение на тях имат много парици и един вид би трябвало да им се върне жеста, така е коректно според мен, а не да им се плюе в лицата ... Това е подигравка с настоящите клиенти според мен :(
you can achieve everything, if you dare to wish
| |
|
...светлина в тунела:
| |
|
Съгласен съм с теб.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
На съседната улица слънцето отдавна е изгряло.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Изобщо не съм подлагал и на съмнение,че Вивател го предложиха първи и на Глобул и на Мобилтел им припари под краката. Не знам какво ще е движението на абонатите ,ако все пак тази идея се осъществи от всички, но от 2 години ,партньорите с които работя лека-полека преминаха на вивател, включително и аз. Все още имам 2-3 номера на глобул, но и с тях ще се разделя.
| |
|
А ти въобще схвана ли какво е това предложение?
Същността му е да се изпробват за месец услугите на оператора и тогава да се реши дали да се остане с него.
Старите клиенти вече си имат наблюдения за услугите, какво повече да тестват?
На практика Гл въвежда отдавна позната test&back практика, която в момента е валидна само при пазаруването от разстояние.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|