|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
кой ме търси?
|
|
Автор |
slaveev (непознат
) |
Публикувано | 19.03.11 19:49 |
|
здравейте,
някой имал ли е проблем с тази услуга? и как се е оправил?
казуса е: услугата при мен не сработва. изкл. си тел. и си звъня от др. номера; мтел, глобул и виваком,. съобщението е ок: .............глобул ще предаде.... , но не получавам смс. след много обаждания на 123 така и не ми помогнаха. остава си проблема. в магазин на глобул: обадете се на 123, а на 123, казват че услугата ми е активна и да отида в магазин. но това така и не помага... някой може ли да помогне?
| |
|
Мисля, че проблемът ти е в телефона. Пробва ли с друг апарат дали ще получаваш тези съобщения?
| |
|
Аз имах подобен проблем, но с вивакомска карта. Когато си смених телефона, се оказа, че не мога да получавам смс-си. Какви ли не опити не правихме с техническия отдел на 123, но не би. Тук в клубовете ме посъветваха да пробвам с нова карта, като казаха, че имало такива от старите, които в даден момент не могат да работят пълноценно с актуални нови модели телефони. Иначе на стария телефон си работеше без проблем. Понеже първа смяна на карта не струва нищо, направих го без много да му мисля и се оказа, че да - стана. Проблемът е бил именно в отношението карта/телефон.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
Тема
|
Re: кой ме търси?
[re: checho]
|
|
Автор |
slaveev (непознат
) |
Публикувано | 20.03.11 19:46 |
|
пробвал съм го в други три телефона. и не става.
| |
|
получавам си смс-и. дори и ммс- и. но не и смс с пропуснати обаждания. явно е от симкартата. дадоха ми някакъв измислен чип- мигрирах от прима към бикънект.
| |
|
Ами аз точно така го открих - като не получавах смс за пропуснато обаждане, въпреки, че имах активирана опцията. Оказа, че и други смс-и не мога да получвам, но това го установих малко по-късно, защото по принцип не ползвам смс-и - изключително рядко пиша и също толкова рядко получавам. Просто се чувам с тия, с които трябва да си кажа нещо.
Я си погледни в настройките - да не ти е пренасочен телефона към нещо друго - я към гласова поща, я към друг номер.
По принцип от 123 трябва да те прехвърлят към техническия отдел и те да тестват дистанционно какво се случва с картата ти. Ако не могат, би трябвало да те посъветват да отидеш в магазин и да я смениш.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
какви ли не трикове прилагах и прилагаха от 123 и в магазин на глобул , но услугата не работи с моя номер. без проблеми работи гласова поща и talk2me. а ако съм искал да ми сменят чипа ще трябва да платя 12 лв. да бе, да. не стига , че им плащам за обажданият а до 123 ами ще им давам пари и за смяна на чип който би трябвало те да ми подменят. хайде, де. по- скоро бих пренесъл номера в др. оператор
| |
|
При Виваком първа смяна е безплатна. Както и разговорите до 123. Ето още едно нещо, заради което ги уважавам.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
да. и аз съм доволен от виваком. в семейството говорих във виваком. мисля да отсвиря глобул ако до ден два не ми разрешат казуса. не заслужават дори предплатени карти да имам при тях.
| |
|
Конкретно в твоя случай са коректно да ти я сменят - явно е била дефектна още при предоставянето й. Тук няма възможности да е по твоя вина.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|