|
Тема
|
ИЗМАМА от страна наGLOBUL
|
|
Автор |
gerapa (непознат
) |
Публикувано | 28.11.10 10:45 |
|
Здравейте, драги съфорумци!
Преди около месец исках да прекратя договора си (5лв/месец) за номер, който има за мен единствено сантиментална стойност. Каката (продавачката) само дето не ми направи ......, само и само да подпиша нов договор за НОВ номер (10лв/месец) като ме увери, че ДВАТА номера ще бъдат на 1 карта. Подаде ми 1 карта, на която пишеше b-connect и аз се поусъмних, но каката успя да ме забаламоса с 'невероятни промоции', самио за мен че съм и симпатичен и т.н. ... Мимоходом ми даде и един картон, съдържащ поне на пипане брошури без въобще да ми казва, че там всъщност е картата 2 в 1!!! когато се усетих и отидох да им предложа да им върна те каквото са ми дали (взех и телефон nokia 1618 - от тези с фенерче, съвсем не скъп) те ми казаха не може, подписал съм. Тук идва тънкия момент: понеже винаги съм бил изряден към ГЛОБУЛ (и не само към тях) момичето не ми поиска лична карта при попълването на договора, а просто направи копи/пейст на информацията от служебния компютър. В резултат всичко е вярно, НО номерът на личната ми карта е сгрешен (записан е номерът на старата ми лична карта, която, ЗАБЕЛЕЖЕТЕ, към момента на подписването на договора е изтекла! Въпросът ми е тази грешка означава ли че този договор е нищожен, тоест че аз не дължа нищо на глобул в конкретния случай? Много моля да ми отговарят само хора, които са запознати с материята... Успех на всички.
Послепис: предложих в магазина да им върна картите и нокиата, а те да ми върнат заплатената от мен промоционална цена на въпросния телефон (20лв), но ударих на камък- просто те като продавачи са си взели комисионната и оттам нататък въобще не ги интересува че колегите им ще имат ядове. Дори попитах след като служителката им не ми е поискала лична карта, а просто е праснала данните от служебния си компютър дали ще бъда реимбурсиран- казаха не, да съм внимавал! Моля, помагайте!
С поздрави: Евгени, 0878467177 ;
Послепис: Имам нужда от юридически съвет, а не от обяснения какъв съм глупак и така нататък. Нещата са ясни: всички данни са вярни, но личната карта фигурираща в договора НЕ Е ВАЛИДНА. Това прави ли договора нищожен и какво могат да предприемат от глобул при положение, че аз винаги мога да заявя 'мой двойник явно ми е откраднал старата лична карта и с нея е сключил въпросния договор'... Моля, уважаеми прависти, отговорете!
| |
Тема
|
Re: ИЗМАМА от страна наGLOBUL
[re: gerapa]
|
|
Автор |
16:28 (непознат
) |
Публикувано | 28.11.10 11:45 |
|
Каката си е свършила работата, ако питаш мен, и а ко не беше това с новата лична карта, нямаше да имаш никакъв шанс да разтрогнеш договора. Не се коси, това им е работата на хю-хефнърките и то не само в магазините на операторите.
Предлагам ти да им напишеш едно писмо, където им обясняваш как не може този договор да е състоятелен (или както там е правният термин), още повече, за услуга, която не желаеш. Може да споменеш и как не би искал да се стига до КЗП. От КЗП се плашат, когато са виновни.
По-добре да те излъже готино девойче, отколкото да се занимаваш със злобна лелка (:
| |
Тема
|
Re: ИЗМАМА от страна наGLOBUL
[re: gerapa]
|
|
Автор |
Стоил (Apple user) |
Публикувано | 28.11.10 15:51 |
|
Според последните изменения в закона, имаш право да върнеш стока или услуга в рамките на 3 работни дни без да обясняваш каквото и да е ! Отиваш с касовата бележка , вси§ки подписани документи и нямат право да те върнат. Ако усукват - КЗП !
www.rosecosmetics.info
Всичко за парфюмерията и козметиката.
| |
|
|
|
|