|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Набутване на план
|
|
Автор |
onnellinen (котка) |
Публикувано | 11.11.10 13:43 |
|
Това се случи преди месец, но...
Отивам в Германос в Пловдив, ТК Гранд. И една от консултантките се лепна за мен. Аз тъкмо си вземам пакет Мега. Окей, ама айде на план, каква ми е логиката да взимам предплатен, като ще вкарвам същите пари, ала бала. Ама имало промоция сега за млади, до 24 години. Много усмихнато момиче, умее да набутва. Обаче аз не си взех нов абонамент, а само Мега-та. И като се опитах да й обясня, че съм леко без доходи и твърдо няма да си взема абонамент най-вече поради тази причина, усмивката се изпари, почнаха да хвърчат листи, едно намусено изражение...
Окей, не е доволна, че не е успяла да пробута абонамент и да вземе бонус. Обаче аз съм клиент и така и така взимам нещо, ще им вкарвам пак пари, от които може да отиде някоя стотинка и за нейната заплата. Не е коректно да ми се цупи.
Изобщо, защо като стане дума за предплатени, в повечето магазини те гледат като че им бъркаш в джобите, а като е абонамент - хахо-хихи, добър ден, още малко кафенце ще ти поднесат. Тъпо е.
***
пол - ж (да не се бърка с кифла)
Молим те,престани, да слагаш, запетая, на всяка, дума.
| |
|
Ами защото като откажеш абонамент, не все едно, ами буквално им бъркаш в джобовете. За определен брой сключени договори служителя получава бонус, а в противния случай дори му режат от заплатата. Продажбата на предплатен не им носи абсолютно нищо, дори бях чувал, че ги глобяват неофициално ако продадат предплатена а не убедят клиента да мине на договор. Така че ДА - когато им откажеш договор им бъркаш в джобовете и затова се нервират така яко. Системата им е супер скапана, но така са си я измислили мениджърите им.
| |
|
Па да беше казал че планово даваш само да ти духат.
Bеer? Mоre?
| |
|
Ми по добре в те да пострадат, от колкото аз.
Bеer? Mоre?
| |
|
Да, ама с такова поведение отблъскват евентуалните клиенти. За другите не знам, ама аз без телефон мога да карам. Все едно преди 20 години мама, тати и цялата рода над 40 лазарника само по жисиеми е говорила.
***
пол - ж (да не се бърка с кифла)
Молим те,престани, да слагаш, запетая, на всяка, дума.
| |
Тема
|
Re: Набутване на план
[re: pegasO7]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 11.11.10 20:22 |
|
... дори бях чувал
Аз пък знам - дъщеря ми работи 2 г. в Глобул, докато учеше и преди да замине.
Имаха норма, различна за всеки магазин. За техния беше 500 карти на месец, независимо предплатени или с абонамент. Ако не я изпълнят си бяха само на договорените заплати и нямаше начин да им удържат каквото и да е било. А заплатите бяха много високи за времето си. Ако обаче минеха бройката даваха на магазина по 5 лв. на карта. За всички, не само за горницата, т.е. 600 карти - 3 бона, разделени на 7 човека; рядко правеха под 800 на месец, дори си купуваха бикънекти за да минат бройката.
Но... така беше преди, от няколко година Гл премахна тази система за стимулиране.
Така че продаде-непродаде, предплатена-абонамент не влияе на заплатата. Е, за много абонаменти може и да пускат някое ДМС, но по упование на шефовете, а преди беше фиксирано.
Голямата гадория на Гл е, че шефовете постоянно правеха семинари, на които ги учеха как да скриват неприятните за клиента условия. А и не ги казваха на продавачките си...един ден я бяха разплакали озверели клиенти на онзи неограничен би-кънект, рекламиран шумно като такъв, а се оказа, че е 300+60 мин. Когато някой им показа как да видят това скрито условие на сайта и звъняха на шефовете за инструкции, те бяха - продължавате да твърдите, че са неограничени. Но клиентите си го изкарват на продавачките, не на онези в кожените кресла в София. Или в Атина.
| |
|
Ами какво да говорим - Глобул е най подмолния оператор и постоянно променящ условията по сключени договори. Освен това служителите им са заставяни да се държат най-отблъскващо от другите два!
| |
|
Ми то много от надзирателите в концлагерите също са били избесени, въпреки че са били само "изпълнители".
Мисълта ми е че ако те карат да правиш гадории - може да се уволниш, а може да си взимаш високата заплата. Е всяко нещо си има своята цена.
Все пак аз съм от бавноозверяващите. Плавно увеличавам децибелите докато не ги откажа да ми говорят глупости. И съответно - от тях зависи до къде ще стигнем.
Bеer? Mоre?
| |
|
Ти май не разбра - самите продавачки не знаят пълните условия защото никой шеф не им ги казва. Казват им, че даден план има такива и такива условия и те лоялно ги казват на клиентите. И не знаят, че има и клопки. Няма и откъде да прочетат - ако имаше, то повечето от нас също биха ги прочели.
Преди около година ми се наложи да водя интензивни разговори с един Гл номер за около 20 дена. Още не бях на план с минути към всички и прецених, че е най-разумно да взема Бикънект с първоначално заредени доста минути към 3 номера и да го ползвам един месец. Отидох в магазина, дето бачкаше детето, при нейна бивша колежка и все още поддържащи връзка, познаваме се; точно този пакет го нямаха, но ми предложи друг, който веднага да сменим със желания срещу 60 ст. от кредита. Гледахме сайта, тя пита по телефона, всичко ОК - докато не съм използвал нищо от отстъпките и сменя пакета, то получавам отстъпките на новия, все едно съм купил него физически. Съвсем ясно го пишеше на сайта.
Естествено, след смяната отстъпките (по-точно минутите) ги нямаше, а на мейла ми с посочените тези положения отговориха, че първо не съм разбрал (все едно не мога да чета), а по-после и от по-високо ниво - че някой механично е копи-пействал условията за различните услуги.
Е, какво беше виновно детето, дето ми го продаде, убедено, че работодателите й не може да лъжат на сайта си?
ПП: Изкушавам се да поспамя - в МТел пък не знаят и това, което пише в официалните им информационни продукти - сайт, списание, листовки. До нас има техен магазин, често ми е по път и все нови лица, едни младички, хубавки и с подобаващи балкони под фирмените блузки с дълбоки деколтета. Но в главата нищо. Нз що ги сменят толкова често, но определено не сварват да ги обучат. За две години два пъти влизах в този магазин и все се опитват да ме изкарат идиот. Първо с войсмейла - на третия ден от пусната промоция с 1 ст. към бтк за целия срок на договора, те още не знаеха за нея; нямало я в листовките. Казвам им, че я има на сайта - той не бил официален?!?!?! Трябваше да звъня на приятел в МТел, той на някой шеф, който да се обади на шефа на магазина и да му набие канчето за да разберат, че да, сайтът им е официален и да, има такава промоция. Оправданието - момето било стажантка и не знаела всичко; що тогава я пускате самостоятелно да сключва договори?
През това лято пак там, друга едрогърда хубавица ме убеждава, че не мога да взема Виваз срещу точки и по-малко кинти, но на досегашния си план; трябвало задължително на Сърф&Ток. Ама, моме, в списанието пише ясно - 730 кинта без никакви други условия-вземаш и бегаш; 630 кинта срещу точки и какъв да е договор или 440 кинта и задължително със Сърф&Ток. Не, не и не - дори и за 730 кинта да го вземеш пак със Сърфа; добре, де, за чий е тогава цената 440? Ми не знам, не е моя работа. А защо в списанието пише друго? Сбъркали са. И така половин час, докато стана ясно, че или трябва да разбия някоя витрина и да си го взема или да се откажа.
В интерес на истината откриха един нов магазин само с мъже; имат само една мома, която посреща на входа и разпределя според целта на посещението. Та момците са много точни - на всеки въпрос отговарят адекватно и максимално точно, никакви шикалкавения и пропуски. Горния въпрос с Виваз го решихме точно за 15 сек. "Предлагаме го в три варианта, първия....", спрях го, че ги знам и искам втория вариант, каза ОК и почна да оформя документите.
Редактирано от Cтepн™ на 12.11.10 10:37.
| |
|
Мен ме притеснява точно един магазин само с мъже в него.
Всеки ми казва различно за моя проблем със спирането на едни номера, дето изтичат след месец и няколко дена.
Но иначе са точни пичове. Тъкмо се чудя, като ида утре, ако ми направят пак проблем със заявлението за отказ от услугите, дали да им намекна, че от 3 години купуваме по 2 телефона с нови планове годишно , че и два фотоапарата май оттам взехме... Моят със сигурност е от там. Та от туй по-лоялни клиенти здраве му кажи.
Надявам се да се окаже, че напразно съм се чудила.
***
пол - ж (да не се бърка с кифла)
Молим те,престани, да слагаш, запетая, на всяка, дума.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|