| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Глобул - пълно фиаксо! 
 | 
 
 |  
| Автор | 
StefanPan (М&М) |  
| Публикувано | 31.07.09 21:31 |  
             |  
           | 
            
           
  Преди по-малко от месец ни смениха служебните мтелски карти с глобулски.
 И кошмарите започнаха. Категорична липса на покритите на много места - не само по обектите (извън населени места), но и в много от населените. Започнаха да връщат все още неспрените мтелски карти на някои от ръководителите на обекти, защото се оказа, че откакто ни шитнаха на Глобул, нямаме връзка с тях. 
 Това за якото покритие на Глобул се оказа просто мит. Винаги съм бил предпазлив в критичните си оценки, преди да съм напълно уверен. И преди време загатнах, че вече ги има първите отзиви от колеги за нямане на обхват на много места. И казах, че все пак ще попътувам малко и аз, преди да потвърдя...
 Е, с неудоволствие потвърждавам - Глобул е пълно фиаско. 
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Глобул - пълно фиаксо! 
[re: StefanPan]
 | 
 
 |  
| Автор | 
DTMF (стар клубар) |  
| Публикувано | 31.07.09 23:36 |  
             |  
           | 
            
           
  По слухове и нашата компания до 1 година ще прехвърли няколко стотин карти от Глобул към Вивател
 Като свикнах с вивателския телефон , в момента 8 ст/мин от глобул до глобул ми се виждат като пладнешки обир
 
 Редактирано от DTMF на 31.07.09 23:38. 
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Ако искаш да подадеш сигнал за нещо конкретно, това се прави с конкретен адрес и конкретно оплакване.
 
 На адрес ХХХХХХХХХ в закрити помещения няма покритие, не може да се разговаря.
 В село ХХХХХХ има лошо покритие, телефонът едвам го лови.
 
 Освен това всяка една фирма си има key account manager, към който да се обърнете с оплакване за некачествена услуга. Уведомихте ли го?
 
 И не на последно място, ако се касае за отдалечени места защо първо не взехте един-два b-connect-a да тествате условията. Когато не става въпрос за голям град всеки от операторите си има лошите адреси и добрите адреси, това е напълно нормално. Не можеш от един или два адреса да заключиш за едно глобално качество за цялата страна. Аз имам две карти на Глобул и ги ползвам за всичко от разговори до данни, но несъответствия от картата на покритие не съм установявал.
 
 Бих те посъветвал да им пратиш мейл с адресите, където те интересува да научиш дали ще има по-добър сигнал. Имат много ясни и точни планове за поне година напред и ще ти дадат добра информация какво кога се очаква.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Прав си.
 
 Лично аз не се занимавам с телефоните, само ги ползвам.
 А тези, който започнаха отскоро да се занимават, ни "присъединиха към една мого голяма група", която явно си пребивава предимно в града и няма представа, какво е положението, свързано с нашата работа.
 Та "присъединиха" ни с пионерски хъс и сега връщат на места старите мтелски. 
 Аз лично не се притеснявам - не се застоявам на конкретно място повече от няколко часа. Телефонът ми е пренасочен към личния, самият аз, ако е спешно използвам пак личния по необходимост. 
 
 Въпросът е за тези, които трайно са на места без покритие.
 
 Иначе, пак казвам - ти си прав. Просто не аз се занимавам с тия работи.
  ------------------------
 Слушай беззвучието...
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  ОК, значи няма нужда да генерализираш. По-вярно би било, че твоята конкретна работа изисква често пребиваване на отделни места, където МТел са по-добри.
 
 Аз не целя нито да оспоря, нито да потвърдя мнението ти. Но не смятам че имаш опита като техен клиент и реалните основания да правиш генерални съобщения. 
 
 Аз като техен абонат бих ти казал следното. Тръгвам на някъде да пътувам и по време на път правя много продължителна сесия интернет или много продължителен разговор, 40-50 минути не са ми проблем. За мене критерий би представлявало това, дали някъде ще се изгуби връзката, дали ще има много заглъхвания, прекъсвания. Ако има, тогава значи положението е зле.
 
 Но при положение, че съм почвал разговори в Ябланица и съм ги приключвал в Севлиево... нали разбираш какво се опитвам да ти кажа. Да, главен път си е, но също не мога да се оплача и от другите места, където съм говорил.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Глобул - пълно фиаксо! 
[re: checho]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Чo :) (търси Дипл. раб) |  
| Публикувано | 03.08.09 23:10 |  
             |  
           | 
            
           
  Като кажеш нещо вярно, не може да умаловажиш останалите верни неща.
 
 Или с твоите думи:
 
 "По-вярно би било, че твоята конкретна работа изисква често пребиваване на отделни места, където МТел са по-добри и Глобул не ти (му) върши работа, защото ги няма на тези места."
 
 Неразбирам какво кара някои хора да изопачават нещата все едно им е бащиния.
 Оператора ти плаща да го защитаваш във форума ли, какво ли???.
 
 Всички оператори имат проблеми с покритието някъде.
 Човека споделя КЪДЕ, В КОЙ ПЕРИМЕТЪР той (и служителите на фирмата, в която работи) нямат покритие. А ти ...
 
 "... почвал разговори в Ябланица и съм ги приключвал в Севлиево ..."
 То оставаше и на главния път да няма.
 
 Цитат от  на потребителя:
 
 "Факт е, че в периметъра Между Русе - Свищов - Никопол - Д. Митрополия - Плевен - Бяла - Нови Пазар - Исперих - Тутракан - Русе Глобул се дъни много яко."
 
 Той / колегите му са установили този факт ... и това им пречи да си вършат работата. ТОЧКА.
 
 Това, че са намерили начин да заобиколят проблема с друг оператор НЕ Е важното, заради което е тамата в случая.
 
 * * *
 
 Във фирмата, в която работя се ползва основно Глобул и не ни харесва, че:
 - пренсочването в групата се плаща
 - конферентен разговор в групата се плаща
 - всяка интернет сесия започва с тарифиране на 100 КБ анблок 
 
 За една фирма горните неща са много полезни ... и Глобул го знаят и си цакат.
 
 Но и ние сме го разбрали и не ползваме горните неща ... с Глобул. ТОЧКА.
 
 
   
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  "
 Цитат от друга тема на потребителя:
 
 "Факт е, че в периметъра Между Русе - Свищов - Никопол - Д. Митрополия - Плевен - Бяла - Нови Пазар - Исперих - Тутракан - Русе Глобул се дъни много яко."
 
 Той / колегите му са установили този факт ... и това им пречи да си вършат работата. ТОЧКА. " 
 Абе вие вярвате ли си? Това е цяла североизточна България (без Варна)! На теб да не ти плащат от вивател за да черниш(и то по много глупав и необмислен начин) другите оператори? Как така избърза с тази "ТОЧКА"? Помисли малко пич! Толкова ли сте отчаяни, че няма с кого да си говорите във вивателската групичка, та започнахте да пишете като репортери "Шок"? То е вярно, че вече има преносимост и при стационарките и кръга ви от безплатни разговори се стеснява все повече и повече...
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Глобул - пълно фиаксо! 
[re: Чo :)]
 | 
 
 |  
| Автор | 
cyg (<>) |  
| Публикувано | 04.08.09 10:48 |  
             |  
           | 
            
           
  - всяка интернет сесия започва с тарифиране на 100 КБ анблок 
 
 Това е при предплатените само.
 
 Човека споделя КЪДЕ, В КОЙ ПЕРИМЕТЪР
 
 Този периметър е толкова общо определен, че да има полза от него. В Северозападна България има една хижа, около която няма покритие от нито един оператор. Без името на хижата горната информация е безсмислена, въпреки че е вярна, нали.
  Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Глобул - пълно фиаксо! 
[re: roostercocks]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Чo :) (търси Дипл. раб) |  
| Публикувано | 04.08.09 11:58 |  
             |  
           | 
            
           
  @roostercocks
 Нямам и никога не съм имал карта на Вивател, нито пък някакви отношения с тях! Нито пък съм ги защитавал някъде (може да провериш мненията ми.)
 Имам лична на МТел от 2000г. и на Глобул служебна от 2005г.
 
 Цитирах това, което е написано, не съм написал нищо по различно.
 Изразих също така недоумение защо някои хора така върло защитават нещо, все едно е тяхно или на баща им, умаловажавайки цитирани проблеми (това не се случва за първи път, има много такива мнения на "върли защитници" на трите оператора.
 
   
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Глобул - пълно фиаксо! 
[re: cyg]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Чo :) (търси Дипл. раб) |  
| Публикувано | 04.08.09 12:18 |  
             |  
           | 
            
           
  @cyg
 Това е при предплатените само.
 
 Не е само при предплатените, все пак съм си видял сметката. Както и съм попитал (преди два дни, както и по време на писане на това мнение) оператор на 123. В момента таксуването е 100/1.
 
 Този "периметър" е цитиран от друг потребител за проблеми.
 Аз лично не съм бил в този периметър от доста време и нямам впечатления.
 
 Оператора би могъл да попита, този, който има проблем да уточнят къде по-конкретно са проблемите на колегите му. Така всички ще са доволни.
 
 Но така да "стакачат" разни хора, всякаш са им "изяли обяда" - си мисля, че само се "заждат" потребителите, което безсмилено, според мен разбира се.
   
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |