| 
	
 | 
 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Надписана фактура - Глобул 
 | 
 
 |  
| Автор | 
root666 (новак) |  
| Публикувано | 06.04.09 10:50 |  
             |  
           | 
            
           
  Здравейте
 
 В края на септември преподписах договора си с Глобул по програма Глобул Смарт за една година и според действаща тогава промоция получих
 бонус +100 минути месечно  в групата за приятели за период от 6 месеца. Последния месец от които получавам тези безплатни минути, на 18-ти и 19-ти март разговорите ми в групата за приятели са таксувани, въпреки че не са изчерпани пакета с безплатни минути, както е видно от приложения скрийншот.
 
 
 
 Писах мейл на customercare@globul.bg, но отговор никакъв. Може би разговора с оператор на 123 би бил по-полезен, но проблема е че картата я позлва майка ми, която е на 100 км разстояние от мен, а договора е на мое име. Тя едва ли би се оправила с оператор. Жената се беше притеснила от надписаната фактура, защото в продължение на две години си ползва само безплатните минути от плана и плаща само 5 лева такса. Не че два лева надписване са голяма работа, но от другия месец аз ще и плащам таксата да не се притеснява, но каква е гаранцията че някой ден няма да ми надпишат фактурата не с 2, а с 200 лева, щом веднъж вече са го направили?
 
 Знам че тук пишат и четат служители на Глобул, ако някой от тях има желание да провери случач, нека ми пише лично съобщение или мейл на root666 at abv . bg .
   
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Надписана фактура - Глобул
[re: root666]
 | 
 
 |  
| Автор | 
DTMF (стар клубар) |  
| Публикувано | 06.04.09 14:14 |  
             |  
           | 
            
           
  Това си е стар глобулски  номер за измъкване на още пари,както бях писал теми преди време за заблуждаващите смс-и, и този случай е същия:
 
 Например в смс-а за текущото потребление получаваш " ползвали сте 100 минути от пакет 200" и си мислиш че имаш още 100 минути да говориш, но когато позвъниш на оператор и направиш справка ще се окаже че за последния месец не получаваш пълния пакет услуги,понеже договора не е подписан в началото на отчетния период. 
 В случая Глобул ще са прави понеже наистина не трябва да получиш пълния пакет услуги за последния месец, но проблема със заблуждаващите смс-и си стои
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Надписана фактура - Глобул 
[re: DTMF]
 | 
 
 |  
| Автор | 
roostercocks (halfbaked) |  
| Публикувано | 06.04.09 18:46 |  
             |  
           | 
            
           
  Е той не е надвишил пакета, просто са били 192 до 17ти март и на 18ти и 19ти вече не е имал безплатни минути...
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Надписана фактура - Глобул 
[re: root666]
 | 
 
 |  
| Автор | 
rudolf_1 (новак) |  
| Публикувано | 07.04.09 11:11 |  
             |  
           | 
            
           
  Да, естествено, че целта на тези допълнителни минути в никакъв случай не е жест към клиента. Тя не е и да се приучи той да говори повече, за да се реализират повече приходи след сършването на периода. Според мен чистата цел е точно в този граничен период клиентът да изговори повече, отколкото са реално вече минутите, точно поради причина, че не може добре да изчисли какво има да говори. И точно тука горят най-вече абонатите на 5-левовата тарифа, които по правило са възрастни и на които децата са взели някакъв телефон с минималнен абонамент, за да могат да се чуват. Или пък, ако не са възрастни, това са хора без претенции а и без познания, резултатът е пак същият.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Само колко си прозорлив 
 На пакетчето с бадеми, които хрупам в момента, пише "30% гратис". Означава ли това, че тия се опитват да ми докарат здравословни проблеми(наднормено тегло и т.н.), като ми дават 30 грама повече ядки?
 Цената на абонамента е 5лв, независимо дали имаш 100 или 200 минути. 
 Човека в случая се е "набутал" заради своята неосведоменост. Според мен е редно от оператора да известяват със смс края на промоционалния период, но не го правят. Аз си записах "мемо" в календара на телефона, така на датата на която изтичат допълнителните ми 500 минути ще се подсетя :)
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Надписана фактура - Глобул 
[re: root666]
 | 
 
 |  
| Автор | 
hz (непознат
) |  
| Публикувано | 16.04.09 12:28 |  
             |  
           | 
            
           
  аз имах същият случай
 другият негативизъм който натрупах към тях е че при пренасочвоне към номер в групата пак плащаш 0,32 нищо че като му се обадиш е без пари
 
 НИКОГА ПОВЕЧЕ ГЛОБУЛ 
 кото си закрих номера ми олекна
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Надписана фактура - Глобул 
[re: root666]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Kzint (Зъбат) |  
| Публикувано | 19.06.09 13:54 |  
             |  
           | 
            
           
  Я, същия случай, само че аз подписах за 2 години с 1 година безплатен пакет от 200 минути.И също е подарък на пенсионерка (предната година е плащно по 10лв с пакет от 100 минути). 
 И след 6 месеца ги отрязват на 100, а в послената фактура - 
 Разговори в група „За приятели”  -	18.05 лв.  	138:43  	138:43  	00:00.
 Писах до сервиза, говорих с оператори, отговориха, че проблема е отстранен, обаче след месец пак същото.
 
 
 Мога ли да прекратя договора на основание неспазване от тяхна страна? 
 
 
    
 Don't panick!   
           
  
             |   |  
  |   
 
 
 |  
 |   
 |