|
Тема
|
Надписана фактура - Глобул
|
|
Автор |
root666 (новак) |
Публикувано | 06.04.09 10:50 |
|
Здравейте
В края на септември преподписах договора си с Глобул по програма Глобул Смарт за една година и според действаща тогава промоция получих
бонус +100 минути месечно в групата за приятели за период от 6 месеца. Последния месец от които получавам тези безплатни минути, на 18-ти и 19-ти март разговорите ми в групата за приятели са таксувани, въпреки че не са изчерпани пакета с безплатни минути, както е видно от приложения скрийншот.
Писах мейл на customercare@globul.bg, но отговор никакъв. Може би разговора с оператор на 123 би бил по-полезен, но проблема е че картата я позлва майка ми, която е на 100 км разстояние от мен, а договора е на мое име. Тя едва ли би се оправила с оператор. Жената се беше притеснила от надписаната фактура, защото в продължение на две години си ползва само безплатните минути от плана и плаща само 5 лева такса. Не че два лева надписване са голяма работа, но от другия месец аз ще и плащам таксата да не се притеснява, но каква е гаранцията че някой ден няма да ми надпишат фактурата не с 2, а с 200 лева, щом веднъж вече са го направили?
Знам че тук пишат и четат служители на Глобул, ако някой от тях има желание да провери случач, нека ми пише лично съобщение или мейл на root666 at abv . bg .
| |
Тема
|
Re: Надписана фактура - Глобул
[re: root666]
|
|
Автор |
DTMF (стар клубар) |
Публикувано | 06.04.09 14:14 |
|
Това си е стар глобулски номер за измъкване на още пари,както бях писал теми преди време за заблуждаващите смс-и, и този случай е същия:
Например в смс-а за текущото потребление получаваш " ползвали сте 100 минути от пакет 200" и си мислиш че имаш още 100 минути да говориш, но когато позвъниш на оператор и направиш справка ще се окаже че за последния месец не получаваш пълния пакет услуги,понеже договора не е подписан в началото на отчетния период.
В случая Глобул ще са прави понеже наистина не трябва да получиш пълния пакет услуги за последния месец, но проблема със заблуждаващите смс-и си стои
| |
Тема
|
Re: Надписана фактура - Глобул
[re: DTMF]
|
|
Автор |
roostercocks (halfbaked) |
Публикувано | 06.04.09 18:46 |
|
Е той не е надвишил пакета, просто са били 192 до 17ти март и на 18ти и 19ти вече не е имал безплатни минути...
| |
Тема
|
Re: Надписана фактура - Глобул
[re: root666]
|
|
Автор |
rudolf_1 (новак) |
Публикувано | 07.04.09 11:11 |
|
Да, естествено, че целта на тези допълнителни минути в никакъв случай не е жест към клиента. Тя не е и да се приучи той да говори повече, за да се реализират повече приходи след сършването на периода. Според мен чистата цел е точно в този граничен период клиентът да изговори повече, отколкото са реално вече минутите, точно поради причина, че не може добре да изчисли какво има да говори. И точно тука горят най-вече абонатите на 5-левовата тарифа, които по правило са възрастни и на които децата са взели някакъв телефон с минималнен абонамент, за да могат да се чуват. Или пък, ако не са възрастни, това са хора без претенции а и без познания, резултатът е пак същият.
| |
|
Само колко си прозорлив
На пакетчето с бадеми, които хрупам в момента, пише "30% гратис". Означава ли това, че тия се опитват да ми докарат здравословни проблеми(наднормено тегло и т.н.), като ми дават 30 грама повече ядки?
Цената на абонамента е 5лв, независимо дали имаш 100 или 200 минути.
Човека в случая се е "набутал" заради своята неосведоменост. Според мен е редно от оператора да известяват със смс края на промоционалния период, но не го правят. Аз си записах "мемо" в календара на телефона, така на датата на която изтичат допълнителните ми 500 минути ще се подсетя :)
| |
Тема
|
Re: Надписана фактура - Глобул
[re: root666]
|
|
Автор |
hz (непознат
) |
Публикувано | 16.04.09 12:28 |
|
аз имах същият случай
другият негативизъм който натрупах към тях е че при пренасочвоне към номер в групата пак плащаш 0,32 нищо че като му се обадиш е без пари
НИКОГА ПОВЕЧЕ ГЛОБУЛ
кото си закрих номера ми олекна
| |
Тема
|
Re: Надписана фактура - Глобул
[re: root666]
|
|
Автор |
Kzint (Зъбат) |
Публикувано | 19.06.09 13:54 |
|
Я, същия случай, само че аз подписах за 2 години с 1 година безплатен пакет от 200 минути.И също е подарък на пенсионерка (предната година е плащно по 10лв с пакет от 100 минути).
И след 6 месеца ги отрязват на 100, а в послената фактура -
Разговори в група „За приятели” - 18.05 лв. 138:43 138:43 00:00.
Писах до сервиза, говорих с оператори, отговориха, че проблема е отстранен, обаче след месец пак същото.
Мога ли да прекратя договора на основание неспазване от тяхна страна?
Don't panick!
| |
|
|
|
|