|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Запитване за помощ
|
|
Автор |
ПЪTниk (оня) |
Публикувано | 15.03.08 09:04 |
|
Здравейте,
Може би някой да ми помогне, моля?
Купих си промоционален телефон "Самсунг" и компютъра ме не го разпознава.
С инсталиран Microsoft Windows XP съм и ми иска WMC ACM 1.0 App.
Молбата ми е може ли някой да ми покаже откъде мога да си дръпна това нещо безплатно и как точно да го изтегля?
Глобул няма ли такива неща за потребителите си, като ни продава такива телефони и защо това не се урежда в магазините им? В началото отказах да си купя телефона без кабела за връзка с компютъра ми, магазинера ходи някъде в друг магазин и ми донесе кабел, който струваше 12 лв. допълнителна цена към телефона.
Благодаря ви!
| |
Тема
|
Re: Запитване за помощ
[re: ПЪTниk]
|
|
Автор |
n 1 (x) |
Публикувано | 15.03.08 10:55 |
|
трябва да се регистрираш
не сложно да го напишеш това
а ако производителя не е сметнал за необходимо да включи в комплекта на телефона (може само за дадени партиди) даден аксесоар, откъде да ти го намери оператора/продавача - да го нарисува може би
| |
Тема
|
Re: Запитване за помощ
[re: n 1]
|
|
Автор |
ПЪTниk (оня) |
Публикувано | 19.03.08 10:15 |
|
Благодаря за инфото,
Е, искат ми пет долара, да ги дам ли?
Аз пък мисля, че глобул след като продава на клиентите си такива телефони, трябва да има лоялност и грижа за потребителите си и да им даде възможност да работят изцяло с предлаганите им телефони.
В офиса когато купувух телефона, нямаха и кабел за телефона към компютъра, та служителя прибяга до турската сергия да купи и ми го предложи, взех го въпреки високата цена, иначе няма никакъв проблем с 5те долара, ако ми ги бяха поискали в магазина на глобул.
Ако производителя не е сметнал за нужно нещо което ощетява клиентите на глобул, то глобул не трябва да предлага и продава на клиентите си такава стока и да се оправдава с производителя.
Така се прави в белите страни.
Можеш ли да ми предложиш нещо?
Редактирано от ПЪTниk на 19.03.08 10:18.
| |
Тема
|
Re: Запитване за помощ
[re: ПЪTниk]
|
|
Автор |
laureate (непознат) |
Публикувано | 19.03.08 17:52 |
|
Какъв модел Samsung си си купил?
| |
|
вероятния отговор на ПЪТник-а съдейки по досегашните му изказвания: "черен, с капаче!" хахахаххахахахахах
| |
|
WMC ACM 1.0 Това май търся, а самсунга е SGH - X820
| |
|
Не ти е полезно да разсъждаваш, казвали ли са ти го до сега!
| |
Тема
|
Re: Запитване за помощ
[re: ПЪTниk]
|
|
Автор | BB (Нерегистриран) |
Публикувано | 20.03.08 09:13 |
|
От кой магазин си го купил тоя телефон?
А по принцип операторът продава услуга(телефоните не са му приоритет и ако производителят не е включил аксесоар в комплекта, не мисля, че има оператор, който ще го доокомплектова само за да сме доволни- дори и в белите страни).
Имам дори съмнение, че не си го купил от представителен магазин, но това ти ще кажеш.
Иначе програми за Самсунг да намериш- мъка и много нерви(сайтовете са им под всякаква критика).
Не знам какви програми и за какво ти трябват, но пробвай
| |
Тема
|
Re: Запитване за помощ
[re: ПЪTниk]
|
|
Автор |
laureate (непознат) |
Публикувано | 20.03.08 09:16 |
|
А защо просто не си купиш един Bluetooth за компютър....14.90 струва :) Ще си разрешиш проблема по генерално, струва ми се :)
| |
Тема
|
Re: Запитване за помощ
[re: ПЪTниk]
|
|
Автор |
horror () |
Публикувано | 20.03.08 10:00 |
|
Я, вземи пробвай със софтуера за твоя телефон от сайта на Самсунг. Би трябвало да стане. http://www.samsung.com/download/Model_Select.aspx?type=Mobile+Phone&typecode=18&subtype=Mobile+Phone&subtypecode=1805&model=SGH-E720&filetype=SW&language=
Error 113: Illegal operation. Brain not found. Process terminated.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|